Stránka 2 z 2
Napsal: pon dub 23, 2007 22:24
od peco
Napsal: pon dub 23, 2007 23:01
od Viktor
ty to mas este lepsie kedze si taxikar, vzdy si to zlizne niekto iny
Napsal: úte dub 24, 2007 01:05
od Topol
Pěkný den.
Někteří o tom už psali ale nemusí být kov v ruce ale stačí se před vystoupením držet dveří a žádnou ránu neucítíte.Nebo použít uzemnění jak mají cisterny/kus řetězu
/ možná stačí opravdu jenom zemnící guma ale to jsem nikdy nepoužíval tak nevím.Já se opravdu naučil při výstupu se držet dveří a nemusím ani nechat vystupovat první ženu nebo přítelkyni naopak my džentlemouni by jsme to nedopustili!
Ať nám jezdí a nezlobí
Napsal: úte dub 24, 2007 11:27
od Ivoš
Nojo, ale když vystupuju, tak se držím dveří, ale ránu dostanu stejně
Je to peklo, už se bojím vystoupit z auta....asi se tam přestěhuju
Napsal: úte dub 24, 2007 18:11
od Krtek
Já se taky chytam dveří při vystupování ještě než dam nohu na zem. Nejvetší náboj se asi nychytá při tom vylejzání.
Zkoušel sem i držet kovovou část klíče a dotknout se dveří.... BLBOST ! Mezi dveřma a klíčem vidim jiskru a mezi prstem a klíčem jí cejtim
Je to i logický, někudy to odejít musí do země
Napsal: ned kvě 13, 2007 22:23
od Darrio
Tak to trochu ozivim,
Neviem ako ste na tom teraz, ked nam par dni poprsalo ale konecne to prestalo kopat
Takze to kopalo naozaj koli tomu dlhodobemu suchu. Aspon teda u mna to prestalo.
Napsal: ned kvě 13, 2007 22:41
od peco
Napsal: pon kvě 14, 2007 11:32
od kasma
Hm.. tak toto sa mi nestalo ani raz a to uz mam esperko 1,5 roka... Asi preto, ze kazde 2 tyzde auto rucne voskujem a z vosku iskra nepreskoci...
Napsal: pon kvě 14, 2007 13:19
od Ivoš
No od té doby, co už nejezdím v autě v bundě, nebo svetru, tak už nekope
Re: kopnutie statickou elektrinou pri vystupovani
Napsal: stř led 28, 2009 22:48
od Pepo
mna kopalo od vyroby
avsak som tam supol
potahy a ,,fanfary,, : nekope
uz asi 9 rokov
Re: kopnutie statickou elektrinou pri vystupovani
Napsal: čtv led 29, 2009 07:16
od saamm
Mé poznatky s tímto problémem. U LADY 1200 jsem dostával petelici
při každém vystoupení z auta. Gumový a ani měděný pásek spuštěný na vozovku moc nepomáhal
. Koženkové potahy, a v tehdejší době ve veškerém oblečení umělé vlákno
. Ale to nebyla příčina ale důsledek. Po najetí cca 30 tis motor začal netáhnout, kuckat no prostě děs a hrůza
. Příčina? V rozdělovači je kondenzátor a ten probíjel na kostru
. Měla tam být nějaká izolační podložka která tam sice byla ale při utahování se roztrhla a jakoby tam nebyla
. Po opravě to již nekopalo
. U 120 taky kopala ale již si nepamatuji čím se to spravilo a jaká byla příčina tohoto jevu. Můj závěr je – zkontrolovat proměřit a prověřit elektriku.