Stránka 2 z 10

Napsal: pát bře 23, 2007 09:56
od GHOST
Súhlas. Všetko sa da po.... Záleží na tom kto a ako to urobí. A ak budeš chodiť na sériovke zo studeným motorom na plný plyn, tak sa nedožije ani tretiny životnosti toho s turbom :lol:

Napsal: pát bře 23, 2007 13:27
od Ivan
Peter S píše:No, vidím že JRD a Ivan majú značné medzery v znalostiach...
Ano, mám, stále je mnoho věcí, které neznám a nikdy jsem netvrdil, že vím všechno. Člověk se stále učí.

Ale znovu opakuji, že je jen a pouze moje věc, jaké úpravy na autě dělám a kolik prostředků do něj investuji, tak to prosím respektuj.

Napsal: pát bře 23, 2007 16:14
od GHOST
Nikto nieje 100percentný a vzdávam hold(t) Ivanovým znalostiam.

Napsal: pát bře 23, 2007 16:22
od -peha-
Výkon motoru sa dá upravovat všeliako ale mám dojem že rady Ivana a JRDéčka sou 100% protože i já mám nejaké znalosti v autách a od týchto dvoch by som si vždy dal poradiť :lol: :lol: :lol:

Napsal: pát bře 23, 2007 16:51
od Peter S
Ivánku, kúp si trebárs zlatého slona, len mi nerozprávaj že to musia všetci...
Ivan vrazil do NEXIE pekných pár desaťtisiíc - možno stotisíc korún a urobil pekné žihadlo, všetka česť. Je skvelé že jeho Nexia zadupe do zeme kedajaké bežné obézne BMW alebo Audi!
Je však treba vidieť aj inú vec: stačí slušný dvojliter v ľahšom aute a za 10-15 tis. korún malá fľaška nitra, a pri šprinte milého Ivánka zotrie...
Pri akcererácii sa celá Ivanova úprava nevyrovná troche rajského plynu, ktorý sa zoženie za pár korún!

Napsal: pát bře 23, 2007 17:07
od -peha-
Teda kámo Ty se cejtíš já jenom tak že koukám že začínáš a už chceš vyzvat to nejlepší tak bacha to není Honda ani jinej šlak ale NESSI a dost odolná a profi udelaná takže pozor na níííííííObrázek

Napsal: pát bře 23, 2007 18:19
od Ivan
Peter S píše:Ivánku, kúp si trebárs zlatého slona, len mi nerozprávaj že to musia všetci...
Ivan vrazil do NEXIE pekných pár desaťtisiíc - možno stotisíc korún a urobil pekné žihadlo, všetka česť. Je skvelé že jeho Nexia zadupe do zeme kedajaké bežné obézne BMW alebo Audi!
Je však treba vidieť aj inú vec: stačí slušný dvojliter v ľahšom aute a za 10-15 tis. korún malá fľaška nitra, a pri šprinte milého Ivánka zotrie...
Pri akcererácii sa celá Ivanova úprava nevyrovná troche rajského plynu, ktorý sa zoženie za pár korún!
Pokud se nemýlím, tak koeficient na nitro je 1,7. V tom případě by, pane kolego, moje auto jezdilo i nadále v kategorii do 2litrů, kdežto 2litrový motor s NOS by jezdil v kategorii do 3,5litru. A myslím, že při Tvých znalostech Ti nemusím vypisovat, jaká auta v této kategorii jezdí. Takže srovnávat na sprintech moje auto s 2litrem, který má nitro, je jako srovnávat jablka s hruškama.

Napsal: pát bře 23, 2007 19:41
od Peter S
Stále to porovnávaš v nejakých akože oficiálnych závodoch v šprinte. To je predsa fuk, dôležité je že namiesto drahých úprav ktoré ničia motor stačí dať fľašku rajského plynu, a výsledok je lepší a k motoru šetrnejší!

Napsal: pát bře 23, 2007 20:36
od Snowmannn
Peter S píše:Stále to porovnávaš v nejakých akože oficiálnych závodoch v šprinte. To je predsa fuk, dôležité je že namiesto drahých úprav ktoré ničia motor stačí dať fľašku rajského plynu, a výsledok je lepší a k motoru šetrnejší!
omg -P -P -P
tak preco si tam to N2O nenamontujes ty? ... a mozes potom Ivana "predbiehat"

Napsal: pát bře 23, 2007 20:48
od Ondras
Peter S, vychvaluješ tady nitro do nebes, budiž... Jeho použítí vidíš jako zcela bezbolestné. Jelikož mám pocit, že se v problematice moc neorientuješ a jsi bohužel pod vlivem F&F pohádek, zkus nám vylíčit základní princip fungování vstřikování N20 a základní metody implementace. Myslím, že to osvětlí mnohé.

Napsal: pát bře 23, 2007 20:48
od Peter S
Ondrasi, ak si trochu gramotný tak na nete toho sú haldy.
Ale ja si ho nenamontujem, pretože nie som zakomplexovaný puberťák! ;) Ale v zásade je to asi najefektívnejšia cesta zvyšovania výkonu auta, namiesto vyhadzovania prachov do luftu bez rozmyslu.

Napsal: pát bře 23, 2007 21:05
od Ondras
Peter S píše:Ondrasi, ak si trochu gramotný tak na nete toho sú haldy.
Ale ja si ho nenamontujem, pretože nie som zakomplexovaný puberťák! ;) Ale v zásade je to asi najefektívnejšia cesta zvyšovania výkonu auta, namiesto vyhadzovania prachov do luftu bez rozmyslu.
Aha, tím je řečeno vše. Tvé nulové znalosti problematiky z části omlouvají úroveň tvých příspěvků. Takže děkujeme za obohacení debaty o nitro-žertíky 8) Můžeš dál pokračovat v sebezesměšňování.

Napsal: pát bře 23, 2007 21:10
od Peter S
Ondrasi, ja som uviedol aspoň zopár technických údajov. Keďže som technik, mohol by som aj viac - ale ty by si to aj tak nepochopil. Ty si však neuviedol vôbec nič, iba tie svoje trápne nezmysly. Tak sklapni a bež si vyvenčiť Matýska...

Napsal: pát bře 23, 2007 21:11
od milosh
Nekdo moc koukal kdyz prisel ze skoly na Fast end fjurijous :lol:

Napsal: pát bře 23, 2007 21:12
od Goose
Peter S:Tim si ale neodpovedel na Ondrasovu otazku...podle toho jak se tu vyjadrujes tak opravdu vypadas na zakomplexovanyho pubertaka,kterej si koupil na benzince lesteny poklice na svyho Zigula nebo Skodu 120,nalepil rychly pruhy a na zadni haubnu pridelal ukradeny mamincino zehlici prkno aby ti to drzelo v padesatce v zatackach stabilitu...takze se tu prestan navazet do ostatnich a respektuj jejich nazory...