Stránka 2 z 4
Napsal: pát bře 16, 2007 10:45
od 8
Nevim zda lze poznat lepší běh motoru a posoudit jeho výkon jen podle ucha...mysliím si že to máš jen vsugerované...můj známý to tankoval do CBR 600 RR a poznal to až na motorové brzdě...jinak jak mi sám říkal, žadný lepší pocit z toho motoru neměl...tak nevim, přijde mi to zbytečné vyhazování peněz... je to jen můj názor, tak mě pak tady nepranýřujte
Joo a jinak zdravim dalšího Klášterečáka s Avii
benzín
Napsal: pát bře 16, 2007 13:13
od Serpico
...no vono jde hlavně o to natankovat opravdu benzín bez jiných příměsí viz průšvihy s příměsí nafty ( omylem, vinou čerpadel ) a jiných derivátů - aceton ap. bez spotřební daně ( daňové úniky ) - bylo publikováno již dostatečné množství těchto případů....
mějte se fajn
Napsal: pon bře 19, 2007 00:17
od Mirou
To SpaN_8
u Avea je to zatim asi jen o pocitu.Ale jak jsem psal na začátku u Feldy ten benzín skutečně fungoval lépe.Na větší vzdálenost byla menší spotřeba a ten 10 let starý motor byl skutečně tišší.A ten hluk poznali i mí kolegové při cestě do práce.Protože jezdíme pravidelně tuto trasu na obyčejný benzín mne vlastně upozornily oni že mi to nějak víc řve.Já nevěděl že mi tam manželka ten obyč natankovala.
Tak zatim jezdim alespoň s dobrým pocitem
A samozřejmně zdravím kolegu z našeho města - zahlédl jsem stříbrnou metalízu jsi to ty?
Napsal: pon bře 19, 2007 08:47
od 8
Zdravim Mirou,
máš asi větší zkušenosti s tim benzinem, ale jak jsem psal, před tím, mám to jen z doslechu od známýho....já tankuju na benzině na konci Klášterce směrěm na Vary a auto šlape jako hodinky, mám ho cca. rok (asi bez 14dní), najeto mám necelých 19tis. a tankuju to co se dá, teda kromě benzinu u Tesca, Glóbusu a Hypernov...těm moc nevěřim...a auto jezdí bez závad a myslim si že i s nízkou spotřebou a bez pazvuků z motorového prostoru!!
Joo a jinak k mýmu autu, to stříbrný co tady jezdí není moje, to je souseda ze vchodu, já jezdim v červenym drakovi, určo si mě tady musel někdy zahlídnout
Napsal: pon bře 19, 2007 09:20
od srneček
peter NR píše:na to ze si len podaval... ako pises si nas tu dost vehementne presviedcal o svojej pravde...
Když si projdeš všechna fakta, tak před pár lety by jsem měl pravdu, proto jsem si to dovoloval tvrdit, ale nenapadlo mě, že to změní. Takže se moc omlouvám (jinak specializuji se spíš na závady mechanické a lektrické než závady ovlivněné palivem a mazivem). Paliva a maziva patří mezi předmět, který jsem odrbal jak se dalo, takže z toho vím jen něco málo.
Napsal: pon bře 19, 2007 13:03
od Mirou
To: SpaN_8 je fakt že nový motor je určitě méně náchylný k většímu hluku dle benzinu.Ale prostě si po cca3 letech používání Vpoweru na Feldě nemohu pomoci.V tomhle případě jde spíš o prevenci.
Tak červené Aveo jsem tu ještě nezahlédl.No budu ve střehu
a zdravím.
Napsal: pon čer 18, 2007 20:43
od jovannno
Jaky benzin? Jaky benzin?
Zalezi co sa pred tym popilo!!!
Napsal: pon čer 18, 2007 21:46
od keszi
Akurat tankovanie bude trocha dlhšie trvať.
Napsal: sob črc 14, 2007 09:32
od komi
můžu taky doporučit V-Power, lepší jízdní vlastnosti jsou opravdu znát jak na akcelaraci tak na zvuku motoru....projel jsem před pár dny chorvatsko a během krátké doby jsem měl možnost několikrát natankovat různá paliva a porovnávat. na V-Poweru je znát i menší spotřeba
Napsal: sob črc 14, 2007 22:37
od srneček
komi píše: můžu taky doporučit V-Power, lepší jízdní vlastnosti jsou opravdu znát jak na akcelaraci tak na zvuku motoru....projel jsem před pár dny chorvatsko a během krátké doby jsem měl možnost několikrát natankovat různá paliva a porovnávat. na V-Poweru je znát i menší spotřeba
Já tankuju na "naší" no-name benzince a auto mi jezdí perfektně a potichu, když jsem natankoval SHELL V-power (4 plné po sobě), tak mi průměrná spotřeba stoupla o cca 2 až 3 deci/100km. A v jízdních vlastnostch žádná změna. Pravdou je, že jsem jednou natankoval "kdesi" a auto mi skoro nejelo (spotřebu jsem nabyl schopen změřit vzhledem k malému množství tankovaného paliva).
Napsal: sob črc 14, 2007 23:10
od Docent
komi píše: na V-Poweru je znát i menší spotřeba
Ani omylem... Trochu lépe to táhne do kopce, údajné čištění sedel ventilů apod. považuji za marketingový trik, za cenový rozdíl mezi normálním BA95 a tímhle to nestojí. BTW zkus si do Google dát vyhledat "placebo efekt"
.
benzín
Napsal: ned črc 15, 2007 10:25
od Serpico
.....jo souhlas s Docentem - marketingový tah - Čepro dodává všem - rozdíl je v příměsích a to je otázka kolik toho tam naleje obsluha....jinak nepodléhejte iluzím, že na to jezdil Schumacher - tzv. závodní benzín vysokooktanový cena asi 150 Kč za litr!!! ( údaj ze servru Tomáše Foukala side - loni MS ) - nezaměnovat proto s všelijakými V - power a 100 oktany...opravdu to je jenom marketing...připouštím benzín 98 octanů pro nové typy FSI ap. vyšší oktanový nárok....jinak na čistění stříkaček a ošetření sedel ventilů, pístů ap. stačí STP nebo jiný podobný přípravek...a navíc víš, žes ho tam dal a kolik.... toť vše můj názor....nicméně pokud si chce kdokoliv udělat radost - každopádně tomu neublíží...a subjektivně mu to jede lépe, já proti tomu nic nemám...vono to je všechno o radosti...ale marketing a reklama zůstává platnou...
Mějte se fajn
Napsal: ned pro 14, 2008 19:17
od eso0071
já natakoval u ONA natural 98,a jede to jak závodák.
Napsal: ned pro 14, 2008 20:04
od V.Brousek
a já zase dnes tankoval za 21,90 Kč u TANK ONO Natural 95. Jinak tankuj co máš předepsané pro danný motor a neexperimentuj. Akorát si budeš tahat peníze s kapsy a zbytečně.
Napsal: ned pro 14, 2008 20:25
od Telekom [Bot]
Koukám, že jste oprášili pěkně staré téma
. Poslední 3 měsíce díky svým výjezdům do Plzně beru u TankONO, a nepoznal jsem ani zhoršené chování motoru, ani zvýšenou spotřebu... Zato jsem rozdíl 3,- Kč na litru oproti Práglu zatraceně dobře poznal na peněžence
.