Kontrolka ICS
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Ano, jak uz jsem psal, to "D" mi presne takto funguje...palikx píše:to d by melo zobrazit hodiny pri vypnutem zapalovani.aspon teda myslim.
ICS je mam dojem je neco s podvozkem.jsou tam cidla na tlumicich a myslim ze to umi ztuzit tlumeni. v pripade ze ti sviti asi odesel nejaky tlumic.jestli si to pletu tak me ukamenujte.
Diky, ze mi konecne nekdo odpovedel k tematu! Ano, ICS je menitelna tuhost tlumicu, ale prijde mi divne, ze ten tlumic, jak pises, vzdycky odejde cca po 10 az 30 minutach jizdy (a ne kazde jizdy) a sam se spravi novym nastartovanim. Navic jsem si vsiml, ze se to rozsviti asi v momente, kdyz prejedu nejakou horsi nerovnost, takze spis doufam a pevne verim, ze je to jen nejaka mechanicka zavada na jednom z tech cidel. Nejsem totiz blazen, abych kvuli svetylku na pristrojovce menil tlumice za 60 000 Kc!
Navic ta kontrolka, jak jsem psal, se obcas rozsvitila uz od zacatku (a na diagnostice tlumicu jsem byl pred par mesici a zadna zavada nebyla nalezena a ucinnost vsech 4 byla kolem 70%), co to auto mam, akorat ted po vymene zadniho narazniku (vcetne vyztuhy a sundani tazneho zarizeni) je to ze dne na den mnohem casteji (ze by novy naraznik nesvedcil tlumicum mi nepripada jako rozumne vysvetleni, spis se pri te montazi na zadku auta mohlo o ta cidla nejak zavadit, ale to jsou samozrejme jen dohady, rozhodne se jizdni vlastnosti nijak nezmenily za tu dobu, co auto mam...
Souvislost to ma tu, ze je to soucasti stejneho systemu. SPORT je oznamovaci kontrolka, ICS je vystrazna (+ popis na ovladacim tlacitku). Jak jsem psal, mackani tlacitka ICS na to zadny vliv nema, ICS vlastne vubec nepouzivam, vystrazna kontrolka se tedy rozsvecuje, kdyz mam tlacitko ICS vypnute...Ivoš píše:No a není možná souvislost s rozsvíceným SPORT? Logicky když se to přepne na SPORTovní režim, tak by se měly ztužit tlumiče.....ale to jen názor laika....V Nubi nic takovýho nemáme
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
je to jen elektronicka chyba ta na funkci tlumeni nebo testtlumicu vliv mit nebude.prohledni vsecky konektory od cidel a spoje na kabelech.meli jsme s tim problemy.prostrikat prihnout kontakty a zkouste dal.jestli to nepomuze je v haji jedno cidlo ktere se neda menit pouze cely tlumic.
jelikoz tahle funkce neni casta tak s tim moc zkusenosti nemame ale udajne to s prepinacem sport nema nic spolecneho.ics si zapnes nebo vypnes nezavisle na cemkoli.podle petra je zapnute kdyz sviti.v pripade ze sviti porad nefunguje.ja si naopak myslim ze je zapnute porad jen se tlacitkem vypina.
jelikoz tahle funkce neni casta tak s tim moc zkusenosti nemame ale udajne to s prepinacem sport nema nic spolecneho.ics si zapnes nebo vypnes nezavisle na cemkoli.podle petra je zapnute kdyz sviti.v pripade ze sviti porad nefunguje.ja si naopak myslim ze je zapnute porad jen se tlacitkem vypina.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
OK, dik za info. Az se nastvu nebo bude prilezitost, necham to prohlednout...
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
všimnite si cim vic čidel to auto ma tim vic problemu stary dobry žigulik, tomu svitilo tak akorat hladovy oko a to pořad
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Tak jsem byl dneska konecne kvuli tomu v servisu a tam mi rekli, ze nejlepsi bude vymenit tlumice (a ze pry to dela cidlo vepredu, kde jsou podle diagnostiky navic tlumice v lepsi kondici nez ty vzadu), ktery furt stoji bez desetikacky 15 litru (a jiny tam dat nejdou a repliky se nedelaj). Kdyby to pry totiz bylo jen vadne cidlo, tak sviti porad a ne, ze se rozsviti az behem jizdy. Kdyz jsem oponoval ze lonska kontrola tlumicu byla prece OK a ze se chovam k autu pekne a moc nejezdim (tudiz se nemohlo od lonska nic moc zmenit), doporucili mi zajet znovu na diagnostiku. Zde mi udelali test brzd a tlumicu na pockani za 190,-, jenze vysledky (brzd i tlumicu) jsou jednak defacto identicke s temi lonskymi (a loni se ta kontrolka "ICS" rozsvitila jen naprosto vyjimecne, za to ted se rozsveci cim dal driv - treba do minuty - a casteji) a i podle techniku, co na te dioagnostice byli, jsou brzdy i tlumice jeste rozhodne a s rezervou v poradku: LP 73%, PP 71%, LZ 66% a PZ 67%. Kdyz jsem se s nima bavil, cim by to teda mohlo byt, tak je napadl akorat pridreny vodic k jednomu z cidel (vsak v prvnim servise mi napsali do protokolu "diagnostika systému ICS – vadný senzor ICS předních tlumičů")... A kdyz jsem se ptal na diagnostice, kam s tim mam teda zajet, tak mi doporucili znackovy servis (nacez jsem jim odpovedel, ze odtamtud zrovna jedu). Takze jsem teda zajel zkusit stesti do druheho mistniho DAEWOO servisu a objednal se hned na zitra rano (dokonce me pry odvezou do prace, az tam auto necham ). Snad tam konecne najdou presnou pricinu a doufam, ze zjisti, ze je to opravdu jen nejaka prkotina, protoze ja si zadnych zmen na aute po rozsviceni (ani pred rozsvicenim) nevsiml, nebo ze by se auto chovalo nejak divne a novy tlumice se mi fakt kupovat nechtej...
PS: Ted koukam na lonske vysledky diagnostiky a temer presne pred roke (12.5.2006) mi v jine firme namerili horsi vysledky nez letos! Konkretne: LP 71%, PP 67%, LZ 65% a PZ 66% ... Takze budto mam tlumice, co se sami regeneruji anebo to "mereni" neni zrovna presne...
PS: Ted koukam na lonske vysledky diagnostiky a temer presne pred roke (12.5.2006) mi v jine firme namerili horsi vysledky nez letos! Konkretne: LP 71%, PP 67%, LZ 65% a PZ 66% ... Takze budto mam tlumice, co se sami regeneruji anebo to "mereni" neni zrovna presne...
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Takze jak jsem psal vcera, dnes jsem byl kvuli te kontrolce i ve druhem zdejsim znackovem servisu a dopadl jsem stejne jako v tom prvnim - tj. jen to pichli na pocitac a ze zavada je nekde na jednom ze dvou cidel tlumicu vepredu => taky nemeli nejmensi zajem a ochotu zkoumat, o jakou presne se jedna zavadu (jestli to treba neni jen pridreny vodic nebo spatny kontakt na cidle) ci aspon na ktere strane je to cidlo (to pry pocitac nepise).
Tudiz jsem zbytecne zaplatil 714,- za diagnostiku, co mi vcera v prvnim (mnou preferovanem) servise udelali taky a zadarmo (nekecam, fakt mi odpustili ten poplatek, protoze jsem si tam pry nechal zaroven vycistit klimu za necelych 1500,- vcetne vymeny filtru - uhlikovy se na Legu pry nedela, ale ten papirovy pry neni jen cisty papir, ale je necim napusteny.
Aspon jsem si ale nechal dneska tu kontrolku v pristrojovce odpojit, aby me zbytecne neznervoznovala, kdyz jsou tlumice (az na to cidlo) v poradku, protoze jen kvuli jednomu svetylku vyhodit 30 000 (bez prace) za novy par tlumicu (s cidly), na to teda nejsem dost blazen ani ja...
BTW nema nekdo tip, kde v kralovehradeckem kraji by se byl nekdo ochoten skutecne podivat, jestli to opravdu neni jen banalni vec v podobe dratku ci spatneho kontatku toho cidla a opravil to?
Tudiz jsem zbytecne zaplatil 714,- za diagnostiku, co mi vcera v prvnim (mnou preferovanem) servise udelali taky a zadarmo (nekecam, fakt mi odpustili ten poplatek, protoze jsem si tam pry nechal zaroven vycistit klimu za necelych 1500,- vcetne vymeny filtru - uhlikovy se na Legu pry nedela, ale ten papirovy pry neni jen cisty papir, ale je necim napusteny.
Aspon jsem si ale nechal dneska tu kontrolku v pristrojovce odpojit, aby me zbytecne neznervoznovala, kdyz jsou tlumice (az na to cidlo) v poradku, protoze jen kvuli jednomu svetylku vyhodit 30 000 (bez prace) za novy par tlumicu (s cidly), na to teda nejsem dost blazen ani ja...
BTW nema nekdo tip, kde v kralovehradeckem kraji by se byl nekdo ochoten skutecne podivat, jestli to opravdu neni jen banalni vec v podobe dratku ci spatneho kontatku toho cidla a opravil to?
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
no jak uz jsem psal meli jsme s tim problemy.zlobi konektory tech cidel vetsinou.ovsem samo to neni stoprocentni.ale je pravda ze kdyby bylo to cidlo spatne bude to svitit porad.vzpominam si na jedno auto tam to taky chodilo v poho a najednou konec a chyba.byl to spatny spoj v konektoru.projit oba na prdnich tlum a vycistit a prihnout a bude to nejspis dobre.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Nojo, jenze presne na takovouto kontrolu skutecne priciny se mi nepodarilo ukecat (resp. uprosit) ani jeden ze 2 zdejsich znackovych servisu, v obou to jenom napichli na pocitac a pak uz mi jen vnucovali oba nove predni tlumice, ktere prokazatelne jsou v poradku. I to odpojeni kontrolky v pristrojovce jsem si musel doslova vymodlit...
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
no to vis jelikoz pracujou v ukole tak jim to nikdo nezaplati tak nemaj snahu.
u nas to je trosku jinak i kdyz jak kdy.kdyz je auto na opravu tak e to proste najde.na pockani ti nikdy nikdo nic neudela,na to zapomen.nech jim tam auto den dva a nejspis na to prijdou pak zalezi na ferovosti servisu kolik zaplatis.
u nas to je trosku jinak i kdyz jak kdy.kdyz je auto na opravu tak e to proste najde.na pockani ti nikdy nikdo nic neudela,na to zapomen.nech jim tam auto den dva a nejspis na to prijdou pak zalezi na ferovosti servisu kolik zaplatis.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Konecne prislo zdarne rozhreseni meho problemu s ICS kontrolkou. Pravdu mel palikx (jak jinak )... Dneska jsem daval auto do servisu kvuli mensi zavade (z mista ridice najednou neslo zavrit prave zadni okno - otevrit slo, cudlikem na PZ dverich vse fungovalo OK v obou smerech pusuvu) a pritom jsem taky predlozil vysledky z diagnostiky tlumicu a bylo mi prislibeno, ze tedy ty kontakty cidel tlumicu vycisti a zapoji zpet kontrolku na palubce. Tudiz cidla mam osetrena, kontrolku zapojenou a hlavni je, ze pri jizde uz se samovolne nerozsvecuje! Vedle toho jsem si jeste nechal mj. promaznout horni uchyceni (loziska) prednich tlumicu, protoze mi to zacal pri pomalem otaceni volantem (na miste nebo pri parkovani) vrzat - ted uz to ani nepipne a navic jde otacet volantem znatelne mensi silou, nez predtim. Takze z pry preposilovaneho rizeni mam ted superpreposilovane. Jsem tedy rad, ze sice nemam fungl nove predni tlumice, ale zase jsem na nich usetril 30 tisic.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: Kontrolka ICS
čaute, vrátil jsem se zpět k tématu teploměru. Včera jsem se díval na vnítřní stranu předního nárazníku a uviděl jsem tam nějaké čidlo, jehož kabeláž je zakryta černou-umělou páskou a připojen bílým konektorem. Ted ale nevím zda to je čidlo k teploměru nebo k něčemu jinému? napadl mě airback, ale když jsem to čidlo odpojil, tak kontrolky všechny zhasly vč. airbacku. Také jsem zkoušel přepnout hodiny na teploměr tlačítkem D, ale beznadějně.
Re: Kontrolka ICS
sníma to vonkajšiu teplotu ked prepneš hodiny