Stránka 2 z 3
Napsal: stř úno 28, 2007 22:03
od peter NR
mne je z toho jasne, ze ak je jeden pol kontrolky na minuse, tak spinac v zamku pasu jej musi spinat plus, aby svietila, takze so skusackou, ktora ma jeden pol na pluse, ako si mu radil moc nezisti...
Napsal: stř úno 28, 2007 22:59
od conpet
Rekl bych to slovy slovenskeho klasika : SOM Z TOHO VOLAAKY ZMETENY
Ale vazne , gong me bimba, takze chyba bude zrejme nekde u zarovky ze mam pravdu ??
Napsal: čtv bře 01, 2007 08:20
od GHOST
Napsal: čtv bře 01, 2007 15:31
od peter NR
conpet píše: SOM Z TOHO VOLAAKY ZMETENY
ano vyzera to tak... bude musiet ist von tacho... to ti nezavidim, espero ma este lanko...
Napsal: čtv bře 01, 2007 15:58
od dedo.miki
dedo.miki píše:Ak budeš merať skúšačkou tak skúšačku jedn stranu daj na + pol a druhou stranou zisťuješ či spínač rozpína kostru čiže - (mínus)
Tak ja som písal presne opačne ako ty tu píšeš.
Napsal: čtv bře 01, 2007 16:06
od peter NR
dedo.miki píše:...spínač rozpína kostru čiže - (mínus)
spínač rozpína plus... podla schemy...
Napsal: čtv bře 01, 2007 16:23
od dedo.miki
peter NR píše:dedo.miki píše:...spínač rozpína kostru čiže - (mínus)
spínač rozpína plus... podla schemy...
Tak som sa mýlil ,lebo ja už zo zvyku na iných vozoch je spínaný mínus a tu opačne.Tu je schéma ešte raz celá.
Manuál na espero čo mám nemá tu časť kde je priamo spínač pásov.Na prístrojovke musí na prívode podla farby drôtu na 14 kolíkovom konektore dostávať + od pásu.Neviem ako ide + do spínača pásov ,lebo tú časť nemám.
Napsal: čtv bře 01, 2007 18:48
od peter NR
clovek je tvor omylny... ja som sa tu raz s niekym vadil, ze nejake zapojenie nemoze fungovat a on to mal pol roka v aute a slapalo to... a ja som potom tvrdil, ze musi byt zla schema, lebo to takto nemoze ist... ...a potom som si na tej scheme vsimol, ze pracuje trocha inak nez som predpokladal - ale spolahlivo....
Napsal: čtv bře 01, 2007 22:00
od dedo.miki
Ked ja tu lentak vždy na chvílku nakuknem a bez rozmýšlania sa snažím pomáhať ak sa dá.Ja som aj vo fiate a dalších forach.Ja tam zhánam niečo pre mna.
Napsal: čtv bře 01, 2007 22:05
od dedo.miki
Ked ja tu lentak vždy na chvílku nakuknem a bez rozmýšlania sa snažím pomáhať ak sa dá.Ja som aj vo fiate a dalších forach.Ja tam zhánam niečo pre mna.Ale na daewoo nedám dopustit ved ho mám tiež.Predtým som mal fiat ,škodovky,trabant a 126P.Mimochodom to je :
F -fantastická
I -imitácia
A -automobilu
T -turistického
1 -jedno osobového
2 -dvoj valcového
6 -šesť krát
P -predraženého.
Napsal: čtv bře 01, 2007 23:39
od conpet
dedo.miki píše:
F -fantastická
I -imitácia
A -automobilu
T -turistického
1 -jedno osobového
2 -dvoj valcového
6 -šesť krát
P -predraženého.
To je dobryyyy
Ale zpet k ty palubce : na Ascone jsem ji tahal docela normalne - nahon tachometru jsem odpojil u prevodovky - bylo to jednodussi a popotah ho pres gumovou pruchodku dovnitr abych se dostal k zarovkam , pujde tento postup i u Espera ??
Napsal: pát bře 02, 2007 11:55
od Slavek
spinac ve dverich nemuze spinat na + protoze by potom porad se vypalovala pojistka, 12+12V je 24V
, spina na -
Napsal: pát bře 02, 2007 16:24
od peter NR
Slavek píše:spinac ve dverich nemuze spinat na + protoze by potom porad se vypalovala pojistka, 12+12V je 24V
, spina na -
myslim, ze si vymyslel zdvojovac napatia... myslis, ze ak v aute spojis dva plusy budes mat 24V....?
inak sa bavime o spinaci kontrolky pasov...
to Conpet: myslim, ze by to malo ist, ono ide to aj bez toho, len musis mat tenke ruky...
Napsal: pát bře 02, 2007 23:01
od conpet
Slavek píše:spinac ve dverich nemuze spinat na + protoze by potom porad se vypalovala pojistka, 12+12V je 24V
, spina na -
Slavka nepodcenujte
on umi vsechno i 24 z 12
Napsal: pon bře 05, 2007 00:21
od Slavek