Ostrava, Aveo 1.2
Napsal: stř črc 04, 2007 18:15
Líbivý design, dobrá cena i spotřeba.
Půl roku bez závad. (Jen nepodstatné klepání v ZP dveřích. Prý bowden táhla okna, neví někdo jak na to?) V druhé půlce 1. roku užívání jsem absolvoval 3 návštěvy servisu (check) + 1 odtah nepojízného auta. Poprvé vymazali paměť závad, pak vyměnili sondu, nakonec pročistili palivovou soustavu. Prý si za vše mohu sám!!! Mám jezdit divoce, točit motor do vysokých otáček a proplachovat podřazováním! Pochopitelně mi toto milý prodejce (www.chevy.cz) při koupi vůbec nesdělil. Tak jsem jezdil měsíc dle dispozic servismanů. Jaké bylo mé překvapení, když jsem po načerpání plné nenastartoval!!! Nechal jsem se tedy odtáhnout do servisu. (Je to príma pocit. Vždy jsem takové litoval s pocitem: "Chudák, koupil zánovní prověřené auto z bazaru".) Prý to ještě neviděli, zanesený palivový článek. (Obdobně překvapeni byli, když jsem tam poprvé přijel s checkem.) Osobně si myslím, že se článek nejspíš ucpal vyplavenými sazemi, které se usazují na špatně zaúhlovaných ventilech, není-li chyba v SW řídíci jednotky.
Kdyby se auto dalo jednoduše vrátit jako zboží v marketu, nic neřeším. Tři předešlá ojetá auta jiných značek mne nikdy takto nezklamala, navíc mi nikdo nediktoval, jak mám jezdit. 4x ročně v servisu s novým autem, to je síla! Proto jsem si přece nekupoval nové auto!
Problém checku jsem řešil i s generálním dovozcem, bez výsledku. "Závada se může kdykoli objevit, obraťte se na prodejce." Fuj, ostuda!!! Zvažuji žádost o náhradě škody, slevu s kupní ceny či prodloužení záruky. Je mi jasné, že nejspíš nepochodím, ale milý prodejce i dovozce si musí uvědomit, že se jedná o velký problém, který, jak čtu v různých fórech, trápí téměř každého.
Půl roku bez závad. (Jen nepodstatné klepání v ZP dveřích. Prý bowden táhla okna, neví někdo jak na to?) V druhé půlce 1. roku užívání jsem absolvoval 3 návštěvy servisu (check) + 1 odtah nepojízného auta. Poprvé vymazali paměť závad, pak vyměnili sondu, nakonec pročistili palivovou soustavu. Prý si za vše mohu sám!!! Mám jezdit divoce, točit motor do vysokých otáček a proplachovat podřazováním! Pochopitelně mi toto milý prodejce (www.chevy.cz) při koupi vůbec nesdělil. Tak jsem jezdil měsíc dle dispozic servismanů. Jaké bylo mé překvapení, když jsem po načerpání plné nenastartoval!!! Nechal jsem se tedy odtáhnout do servisu. (Je to príma pocit. Vždy jsem takové litoval s pocitem: "Chudák, koupil zánovní prověřené auto z bazaru".) Prý to ještě neviděli, zanesený palivový článek. (Obdobně překvapeni byli, když jsem tam poprvé přijel s checkem.) Osobně si myslím, že se článek nejspíš ucpal vyplavenými sazemi, které se usazují na špatně zaúhlovaných ventilech, není-li chyba v SW řídíci jednotky.
Kdyby se auto dalo jednoduše vrátit jako zboží v marketu, nic neřeším. Tři předešlá ojetá auta jiných značek mne nikdy takto nezklamala, navíc mi nikdo nediktoval, jak mám jezdit. 4x ročně v servisu s novým autem, to je síla! Proto jsem si přece nekupoval nové auto!
Problém checku jsem řešil i s generálním dovozcem, bez výsledku. "Závada se může kdykoli objevit, obraťte se na prodejce." Fuj, ostuda!!! Zvažuji žádost o náhradě škody, slevu s kupní ceny či prodloužení záruky. Je mi jasné, že nejspíš nepochodím, ale milý prodejce i dovozce si musí uvědomit, že se jedná o velký problém, který, jak čtu v různých fórech, trápí téměř každého.