Stránka 2 z 3
Napsal: pon kvě 07, 2007 11:52
od conpet
Tak moje podezreni se potvrdilo a jsem na tom uplne stejne jako byl Sasa. Ti z Vas kdo byl na Baldovci do nedele asi budou vedet. Muj ranni start byl skutecne bily dym
, po konzultaci s PetremM jsem v pohode dojel domu, ale 3x jsem dolejval 1L. Diky Goosi ze jsi me kryl zada cestou do HK. Ten motor asi dorazila nase spanila jizda na Macochu, jeli jsme pomalu a nejak se to zaclo nestihat chladit a rano byla expanzka uz prazdna. Jdu objednat to tesneni
Napsal: pon kvě 07, 2007 13:53
od Rumcajz
conpet: vidis to.... dedukce nesklamala
... a zmena nicku... PeterMT na rumcajz
Napsal: pon kvě 07, 2007 14:36
od conpet
Nojo ja to cekal, ono se to projevovalo uz mesic dozadu, tak jsem jenom cekal kdy to bouchne uplne
. Ve stredu jdu do servisu - dnes maji vsude dovolenou.
Napsal: pon kvě 07, 2007 15:06
od Rumcajz
potom napíš koľko tam nechaš... a za čo.. či som mal správny typ
adios
Napsal: stř kvě 09, 2007 18:40
od conpet
Panove servismani Palikx a PetrM, oba jste videli na Baldovci muj problem - bily dym
tak se Vas chci zeptat na toto: pokud bude praskla hlava - je to 1,8mpi 8V, je mozne pouzit hlavu z nejakeho Opla (napr. Vectra 1,8 8V) tech je tady na vrakacich urcite vic nez Esper. A kolik takova jeta hlava stoji ? Dekuji predem za radu nejen Vam
Napsal: stř kvě 09, 2007 19:36
od Rumcajz
zdarek, podľa mňa by malo sedieť typové označenie aj keď som počul že hlavu z 1.8 dávajú na 2.0 koli kompresii asi..
.. ak to sedí aj naopak, tak by sa mi mala doma povalovať jedna hlava z 2.0 l.
Napsal: stř kvě 09, 2007 20:45
od conpet
Rano jsem to odvezl do servisu, ale maji toho moc a dostanou se na to az pristi tejden, az to rozdelaj tak me zavolaj a uvidime co dal. Koukal jsem na tesneni na
www.autokelly.cz a Vectra A ma stejny jako Espero. Takze zatim jen cekam jak to bude vypadat az to sundaj. Chtel bych to nafotit, ale nevim jestli to pujde.
Napsal: pát kvě 18, 2007 22:52
od conpet
oprava
Napsal: pon kvě 28, 2007 16:27
od Serpico
....jo conpet slušná cena - já se u SRBY po třech nedělích už ani nebyl schopný hádat, a to mi to dělali nadvakrát chcala vodní pumpa - ani to neuznali jako reklamaci....prostě Srba to u mě posr....
Mějte se fajn
Napsal: pon kvě 28, 2007 18:58
od conpet
Zatim to vsecho drzi, olej jsem vymenil jeste ten den po oprave, protoze do nej uteklo odhadem 1L vody, a po najeti 1500km se mam stavit na kontrolu a asi jeste dotahnou hlavu.
hlava
Napsal: stř kvě 30, 2007 10:53
od Serpico
....to conpet hlava se dotahuje na tři utahovací momenty při montáži pak už se nepřetahuje....můžou mi opravit naši servismani palikx a petrm...vono je to už dneska trochu jinak než na DODO....doporučuje se výměna šroubů hlavy jsou vytažený a výměna gufer ventilů...ale u tebe jsou asi pečlivý, chtějí si zkontrolovat různé možné úniky vody ap.l
mějte se fajn
Napsal: pát čer 01, 2007 15:26
od Ivoš
Napsal: pát čer 01, 2007 15:31
od conpet
Ivosi
ty jsi toho nevidel trosku vic
uz se tesim na Vrestov, tam si te pohlidame
Napsal: ned čer 03, 2007 18:03
od palikx
cena je opravdu dobra ale nerovnali hlavu my to delame vzdy jelikoz vzdy je lehce kriva a vyzrana.takovato oprava sice vydrzi ale nikdo nevi jak dlouho.driv jsme taky hlavy nerovnali a auta se nam vsecky tak za 10-20 tis vratily.od te doby je rovname vsecky a 70 tis neni problem.vetsinou pri tom i zabrusujem ventily a cistime zdvihatka.pak to ma smysl.
hodne stesti.
Re: Hlava motoru
Napsal: úte dub 23, 2019 20:25
od Honza Beneš
A teď mám potíž s hlavou já. Dnes jsem odvezl auto do opravy. Příznaky byly typické: velká spotřeba chladící kapaliny, sodovka v expanzní nádobě, pára z výfuku, nepravidelný chod.
Zaujala mne plíživost procesu. Voda ubývala kvůli vyšším rozdílům teplot téměř výhradně v zimě (vloni cca 2 litry na 10 tkm, letos asi 3).
Ovšem nabralo to rychlý spád při poslední cestě do Pardubic. Proto jsem ani nezkoušel zkontaktovat Palikxe a odvezl jsem Espero servismanovi do sousední vesnice.