Stránka 2 z 2
Napsal: čtv bře 29, 2007 07:16
od Ivoš
Krtek píše:Co si vzpomínam tak u škodofky se mnou vždycky sepsali nějakej přijímací protokol, kde bylo napsáno co maj dělat, kolik to asi bude stát, kolik je benálu v autě, jestli tam je rezerva, hever, rádio.... To u Daewrooletu neexistuje.
Tak u nás existuje.....
Napsal: čtv bře 29, 2007 19:52
od keszi
http://jokeonlineworld.com/gift.html
Ani v Košiciach som nezažil aby napísali prijímací doklad aj s vybavením. Ked idem zo služobným vozom, tam to robia napíšu ešte ak stav PHM, km a aj vybavenie ale s Daewoom som to nezažil..
Napsal: čtv bře 29, 2007 22:15
od Vlasta
Tak to skončilo bez toho aby tam ještě jednou šla. Je to drahá zkušenost. Z leasingové společnosti se dozvěděla, že není jediná koho tam něco podobného potkalo. Zajímavý je, že to není přístup řadového člověka ze servisu, ale přímo jeho majitele.
Napsal: ned dub 08, 2007 11:54
od Tony M
Nezdá sa mi to. 1 garančka na Sparka nemá toľko úkonov. Určite neobsahuje geometriu kolies!!! Tú si musí zákazník objednať. V servisnej knižke sú presne urobené úkony, ktoré treba urobiť. Mám dojem, že servis si chcel zarobiť.
Napsal: ned dub 08, 2007 12:13
od Vlasta
Ona tu geometrii nechtěla. Tu jí dělali s tím, že prý to táhlo na stranu. Asi při té zkušební jízdě. Ona jim tvrdila, že jí nic nikam netahlo a auto prý jede stejně jako před tou sbíhavostí. Mám takovej pocit, že viděli ženskou, tak si trochu vymýšleli. Nejhorší je, že když u té opravy nejsi, musíš se smířit s tím, co ti řeknou. Pokud to udělají chytře a nedají tam třeba něco evidentně starého, tak asi není šance. Možná přes soudního znalce, ale když je to o těhle penězích, lepší je jít příště jinam.
Napsal: ned dub 08, 2007 12:58
od mipo
Zaplatiť si povinný, iba to, čo si si obejdnal. Ak vykonali niečo bez tvojho súhlasu (osobného alebo telefonického), tak to NIE si povinný zaplatiť.
Napsal: ned dub 08, 2007 13:25
od Krtek
No jo povinný zaplatit co sis objednal.... Já si třeba kdysi objednal v Drupolu aby mi 105ku připravili na STK...... A tu částku do smrti nezapomenu ! 10 131,50 Kč !!!! Měl jsme v tý době podporu 1700 kč
Napsal: ned dub 08, 2007 13:27
od mipo
Pekné od nich:-D:-D:-D
U mňa v servise sa vždy pýtajú koľko je finančný limit pri ktorom musia žiadať o povolenie, ak by ho chceli prekročiť. Tak isto ak niečo opravujú a pri tom zistia aj inú závadu, tak ju neopravujú a volajú, ak nemajú číslo, počkajú na príchod majiteľa.
Napsal: ned dub 08, 2007 17:53
od Tony M
Mrkol so do servisnej knižky ma Sparka.
Mení sa len olej v motore, olej v prevodovke a vnútorný filter klimatizácie (pokiaľ má autíčko klímu).
Inak nič. Všetko ostatné sa skontroluje, čo v reči servisáka môže znamenať aj to, že zavadí o to pohľadom.
Žiadna skúšobná jazda nie je na programe, pokiaľ majiteľ nereklamuje niečo (ťahanie na stranu, klopanie, búchanie za jazdy!)
Každá objednávka musí mať stanovenú predbežnú cenu, ktorá sa môže na Slovensku (asi aj v u Vás) prekročiť do 10%.
Je ťažké sa súdiť s neserióznym servisom.
Preto:
Matizáci - Sparkovci všetkých krajín, spojme sa!
a informujme plným menom na tomto fóre o každom takom neserióznom servise. Treba sa im proste vyhnúť - a hotovo.