Stránka 2 z 2
Napsal: čtv kvě 24, 2007 21:06
od Brainman
Me takhle zaclo chcipat auto pri rozjezdu, stalo se mi to loni po velkych destich. Stal jsem 14 dni na trave ( tudiz vysoka vlhkost i ze spoda). Pri rozjezdu se asi pri 5 km rychlosti sepne a protoci cerpadlo ABS ( autotest) v tu chvily se rapidne zvysuje odber el.pr. a pokud je tam prechodovy odpor tak to zdechne. Pricina a odstraneni, pri celnim pohledu je vpravo krabice s pojistkami a relatky a hlavne je tam i kostra od baterky, tu ocisti a namaz. A pak uvidime
.
Napsal: čtv kvě 24, 2007 21:14
od Vlasta
To bylo první co jsem našel a zkontroloval. Je to čisté a ani úbytek napětí na tom není téměř žádný. Zkoušel jsem měřit napětí mezi -pólem přímo na baterce a tělem toho ABS. Úbytek tam byl 0.02V, tak si myslím, že tenhle spoj bude dobrej. Měl sem vyndaný i všechny pojistky a relátka. Všechno jsem očistil, ale bylo to překvapivě čisté. Musí být ještě někde něco, ale kde?
Napsal: čtv kvě 24, 2007 21:32
od Brainman
Vlasta píše:To bylo první co jsem našel a zkontroloval. Je to čisté a ani úbytek napětí na tom není téměř žádný. Zkoušel jsem měřit napětí mezi -pólem přímo na baterce a tělem toho ABS. Úbytek tam byl 0.02V, tak si myslím, že tenhle spoj bude dobrej. Měl sem vyndaný i všechny pojistky a relátka. Všechno jsem očistil, ale bylo to překvapivě čisté. Musí být ještě někde něco, ale kde?
Teoreticky jo, ale meris to bez zateze. Musel bys to merit ve chvily kdy jsou aktivovany ty ventily ABS s cerpadlem.
Napsal: čtv kvě 24, 2007 23:37
od Vlasta
Brainman píše: Teoreticky jo, ale meris to bez zateze. Musel bys to merit ve chvily kdy jsou aktivovany ty ventily ABS s cerpadlem.
To je pravda, ale to už bude horší, naměřit to za jízdy. Pak nezbývá, než vymyslet jinou metodiku měření, ale najít to nějak musím.