Stránka 2 z 2

Napsal: čtv bře 29, 2007 15:38
od Ivoš
Darrio píše:
Ivoš píše:Já si myslím, že na Lanosech bylo servo už v základu...jednou jsem jel ve 2 stejných dodávkách Citroen Jumper (ne najednou :lol: )...jeden servo neměl vůbec a druhý ho měl, ale zničené, takže nefungovalo...točit volantem u 2. Jumpera šlo hooodně těžko...mnohem hůř než u Jumpera bez serva....takže si myslím, že sice tam servo máš, ale je porouchané a nefunguje....podívej se na nádržku, jestli je tam tekutina...no ale to spíš kolegové, kteří vědí, kde co....závada je ale myslím jasná....nefunkční servo - nutno opravit.
Ak ide tazko a nemas servo tak tak mas nieco urcite pokazene.
A ak mas servo a nefunguje tak to musi ist ovela tachsie ako na Lanose bez serva pretoze ak je tam servo tak ma volant menej otacok ako na Lanose bez serva.
A to jsem přesně myslel ;) Myslel jsem, že všechna Daewa měli od základu posilovač....tak to dávali asi jen od Nubir výš...

Napsal: čtv bře 29, 2007 15:54
od GHOST
Ale aj tak, hadam to nemá isť ako na prage v3s :lol:

Napsal: čtv bře 29, 2007 16:30
od Richard
Pokud tam posilovač nemáš, dost se nadřeš při manévrování na místě! Já měl Feldu bez posilovače a když jsem nahodil zimní gumy, myslel jsem, že tam je.
Takže: -gumy co možná nejměkčí a členitý vzorek (slicky neutáhneš)
-točit volantem jen při pohybu auta, ne na místě a už vůbec nestát na
brzdě!!! to se fakt nedá s volantem hnout

Jestli je tam posilovač a negunguje - to je pak nejtěžší :lol: :lol: protože převod řízení s posilovačem je těžší než u aut bez něj.

Nevím jak u Lanose ale na Nubiře je čepadlo vidět, je hned nahoře (vlevo vpředu) a je na společném plochém řemenu s alternátorem (ten je vzadu) - pod ním je kompresor klimy.

Re: veľmi ťažké riadenie

Napsal: čtv bře 29, 2007 22:06
od Viktor
dana1 píše:ahojte LANOSACI.

neskúsi mi niekto poradit?
kúpila som pred 3 týždnami lanosa. rok výroby 1999. všetko je super, ide tichučko, vyzera super, ale ten volant....... to je des. strašne ťažko sa s nim toči. nema servo, ale na iných autach bez serva je to ovela lahsie. neviete mi poradiť čo by sa s tym dalo urobit? nejde to nejakym spôsobom ulahčiť?
budem vdačná za každu radu.
prajem pekný den
Ahoj, staci ak otvoris kapotu a pozries sa dnu. Viac na pravej strane by mali byt 2 alebo 3 nadrzky, jedna obrovska ta je na chladiacu kvapalinu, na lavo od nej je jedna mensia ta je na brzdovu kvapalinu a pod tou velkou budes mat este 3 nadrzku s kvapalinou taku stredne velku ak mas servo, ak nemas budes mat len tie dve predchadzajuce.

ja mam 185 pneu, nemam servo a soferujem jednou rukou aj v garazi 8 poschodi, treba trochu cviku, cvicit a cvicit :D

edited: mozes si este trosicku dofukat predne pneu nad doporucenu hranicu, malo by to pomoct.

Napsal: čtv bře 29, 2007 22:17
od dedo.miki
Tak tu máš obrázok Obrázek
to je odObrázek

Napsal: pát bře 30, 2007 06:37
od dana1
vdaka Vám chalani, ste fakt milí. no tak sme do toho kukli a tá tretia nádržka tam nie je. možno to ani nejde az tak tažko ked som v chode, ale pred tým som mala Fiat Tipo a ten mal servo. tak sa mi zdá , že to je teraz hrozné. ked som si ho kupovala, tak som ho skúšala, boli tam zimné gumy a išla som s ním po ceste. to je vtedy vcelku v pohode. ale ked mam zaparkovat pred domom pozdlzne medzi dve auta, tak sa natočim ako idiot. S Tipom som tam vhupla jedna radosť. dokonca aj chlapi chválili ako dokážem na mm zaparkovať. teraz uz je to horšie. ale aj tak vam dakujem za rady. asi si to dám pozriet
pekný den

Napsal: pát bře 30, 2007 07:45
od Hanzy
Taaaak to je nestesti,servo neni :cry: takze jedine posilovat :P Srandicky jojo :lol: ale i tak by to melo jit slusne otacet ale zalezi,pokud si byla zvykla na servo tak ted to bude horsi :cry: i tak ale at se ti na to nekdo koukne.Pak jedine jeste jedna rada-prodat a koupit to same se servem :P

Napsal: pát bře 30, 2007 07:58
od dana1
a neviete mi niekto poradit, kde by sa dala niekde na internete stiahnut nejaka schema riadenia a take podobne vecičky.

Napsal: pát bře 30, 2007 08:53
od Viktor
dana1 píše:a neviete mi niekto poradit, kde by sa dala niekde na internete stiahnut nejaka schema riadenia a take podobne vecičky.
Niekde tu na lanos fore je cely manual, ale vyzera ze riadenie mas v poriadku, ja som si chcel tiez dat posilovac domontovat, ale vyslo by to cez 20tis takze, pokial nemas diely z vrakaca tak sa to neoplati.
Moja rada: neparkuj do radu, to sa fakt neda, ja mam nastastie pred domom velke parkovisko, takze som v pohode a povacsine parkujem na miestach kde je este strk, takze parkujem jednou rukou :) ale vzdy ked idem do radu tak sa spotim jak kon :lol:

Napsal: pát bře 30, 2007 09:03
od JRD McLAREN
..no este je tu aj ina moznost...
..ze servo mash, ale neni vnom olej...
..to to potom ide tazsie, nez na riadeni bez serva..

Napsal: pát bře 30, 2007 09:04
od GHOST
Ale žeby nebola ani nadržka?

Napsal: pát bře 30, 2007 09:09
od Viktor
JRD McLAREN píše:..no este je tu aj ina moznost...
..ze servo mash, ale neni vnom olej...
..to to potom ide tazsie, nez na riadeni bez serva..
mas pravdu, olej v nom neni, kedze nema nadrzku :lol:

Napsal: pát bře 30, 2007 09:11
od JRD McLAREN
Viktor píše:...mas pravdu, olej v nom neni, kedze nema nadrzku :lol:
..jaajha ja kym napisem prispevok, tak ma traja predbehnuuu..
..ked neni nadrzka, neni servo..
..
alebo tam nedo supol servoriadenie, a zbytok "nedorobil"...
..
je to auto z Bazaru ..??

Napsal: pát bře 30, 2007 10:12
od dana1
ano. auto je z bazaru.

a kde by som tu našla ten maual?? please

Napsal: pát bře 30, 2007 16:55
od dedo.miki
Možno by sa ti zišla kniha o opravách vozu.http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... de765efe22Obrázek