A tu je foto IAC, coby krokoveho motorceka:
http://imajr.com/IAC_krokac1_531694
http://imajr.com/IAC_krokac2_531695
http://imajr.com/IAC_krokac3_531696
A pohlad do klapky:
http://imajr.com/Klapka2_531699
Iddle Air Control
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
no muzu jen je trosku spatne pristupny.
pri pohledu do motoru je na prave strane za sacim potrubim.je to takovy plastovy hribek od spodu hnedy a z vrchu cerny.vedou do nej 2 hadicky.je to jen membrana ktera nejakym zpusobem ovlivnuje otevirani a zavirani egr ventilu.pokud je membrana poskozena egr se nekdy zavre spravne nekdy spatne a pak motor lehce vibruje.
pri pohledu do motoru je na prave strane za sacim potrubim.je to takovy plastovy hribek od spodu hnedy a z vrchu cerny.vedou do nej 2 hadicky.je to jen membrana ktera nejakym zpusobem ovlivnuje otevirani a zavirani egr ventilu.pokud je membrana poskozena egr se nekdy zavre spravne nekdy spatne a pak motor lehce vibruje.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil