Stránka 2 z 8
Napsal: pát bře 02, 2007 20:31
od -peha-
No to je tak že som profesionální hasič ale nakolko tam nezarobím až tak vela tak si privyrábam
akorát toho už začínam mať plné zuby lebo 24 hodinovú smenu odslúžim ako hasič a tie dva dni čo by som mal mať volno tak tie trávim od 7,00-do 18,00 v LPG servise no a volno mám len tak jeden až dva dni do mesiaca
Už ma to zmáha ale čo narobíš keď z dačoho treba žiť
Napsal: pon bře 05, 2007 22:34
od Hanzy
Jake mate kdo zkusenosti se svickama a jakyma na lpg...
Napsal: pon bře 05, 2007 22:41
od -peha-
Napsal: čtv bře 08, 2007 15:59
od Hanzy
Ptam se jen pro zajimavost,ja jsem na doporuceni,uz v predchozim aute na lpg dal japonske Denso svickynevim jestli se to tak presne pise a jsem rovnez spokojeny.
Napsal: čtv bře 08, 2007 19:38
od -peha-
Ono to pri týchto autách je jedno kludne tam môžeš dať sviečky podla doporučení výrobcu
Napsal: pát bře 09, 2007 16:56
od Hanzy
Napsal: pát bře 09, 2007 17:22
od -peha-
Napsal: pát bře 09, 2007 17:53
od Hanzy
Tak tak Leganza je takovy pojizdny obyvacek
Jinak s tim benzinem jsem to ted resil ve Skode s technikem a rikal aspon jednou mesicne obmenit benzin nebot starne,prave jsme tam resili problem Fabie od pritelkyne pricpanych vstriku a jeden 4000kc takze zadna sranda
Ma tam Lovtec a i v prirucce jsem cetl ze tam davaji teplotni cidla a ze by motor nemel jet na lpg pod 10 stupnu coz bez teplotniho cidla prepne hned po prvnim seslapnuti plynu a to je asi ten problem..
Napsal: pát bře 09, 2007 18:18
od -peha-
Napsal: pon črc 02, 2007 22:34
od Hanzy
Tak uz vim hlavni duvod proc bych nechtel klasicky system lpg ale sekvenci.Nebot i kdyz jezdim na lpg tak mi smrdi a jsem na to haklivy a ted uz jsem byl poucen ze smrdi klasiky nebot nebot se ten smrad nekam vraci do sani fuj fuj
a jak prede mnou smradi nejaka stara skodule tak by me ovezli...
Napsal: pon črc 02, 2007 22:54
od ppp
Hanzy -> stara ale asi si chcel skor napisat s rozosratym karburatorom a zapalovanim skodula skutocne smrdi nespalenym benzinom. Rovnako ako moderne euro4 splnajuce vozidlo ked mu na studeny ale casto aj na zohriaty motor element za volantom poriadne vytne. A to som este nespomenul moderne turbodizle ktore dymia a smradia tak ze im mozu konkurovat len avie a rozosrate autobusy. Akurat tie aspon vezu viac ludi takze po rozpocitani na cloveka alebo naklad smrdia vlastne menej. Az som nechcel verit ked A6tke na dialnici nebolo vobec vidno zadne svetla ako sa zahalila dymom. Moja skodovka nesmrdi ani na studenom motore pretoze jazdi vylucne na lpg a to sa do vufuku nespalene nedostane pretoze ma spravne nastavene zapalovanie aj bohatost.
Co sa tyka lpg so skrtakom tak to skutocne po zastaveni vozidla smrdiet moze, zavisi to ale na viacerych veciach. Najma na tom ako tesni vystupny ventil a ako je nastaveny. Mne na espere citit lpg po vypnuti motoru akurat tak pod blatnikom pri pravom prednom kolese ale musi byt uplne bezvetrie. No a este ked do hodiny otvorim krabicu vzduchoveho filtru. Ale zato je to jednoduche a nema sa tam takmer co pokazit na rozdiel od sekvencii, kde je pohyblivych casti viac a su podstatne drahsie.
Napsal: pon črc 02, 2007 23:03
od -peha-
Napsal: pon črc 02, 2007 23:06
od Hanzy
Nevim proc ale kazde stare auto ktere nema vstrikovani a kat tak pri jizde na lpg nehorazne smrdi spaliny a ty nove na benal taky jak tomu pritnou a tdi taky souhlasim.Jinak nevim ale klasiku nesmradlavou jsem nevidel ani uplne novou a osobne ve dvou autech.Hlavne jak je vedro tak i pri chuzi kolem zaparkovaneho auta to cpi do meho nosanku
Napsal: pon črc 02, 2007 23:10
od Hanzy
Napsal: pon črc 02, 2007 23:20
od -peha-