Stránka 2 z 2

Napsal: čtv kvě 03, 2007 16:45
od conpet
vaculcim píše:Mozna to sem az tak nepatri, ale me ten kompresor ani nesepne, nevite, co mam zkontrolovat? Do servisu se mi chce asi tak jako ostatnim ;)
Nic jinyho ti nezbyde, muzes max na par vterin premostit cidlo tlaku, aby jsi zjistil jestli ti sepne spojka. Vsechno ostatni ti reknou v servisu.

Napsal: čtv kvě 03, 2007 21:03
od vaculcim
conpet píše:
vaculcim píše:Mozna to sem az tak nepatri, ale me ten kompresor ani nesepne, nevite, co mam zkontrolovat? Do servisu se mi chce asi tak jako ostatnim ;)
Nic jinyho ti nezbyde, muzes max na par vterin premostit cidlo tlaku, aby jsi zjistil jestli ti sepne spojka. Vsechno ostatni ti reknou v servisu.
Tak tedy ten servis :cry:

Napsal: pát kvě 04, 2007 07:25
od kasma
Daju sa vsetky sucasti klimy skontrolvat aj so starym deravym chladicom-ich funkcnost - spojak, kompresor, olej atd?
Alebo kompletna diagnotika tesnosti a vsetkeho okolo toho moze prebehnut az po namontovani noveho chladica a naplneni?

Napsal: pát kvě 04, 2007 08:52
od kasma
Takze volal som do Daewoo servisu a pytal som sa na nejake veci ohladom klimi. Zatial, tak ako ste mi aj radili vazeni kolegovia vacsinou sa kazi chladic, spo kazenym kompresorom sa streli len na Nubire... No mna najviac trapi, ze ak vymenim chladic a kompresor bude mat slaby tlak alebo nebude fungovat, tak to znamena, ze vymena a naplnenie bude uplne zbytocne a koruny mozem pustit rovno dole vodou...

Co je to spojka pri klime? Mohol by mi to prosim niekto vysvetlit?

Napsal: pát kvě 04, 2007 19:30
od rastikk11
kedze nikto nepisal zeby to unikalo niekde inde ako s chladica max. vyparnik ale tam pochybujem tak dochadzam k zaveru ze vymenit chladic a naplnit.ako my povedal chladiar espera vraj chladia ako dive.

kompresor zopne na pokyn rj a pod urcitym tlakom ktori meria ventil-ta spojka pri vzduchovom filtry skusit sa da aj tak ked z toho ventilu vytiahnes konektor a spojis kontakty drotom.