Stránka 2 z 2
Napsal: sob dub 28, 2007 16:32
od Hardy
Napsal: sob dub 28, 2007 18:07
od Prefin
bono.p píše:Espero sa prave chystam kupit. Asi pred troma som obcas jazdil s jednym Esperom co robilo cosi podobne ako popisujes. Ja som ale mal skor pocit ze to vznika akousi vazbou medzi prilis citlivym riadenim (mierne preposilovanym) a nerovnostami na ceste. Ked som volant drzal zlahka tak sa mi darilo ist rovno aj v 150.. otazka je ale ako sa sprava konkretne tvoje Espero.. Myslim ze stoji zato aspon otestovat tlmice nech vies na com si..
Přesně tak, Esperko víc přenáší rázy na volant než jiné vozy. Není to nic neobvyklého, jen si na to musí člověk zvyknout.
Zadna naprava
Napsal: stř kvě 02, 2007 08:48
od bono.p
Zdravim vsetkych,
takze po dvoch tyzdnoch netrpezliveho cakania mi vymenili silent bloky, loziska a tlmice na zadnej naprave. Je to dost drasticky rozdiel. Auto uz nepoletuje v kolajach aspon co som mal moznost vyskusat, uhybny manever je v pohode Esperko ide tam kam chcem.. Este treba vymenit predne tlmice ale najviac sposobovala nestabilitu vola na zadnej naprave. Taktiez to sposobovalo vybraciu v brzdovom pedaly kedze lietala cela naprava..
Viaceri sa tu stazovali na vybrovanie volantu. Mne osobne sa kyval iba stlpik. Vymenili tyc riadenia z loziskom asi za 1200 Sk a riadenie je fain tuhe. Predtym to riadne vybrovalo na nerovnostiach..
Napsal: pát kvě 04, 2007 22:21
od rastikk11
ja mam stale problemy s klepanim volantu a to hlavne pri mensich nerovnostiah rychlo za sebou nasledujucich.kazdy ze to riadenie ale ty my davas nadej ze staci len tyc a lozisko ako si na to prisiel a co ti to robilo predtym?mne to drnci akoby tyc riadenia klepala vo vzduchu a pri smyku ked naskoci A B S tak to iste rozklepe sa volant.