Stránka 2 z 2

Re: EGR ventil

Napsal: stř kvě 30, 2012 19:11
od ozzman
rozsvecuje sa mi kontrolka motora pri jazde na dialnici cca od 2500rpm resp100-110km/h), vyblikal som si chybu a je to kód 32 - chyba ventilu EGR, nevie mi niekto povedať ako riadiaca jednotla monitoruje funkčnosť/nefunkčnosť resp. činnosť EGR ventilu? pokiaľ viem tak nie je na ňom nijaké čidlo a ovláda sa myslím len podtlakom. Nevie niekto poradiť čo s tým robí mi to čoraz častejšie. :|

Re: EGR ventil

Napsal: stř kvě 30, 2012 20:14
od conpet
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... &start=120

Měla by to být jiná chyba . Asi pokles napětí na relé pal. čerpadla. Taky se mě objevila a sama zmizela , asi nějakej horší kontakt po přejetí hrbolu :lol:

Re: EGR ventil

Napsal: čtv kvě 31, 2012 00:53
od ozzman
nie, pre espero 1.5 16V je kód 32 porucha EGR ventilu, kontrolka sa rozsvecuje výhradne pri jazde po diaľnici, samovoľne sa rozsvecuje a zháša, niekedy svieti 5 minút, niekedy aj hodinu. pri mestskom a prímestskom jazdení sa to vôbec neobjavuje. nevie niekto ako je ovládaný EGR na espere? riadi ho nejak elektronika, alebo čisto len podtlak? lebo ak len podtlak tak neviem akým spôsobom vie ECU zistiť jeho poruchu :?

Re: EGR ventil

Napsal: čtv kvě 31, 2012 10:47
od conpet
egr ovládá jen podtlak , žádný čidlo tam není, je to to čerpadlo.

Re: EGR ventil

Napsal: čtv kvě 31, 2012 13:49
od ozzman
Neviem ako pre iné modely, ale toto sú kódy pre Espero/Nexia 1.5 16V motor A15MF:
12 = Czujnik położenia wału korbowego Brak sygnału z czujnika CPS
13 = Czujnik tlenu (Sonda lambda) (EOS) Przerwany obwód czujnika tlenu
14 = Czujnik temperatury cieczy chłodzącej (CTS)
21 = Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Za wysokie, lub za niskie ciśnienie
23 = Czujnik temperatury powietrza w kolektorze dolotowym (MAT)
24 = Czujnik predkości pojazdu (VSS)
32 = Zawór recyrkulacji spalin (EGR) Błąd zaworu
33 = Czujnik ciśnienia bezwzględnego (MAP) Za niskie, lub za wysokie ciśnienie
35 = Regulator biegu jałowego (IACV) Błąd zaworu
42 = Obwód elektronicznej regulacji zapłonu
44 = Czujnik tlenu (Sonda lambda) (EOS) Zbyt uboga uboga mieszanka
45 = To samo co 13 i 44 Za baogata mieszanka
51 = Elektroniczne urządznie sterujące pracą silnika (ECM)
53 = błąd immobilajzera

Re: EGR ventil

Napsal: čtv kvě 31, 2012 19:59
od conpet
Pokusím se to někde najít, tato chyba je fakt blbě , taky jsem to řešil před x lety ;)

Re: EGR ventil

Napsal: čtv kvě 31, 2012 20:20
od conpet

Re: EGR ventil

Napsal: pát čer 01, 2012 19:40
od Vypravca
Mal som tiez 2x Espero a ani na jednom som nemal EGR.
Pozhanaj si na vrakovisku origo zaslepku, vyhod EGR a zaslep ho.
Hadicky pozapajaj podla ineho Espera bez EGR.
Odpoj baterku, nech sa vymazu chyby.
No a potom 3x zapnut a vypnut zapalovanie a na 4x nastartuj. Pauza medzi zap a vyp cca 10sek.
Ja cakam kym mi nedogonga ze nemam zapnuty pas.