Stránka 2 z 2

Napsal: sob kvě 05, 2007 17:59
od Roberto
zas keby bolo zlé palivové čerpadlo tak by to robilo stále. Ale ono to robí len raz za čas a len pri prvom štartovaní. Neni to pravidlo. Aj ked auto stálo týždeň tak som naštartoval bez problémov. Dá sa rozobrať a nejako vyčistit palivové čertpadlo? Robil to už niekto?

Napsal: sob kvě 05, 2007 21:58
od vado
Ak by bol chybny imobilizer, vtedy by sa palivove cerpadlo vobec nerozbehlo. To je viazane na overenie imobilizera (nemam to z vlastnej hlavy, tvrdil mi to technik v znackovom servie. Ak to nie je pravda, neukamenujte ma). V tom pripade by si videl, ze LED na palubovke po zapnuti kluca do ON pozicie blika, ale s inym intervalom, ako ked je kluc v pozicii OFF. Normalne by mala nesvietit a neblikat.
Mne to tiez pripada tak, ze na vine bude palivove cerpadlo. To, ze to nerobi stale, pripadne ze to robi "nedefinovatelne" neznamena, ze cerpadlo je OK. Skuor to nasvedcuje tomu, ze najlepsi vek ma za sebou (samozrejme, najprv skus vylucit vsetky mozne ostatne priciny) a snazi sa naznacit, ze konci.

Napsal: ned kvě 06, 2007 10:10
od Blue Lanos
Ako pise vado mozes byt rad, ze ti to takto dava na znamost mas cas sa pripravit na nove. Si myslis, ze 21O.OOOKM je snad malo na obycajnu pumpu??? Ja si myslim, ze to je habakuk ;)

Napsal: ned kvě 06, 2007 20:51
od dedo.miki
Nemám schému elektriky na Lanos ,ale ak je čerpadlo ovládané cez relé tak tam bude chyba.To u iných typov áut sa stáva často.

Napsal: pon kvě 07, 2007 07:11
od Blue Lanos
Mam taky dojem, ze v mot. priestore, kde su poistky je rele na zopnutie pumpy ako pise dedo :) este by teda bolo dobre zistit ci nema poskodene kontakty,opalene atd...

Napsal: pon kvě 07, 2007 07:36
od Roberto
môžete mi to odfotiť ktoré to je? To by mi pomohlo. Musím vyskúšať všetko. Nerád by som vyhodil peniaze za čerpadlo a to moje bude náhodou dobré.

Napsal: pon kvě 07, 2007 07:40
od Roberto
je to tu na tomto obrázku? Obrázek

Napsal: pon kvě 07, 2007 10:16
od vado
Ano, je na tom obrazku, je to "krabicka" vpravo dole a je oznacena ako "Fuel Pump Relay (5pin)"

Napsal: pon kvě 07, 2007 12:42
od Roberto
Odfotil som to priamo v aute. Takže tú sivú v pravo dole mám vybrať, rozobrať a vyčistiť kontakty? Obrázek

Napsal: pon kvě 07, 2007 12:59
od Blue Lanos
Ako nastriekat kontakty WDckom to mozes, ale az budu opalene kontakty inside rele tak s tym neurobis nic len to vymenit za ine aspon na skusku alebo kupit nove - vzdy lacnejsie ako new pumpa :idea:

Napsal: pon kvě 07, 2007 19:35
od dedo.miki
Na relátku treba zhodiť kryt a pozrieť priamo na polšnom spoji precínovanie kontaktov.Potrebné pozerať lupou.Tie vývody čo sú vonku ako nástrčné kontakty sú priletované na plošnom spoji a tam sa zvykne to preletovanie uvolniť (praskne okolo neho cín).To je vidieť pomocou lupy.Obrázek

Napsal: úte kvě 08, 2007 21:40
od palikx
vcera jsem se snazil zprovoznit lanose ktery ztratil klice.pokud imobil nenacte klic cerpadlo bezi jen asi 1sec.pokud nacte bezi asi 3-5 sec.takze muze byt na vine ten imobil.fotku nemam nerozebiram auta zakaznikum kazdy den.ale jestli tam mas neco zlomene nechodilo by to nikdy.

Opravené

Napsal: stř kvě 30, 2007 14:53
od Roberto
Tak už viem čo s tým je. Respektívne bolo. Minule to nešlo zas tek sme to odtiahli rovno do servisu. Dali to na diagnostiku a bolo to imobilizérom. Oprava cca.15 minút. Výmena za nový. Cena 5600,-Sk. Tak dúfam, že to už bude šlapať bez problémov. Veľa zdaru a takéto problémy ako som mal ja neprajem nikomu .

Re: Opravené

Napsal: stř kvě 30, 2007 17:53
od orgi
Roberto píše:Tak už viem čo s tým je. Respektívne bolo. Minule to nešlo zas tek sme to odtiahli rovno do servisu. Dali to na diagnostiku a bolo to imobilizérom. Oprava cca.15 minút. Výmena za nový. Cena 5600,-Sk. Tak dúfam, že to už bude šlapať bez problémov. Veľa zdaru a takéto problémy ako som mal ja neprajem nikomu .
tak to je fajn, ze si to poriesil.. mna uz benzinove cerpadlo upozrnuje niekolko mesiacov, ze za xvilu odide :) takze sa uz tesim na investiciu... :shock: