Stránka 2 z 2

Napsal: úte dub 24, 2007 19:26
od Slavek
jo..... co auto to original to znam, taky sem auta delal, ja sem ten orisek spinacky menil taky a kourilo se mi od hlavy kdyz sem rozebiral espero, u escortu to mam hotovi za 20 min, tady sem to delal 2 dny protože sem si musel vyrobit ztahovak

Napsal: úte dub 24, 2007 19:34
od terana
Kedze ste odpisali uz ked som sa do toho pustil Laughing tak napisem ako som to spravil.Kryt okolo volantu treba dat dole akurat tie dve srubky co su za volantom sa zdaju byt problem.Staci iba otocit volantom a uz sa najde miesto pre srubovak.Potom treba odpojit svorkovnicu z kontaktu spinacejj skrinky(oriseka Razz ) Potom si treba vsimnut cervika ktory je zo strany od sedadla.Ja som mal z druhej strany iba kolik ziaden cervik tam nebol tak s tym trebalo kus pohybat a vytiahnut to a uz je to vonku.Skor by ma zaujimalo preco mam na novom kontakte spinacej skinky o jeden kontakt menej Question Ale zatial vsetko frci akurat sa to musi asi zabehat lebo mi to netuka jak prepina stupne na spinacej skrinke 1-2 start atd Som uvazoval ze ci ten kontakt co mi na novom oriesku chyba nebude na klimu.Klimu nemam vsetko fici Very Happy

Napsal: sob kvě 26, 2007 12:08
od Granko
hmm, v utorok som konecne dostal opravene auto (ten rozbity bok) a vcera bol piatok, tak som si povedal, ze sa zasa nieco poserie. a posralo sa :), zhorela spinacka, ale nie ze tenky pasik dymu. ale poriadny kudol, zacala sa palit aj ta patica, kde su kable nastrkane, izolacia na tom najvacsom kabli bola zlezena, ze uz drot bolo vidno, muselo to z vonka vyzeral, ze tam hulim travu :). musi tam byt nejaka ina kuleha ako prechodovy odpor, lebo mozno minutu pred tym som to kontroloval prstom cez dieru na packu smeroviek a bolo to sice horuce (stal som dlho na semaforoch - klima, vetrak na chladici ....), ale toto sa udialo za par sekund. nastastie to bolo krizom cez krizovatku, tak 50m domov (ale hore kopcom), tak som si isiel domov vyrobit kable, ze to nastartujem. najprv ked som zapajil len zapalovanie, tak sa mi zacala topit izolacia v ruke, zjavne tam bol niekde nejaky problem (ale zapalovanie ja tak islo, takze uplny skrat to asi nebol). po case to preslo - bud niekde nieco prehorelo alebo som pohybal kablami a nieco sa udialo. v kazdom pripade nastartovat to neslo (zapalovanie ok, pretalacalo, ale penaskocilo), pricom otazka je preco, kedze imobilizer mam vraj napojeny na ECU, ale ako si prestal fungovat, jednoducho raz som tam zle zastrcil ten kluc a za chvilu pozeram, ze auto ide aj ked immo blika... takze znova do servisu a budem chciet, nech typek nataha komplet nove kable, nove konektory, novy orech, premera to, nastartuje, zapne klimu + vetrak na 3 + vetrak na chladici, a kym sa to bude hriat, tak to nechcem.... pre mna za mna, nech mi tam da aj stykac, budem to zapinat "tahem zapni, stiskem vypni", ale nech nemusim stale stresovat, keby to znova zhori, ked zapnem klimu...

Napsal: pon kvě 28, 2007 03:14
od Slavek
terana jaky kolik ti chybi? napis cislo z te stare spinacky, kazdy kolik je ocislovany