Napsal: stř dub 18, 2007 12:24
Keďže máš Espero, tak tam máš LPG asi podltak (oprav ma, ak sa mýlim)...
A podtlakové LPG púšťa plynný propán bután do sania a to buď cez škrtiaci ventil, alebo cez regulačný ventil, prípadne tam máš aj to, aj to...
A ani škrtiaci, ani regulačný (ten reguluje podľa lambdy) ventil nie sú zatvorené (nikdy) naplno...
Z toho vyplýva, že je chyba niekde tu, možno Ti splyňovač, ktorý je pred tým "vyrába - prepúšťa" plyn, alebo niečo podobné, možno ho treba zreparovať... koľko si na ňom nabehal?
Potom, keď je motor teplý, má pri štartovaní na benzín, veľmi bohatú zmes a nechce naskočiť. Pre overenie mojej myšlienky, skús štartovať len na LPG (aspoň teplý motor). Ak to zaberie, tak som mal pravdu, o ktorú mi ale nejde, chcem Ti len pomôcť...
Mne sa tento jav vyskytoval len zriedka a aj to vtedy, ako som už písal, keď mi motor po naštartovaní rýchlo prepol na LPG a vzápätí zhasol, čo je v mojom prípade jasne po takomto manévri prechlastané...
A podtlakové LPG púšťa plynný propán bután do sania a to buď cez škrtiaci ventil, alebo cez regulačný ventil, prípadne tam máš aj to, aj to...
A ani škrtiaci, ani regulačný (ten reguluje podľa lambdy) ventil nie sú zatvorené (nikdy) naplno...
Z toho vyplýva, že je chyba niekde tu, možno Ti splyňovač, ktorý je pred tým "vyrába - prepúšťa" plyn, alebo niečo podobné, možno ho treba zreparovať... koľko si na ňom nabehal?
Potom, keď je motor teplý, má pri štartovaní na benzín, veľmi bohatú zmes a nechce naskočiť. Pre overenie mojej myšlienky, skús štartovať len na LPG (aspoň teplý motor). Ak to zaberie, tak som mal pravdu, o ktorú mi ale nejde, chcem Ti len pomôcť...
Mne sa tento jav vyskytoval len zriedka a aj to vtedy, ako som už písal, keď mi motor po naštartovaní rýchlo prepol na LPG a vzápätí zhasol, čo je v mojom prípade jasne po takomto manévri prechlastané...