Stránka 2 z 2
Napsal: pon bře 03, 2008 11:47
od Ivoš
No já jsem zaznamenal jedinej problém se žárovkou a to bylo u SPZ osvětlení....původní odešla (jen jedna ze 2) asi po 6ti letech. Dal jsem jinou a vydržela asi 14 dní....před měsícem jsem konečně dodal novou...svítí víc než ta druhá
,ale pořád drží
...a pak u Sedana levé zadní světlo....když jsem to sundal, vypadalo to docela spáleně....očistil jsem to a dal novou žárovku....a drží...
nějak mě to přivádí k názoru, že není žárovka jako žárovka.....
Napsal: pon bře 03, 2008 12:22
od V.Brousek
Já zatím měnil pouze jednou žárovku u SPZ a jednu v hlavním světlometu. Za 8 let slušný výkon.
Napsal: pon bře 03, 2008 22:26
od mino
Mne dnes prdla Nightvision alebo ako sa to presne volá, ktorá má vraj + 90%. Takže teraz mi svieti jedna ako predtým dve!
Len ma štve že ich mám len cca 2 mesiace a 800.- Sk je v pr..li. Ak má niekto záujem tú 1 darujem.
Napsal: úte bře 04, 2008 10:36
od karstn
Me taky po nejakem case zacly odchazet zarovky. Ted tam mam odporove kabely (maj je oktavky a fabie), cena par stovek. Svetla zapinam az po rozjezdu, nikdy ne po nstartovani (praskaly po nastarovani pri rozjezdu nejcasteji). A ted mam klid. Kupuju levne zarovky H7 tesla a siti ok.
Napsal: úte bře 04, 2008 14:07
od lubinob
Mam Nubi sice len pol roka, ale este som nemenil nic, teda ak nepocitam, ze som vpredu po uprave elektriky k svetlam vymenil H4 za Narva +30%, ale tie co tam boli svietili obidve...
A este mi odisli predne parkovacky, ale nie obycajne ziarovky, dal som tam biele ledky a tie toho moc nevydrzaly, no a osvetlenie SPZ nesvietilo uz pri kupe auta...
Napsal: čtv bře 06, 2008 23:40
od palikx
no jen zopakuju co uz jsem parkrat rikal.zarovky jsou 12v a pokud je palubni napeti 14,5 a vic nekdy se da namerit i 14,7 a servismani rikaj ze to je v pohode tak se pak neni cemu divit ze zarovky nevydrzi.ono to pekne sviti ale bohuzel jen chvili.priznam se ze kdysi jsem koupil u pumpy nejake neznackove zarovky a ty vydrzely vecne.ale s palubnim napetim 14,1.
vsecky dnesni moderni zarovky s xenonem a buhvi cim jen zatezuji vlakno a to proste odejde driv.i kdyz vyrobci rikaji ze to naopak chrani(ale jen 2 mesice)
takze zmerte dobijeni a a uvidi se.podle elektrikare je bezpecne napeti do 14,4bez zateze a v zatezi tak 14v
Napsal: pát bře 07, 2008 19:30
od Krtek
Podle mně Daewroolet celou elektriku i světla na Lacetti sedanu zmrvil. Když sem dal do potkávaček odporový dráty tak svítim 2 metry před auto a málem mně vyrazili z technický.
I když bez drátu sem svítíval 2,5 metru. Prakticky po dálnici jezdim jenom v zíávěsu za autama, kterejm to svítí.
Napsal: sob bře 08, 2008 12:25
od karstn
Krtek píše:Podle mně Daewroolet celou elektriku i světla na Lacetti sedanu zmrvil. Když sem dal do potkávaček odporový dráty tak svítim 2 metry před auto a málem mně vyrazili z technický.
I když bez drátu sem svítíval 2,5 metru. Prakticky po dálnici jezdim jenom v zíávěsu za autama, kterejm to svítí.
me to svitilo stejne i pred tim nez jsem tam dal odporove draty. a ani delka sevetla se nezmenila. tase mi meni vzdy po vymene zarovky. posledne jsem svitil do nebe tak sjem to musel snizit sroubovakem +- na uroven druheho svetla. ono staci jemne pritlacit aby se odhaknl ten drat co drzi zarovku a cely svetlomet se presteluje. je to na kokot.