hmm, v utorok som konecne dostal opravene auto (ten rozbity bok) a vcera bol piatok, tak som si povedal, ze sa zasa nieco poserie. a posralo sa
, zhorela spinacka, ale nie ze tenky pasik dymu. ale poriadny kudol, zacala sa palit aj ta patica, kde su kable nastrkane, izolacia na tom najvacsom kabli bola zlezena, ze uz drot bolo vidno, muselo to z vonka vyzeral, ze tam hulim travu
. musi tam byt nejaka ina kuleha ako prechodovy odpor, lebo mozno minutu pred tym som to kontroloval prstom cez dieru na packu smeroviek a bolo to sice horuce (stal som dlho na semaforoch - klima, vetrak na chladici ....), ale toto sa udialo za par sekund. nastastie to bolo krizom cez krizovatku, tak 50m domov (ale hore kopcom), tak som si isiel domov vyrobit kable, ze to nastartujem. najprv ked som zapajil len zapalovanie, tak sa mi zacala topit izolacia v ruke, zjavne tam bol niekde nejaky problem (ale zapalovanie ja tak islo, takze uplny skrat to asi nebol). po case to preslo - bud niekde nieco prehorelo alebo som pohybal kablami a nieco sa udialo. v kazdom pripade nastartovat to neslo (zapalovanie ok, pretalacalo, ale penaskocilo), pricom otazka je preco, kedze imobilizer mam vraj napojeny na ECU, ale ako si prestal fungovat, jednoducho raz som tam zle zastrcil ten kluc a za chvilu pozeram, ze auto ide aj ked immo blika... takze znova do servisu a budem chciet, nech typek nataha komplet nove kable, nove konektory, novy orech, premera to, nastartuje, zapne klimu + vetrak na 3 + vetrak na chladici, a kym sa to bude hriat, tak to nechcem.... pre mna za mna, nech mi tam da aj stykac, budem to zapinat "tahem zapni, stiskem vypni", ale nech nemusim stale stresovat, keby to znova zhori, ked zapnem klimu...