Stránka 2 z 16
Re: TUNNING AVEA
Napsal: pon úno 26, 2007 07:09
od srneček
Kessler píše:srneček píše:tak laděný svody s variabilní délkou, lehce snížit kompresní poměr součaně s montáží turba.
Mohl bys prosím trochu popsat ty svody s variabilní délkou jak to vypadá a funguje??? Variabilní sání je mi jasné, princip i přínos...ale o variabilních svodech jsem ještě nikdy neslyšel...
A mimochodem ohledně toho turba přeju hodně štěstí...budeš ho totiž potřebovat...
Máš pravdu samozřejmě se jendá o chybu, má to být variabilní sací potrubí a né svody, ty se jenom tvarují přesně pro daný motor, aby každý válec měl stejnou délku a stejný odpor.
Alespoň někdo si všiml "pi....ny", kterou jsem napsal, děkuji za upozornění.
Napsal: pon úno 26, 2007 07:14
od srneček
Krtek píše:No jestli chceš tunit motor tak.... nechci urážet. Proč každej tuní nějakýho šneka ? Já zasátvam názor že pokud je v adekvátnim modelu k dispozici víc motorů, začínam tim nejsilnějšim sériovym. Proč tunit blbou 1.2ku, když si moh vzít 14.16V ? Nic proti ale argument tisícovky ročně na povinnym ručení
To samá jak koktáfkáři s 1.,4kou. Začínat maj přece na 1.8T.
Protože jsem byl blbej a nechal jsem se přesvědčit, že mě stačí slabej motor, že to nevyužiju a že to má menší spotřebu, ...
Teď se za to mlátím do hlavy, auto skoro nejede, co ušetřím na poviným, to několikanásobně vrátím do benzínu, jelikož pod plynem musím cítit auto, takže když chci trochu jet, tak AVEO nejde pod 4500ot /min, což má za následek ještě větší spotřebu než u Calibry, která měla 2.0i 16V a alespoň trochu jela.
Jenže teď už s tím nic nenadělám a pokud to auto prodám teď tak na to prodělám i trenky.
Holt chybama se člověk učí.
Re: TUNNING AVEA
Napsal: pon úno 26, 2007 07:19
od srneček
[quote="Kessler]A mimochodem ohledně toho turba přeju hodně štěstí...budeš ho totiž potřebovat...[/quote]
A nejonom to štěstí, ale i dost znalostí, už jsem například poučenej z praxe, že na normálním motoru se musí snížit kompresní poměr protože to motor nevydrží - odzkoušen na Kadett 2.0i, po montáži Turba raketa jako sviňa, neuvěřitelný zážitek, kam se hrabou 2.0i TURBO z Cali, ale ta životnost, na třetí křižovatce bylo po gumách (sjetý vzorek díky našemu testování) a po motoru - chudák to nerozchodil.
Takže to turbo si ještě dlouho počká než to vůbec zkusím.
Napsal: ned dub 01, 2007 22:48
od Ivoš
Jojo...kola je začátek....a taky se musí umět pořádně vybrat.....schválně jsem zkusil dát ty 16ky z Kombi na Sedana....říkal jsem si, že to bude vypadat ještě lépe....kromě toho, že kola byla dost vystrčená (Sedan je tím pádem o něco užší neč Kombi), tak to vypadalo dost divně. Takže s kolama opatrně,ale rozhodně začít s nimi.
Napsal: pon dub 02, 2007 09:27
od srneček
Na
www.elektrony.cz lze některý kola vyzkoušet na chevroletu AVEO sedan.
Re: TUNNING AVEA
Napsal: úte led 26, 2010 14:46
od ladinek
Re: TUNNING AVEA
Napsal: úte led 26, 2010 14:51
od ladinek
Re: TUNNING AVEA
Napsal: úte led 26, 2010 15:21
od JPS
Ja som začal s diskami a teraz pôjdem na svetla.Ale len tek mierne aby to navypadalo divoko.Pre začiatok skúsim vymeniť obyč.žiarovky za diodové.Potom skúsim toto(viď.foto) ak by bol s tým problém tak to odstránim.Ďalej sa uvidí čo ma napadne.
Re: TUNNING AVEA
Napsal: ned led 31, 2010 12:00
od Jarik
Moj začiatok bol od kolies 15" - malé, 16" - akurát, no 17" +guma-prcák eeee. Dajaký ten kit, folie, denné led svetlá.Mierne pretapecovaný interier. Športové pružiny dole o 3,5cm+podložky. Teraz dajakú muziku, no nič diskotékové- to nemusím
. Základ je ale od kolies
Re: TUNNING AVEA
Napsal: ned led 31, 2010 13:22
od JPS
ja som chcel disky iné ale take mali až 17" už som aj niekde dal foto ako vyzerajú a zatiaľ som neskúmal ako ich dostať doTP
Re: TUNNING AVEA
Napsal: ned led 31, 2010 13:24
od JPS
posielal som tej firme aj mail či by neurobili 16" a odpoveď bola nie.Tak to asi nechám tak
Re: TUNNING AVEA
Napsal: ned led 31, 2010 13:26
od JPS
mala tam byť iná fotka sorry disky som chcel taketo
Re: TUNNING AVEA
Napsal: ned led 31, 2010 16:58
od martyr
Viete poradiť s týmto?
Existuje na to len toto
http://www.koreanautoimports.com/store/ ... ts_id=1668, alebo sa to dá aj inakšie?
Re: TUNNING AVEA
Napsal: stř úno 03, 2010 21:19
od Jarik
Kompletkou mám namysli, nárazník a spojler ako 1ks, nie nadstavec.
Re: TUNNING AVEA
Napsal: stř úno 03, 2010 21:52
od jamal89
no ja som myslel rozpilit naraznik a potahnut ho dolu troska vypln urobir sklolaminat co ty nato?