Stránka 2 z 8

Napsal: pát bře 02, 2007 20:31
od -peha-
No to je tak že som profesionální hasič ale nakolko tam nezarobím až tak vela tak si privyrábam :lol: akorát toho už začínam mať plné zuby lebo 24 hodinovú smenu odslúžim ako hasič a tie dva dni čo by som mal mať volno tak tie trávim od 7,00-do 18,00 v LPG servise no a volno mám len tak jeden až dva dni do mesiaca ;) Už ma to zmáha ale čo narobíš keď z dačoho treba žiť ;)

Napsal: pon bře 05, 2007 22:34
od Hanzy
Jake mate kdo zkusenosti se svickama a jakyma na lpg...

Napsal: pon bře 05, 2007 22:41
od -peha-
Brisk-Silvestar DR-17 YS ale já mám NGK číslo bohužial neviem a to pre to že Brisky menej vydržia a ja som zatial so svojma spokojný :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv bře 08, 2007 15:59
od Hanzy
Ptam se jen pro zajimavost,ja jsem na doporuceni,uz v predchozim aute na lpg dal japonske Denso svickynevim jestli se to tak presne pise a jsem rovnez spokojeny.

Napsal: čtv bře 08, 2007 19:38
od -peha-
Ono to pri týchto autách je jedno kludne tam môžeš dať sviečky podla doporučení výrobcu :D

Napsal: pát bře 09, 2007 16:56
od Hanzy
On kazdy vyrobce ma alternativu ale jen nektere jsou na lpg lepsi nebot lpg je haklivejsi na i mensi problemy se zapalovanim ktere benzinu tolik nevadi,ale to jakozto odbornik pres lpg urcite vis.Jinak videl jsem opet diskuzi o systemech a mas si myslim pravdu pokud nekdo jesti stereotypne do rachoty a ma to 5km tak sekvence pro nej neni.Ja najedu asi 25000km rocne ale nejezdim stereotypne a toho benzinu to zas tolik nepapa a je dobry tvuj oblibeny Shell Vpower 100oktanku :lol: :lol: :lol:
A motor taky rika ze mu chutna :D :D

Napsal: pát bře 09, 2007 17:22
od -peha-
No já som sa vlastne vzdal sekvencu práve pre tie dôvody čo som písal lebo v zime jazdím sice denne ale iba asi tak 5 km jedna cesta ráno a potom poobede :D Tak by som jazdil na benzin no a elektronic vlastne mám vyhrievaný od klapky a tak po 5 min môžem spokojne ísť na LPG ovšem len klidnou jazdou ;) Jo já jinak chodím po meste tak že na mna hocikedy trúbija lebo já mám rád spokojnú a kludnú a rozvážnu jazdu lebo Lega nieje športiak a tak kde je 40 tak idem 40 a hotovo ,jinek aj vonku mimo mesta sa rád len tak prevážam no a tým pádom mám pokoj od merania rýchlosti a perfektnú spotrebu :D :D :D A benzin tankujem už iba na slovnafte a to 100 alebo 98 oktánový ale iba tak za 500 sk na dva mesiace a to mám stále polovičku nádrže :D :lol: :lol: :lol: Leganza je ŽIVOT :lol: :lol:

Napsal: pát bře 09, 2007 17:53
od Hanzy
Tak tak Leganza je takovy pojizdny obyvacek :lol: Jinak s tim benzinem jsem to ted resil ve Skode s technikem a rikal aspon jednou mesicne obmenit benzin nebot starne,prave jsme tam resili problem Fabie od pritelkyne pricpanych vstriku a jeden 4000kc takze zadna sranda :cry:
Ma tam Lovtec a i v prirucce jsem cetl ze tam davaji teplotni cidla a ze by motor nemel jet na lpg pod 10 stupnu coz bez teplotniho cidla prepne hned po prvnim seslapnuti plynu a to je asi ten problem.. :cry: :cry:

Napsal: pát bře 09, 2007 18:18
od -peha-
Jo tak teplotné čidla se nám valejí po celej dielne labo ich nikde nemontujeme aj keď sú daktorý vodiči ktorým môžeš vysvetlovať že keď je zima tak trocha počkať ,potom prejsť do LPG a pomalu pokud sa nezohreje motor ále to nie oni naštartujú prepnú ihned a po pár metroch stojí a volá čo mám robiť ono my to zamrzlo :D Prepni si do benzinu a on že no a načo som si montoval LPG keď mám jazdiť na benzin :D Jo jinak máme aj takých exotou ktorý odpískali čerpadlo lebo načo v nádrži benz keď mám plno plynu a ejhle potom to zrazu na benz nejede :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon črc 02, 2007 22:34
od Hanzy
Tak uz vim hlavni duvod proc bych nechtel klasicky system lpg ale sekvenci.Nebot i kdyz jezdim na lpg tak mi smrdi a jsem na to haklivy a ted uz jsem byl poucen ze smrdi klasiky nebot nebot se ten smrad nekam vraci do sani fuj fuj :twisted: a jak prede mnou smradi nejaka stara skodule tak by me ovezli... :twisted:

Napsal: pon črc 02, 2007 22:54
od ppp
Hanzy -> stara ale asi si chcel skor napisat s rozosratym karburatorom a zapalovanim skodula skutocne smrdi nespalenym benzinom. Rovnako ako moderne euro4 splnajuce vozidlo ked mu na studeny ale casto aj na zohriaty motor element za volantom poriadne vytne. A to som este nespomenul moderne turbodizle ktore dymia a smradia tak ze im mozu konkurovat len avie a rozosrate autobusy. Akurat tie aspon vezu viac ludi takze po rozpocitani na cloveka alebo naklad smrdia vlastne menej. Az som nechcel verit ked A6tke na dialnici nebolo vobec vidno zadne svetla ako sa zahalila dymom. Moja skodovka nesmrdi ani na studenom motore pretoze jazdi vylucne na lpg a to sa do vufuku nespalene nedostane pretoze ma spravne nastavene zapalovanie aj bohatost.
Co sa tyka lpg so skrtakom tak to skutocne po zastaveni vozidla smrdiet moze, zavisi to ale na viacerych veciach. Najma na tom ako tesni vystupny ventil a ako je nastaveny. Mne na espere citit lpg po vypnuti motoru akurat tak pod blatnikom pri pravom prednom kolese ale musi byt uplne bezvetrie. No a este ked do hodiny otvorim krabicu vzduchoveho filtru. Ale zato je to jednoduche a nema sa tam takmer co pokazit na rozdiel od sekvencii, kde je pohyblivych casti viac a su podstatne drahsie.

Napsal: pon črc 02, 2007 23:03
od -peha-
Tentokrát súhlasím s PPPčkom aj keď sekvenc je fajnovka ale aj sa tak chová je fakt háklivejší na poruchy jednoznačne v bezporuchy vedie podtlak na karburátore tam sa auto rozpadne ale systém buchneš do iného a fachčíš dalej no a elektronic má tu výhodu že sa dosť podobá podtlaku ale má menšiu spotrebu no a aby siHanzíku nebol smutný tak som za tebou jel a smrdíš ako my všetci LPGčkári :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon črc 02, 2007 23:06
od Hanzy
Nevim proc ale kazde stare auto ktere nema vstrikovani a kat tak pri jizde na lpg nehorazne smrdi spaliny a ty nove na benal taky jak tomu pritnou a tdi taky souhlasim.Jinak nevim ale klasiku nesmradlavou jsem nevidel ani uplne novou a osobne ve dvou autech.Hlavne jak je vedro tak i pri chuzi kolem zaparkovaneho auta to cpi do meho nosanku ;)

Napsal: pon črc 02, 2007 23:10
od Hanzy
-peha- píše:Tentokrát súhlasím s PPPčkom aj keď sekvenc je fajnovka ale aj sa tak chová je fakt háklivejší na poruchy jednoznačne v bezporuchy vedie podtlak na karburátore tam sa auto rozpadne ale systém buchneš do iného a fachčíš dalej no a elektronic má tu výhodu že sa dosť podobá podtlaku ale má menšiu spotrebu no a aby siHanzíku nebol smutný tak som za tebou jel a smrdíš ako my všetci LPGčkári :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Haaaaaaaaaa to si ale citil svoje z pod kapoty ty kecko... :lol: :lol: :lol: a sami jste poruchy... :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon črc 02, 2007 23:20
od -peha-
Apropó Hanzy bacha ale každé aj tvoje LPG sekvenc má takzvaný odfuk to je když zastavíš aby sa nezvyšoval tlak na lyšte tak reduktor má dýzu ktorá by mala byť napojená na vzduchový filter a tam si odfúkne :lol: :lol: :lol: Až sa zasa stretneme tak Ti to na tvojej kočke predvediem no a to že poctivo meníš filter eliminuje smrádek ale skús raz zabudnúť na výmenu filtra a v tu ránu budeš pod blatníkem pravýho kola cítit sýrečkový smrádek :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

názorne tuje odfuk ta horná samostatná dýza Obrázek

a na tomto je to tá rúrka strieborná pri tých kábloch Obrázek

Takže sa neboj ale aj sekvenc smrdí :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: