A to už bude podla teba ten vzduch teplý bez vody?Docent píše:Tam žádnej ventil na vodu není, topení se ovládá jenom klapkou na vzduch.dedo.miki píše:A otvára ti ventil na vodu? Sú hadice ku kúreniu teplé?
Matiz netopi help
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Mno, už jsme tady o tom snad debatovali... Já ji má taky takhle a topí to úplně normálně... A v této poloze se ocitla poté, co jsem vyměnil čidlo, to původní ukazovalo ty 2 mm pod prostřední čárku... A předpokládám, že výměna čidla nemá vliv na skutečnou teplotu vody v okruhu...
Když jsem měl vadnej termostat, tak ručička VŮBEC nevylezla do toho barevnýho pole, jen po vypnutí motoru úplně na začátek.
Když jsem měl vadnej termostat, tak ručička VŮBEC nevylezla do toho barevnýho pole, jen po vypnutí motoru úplně na začátek.
no tohle je malo ale opravdu to nic neznamena.vyzkouset co dela chladic po nastartovani a ujeti cca 1-2 km.kdyz bude studeny i po ujeti 5 km je to ucpany radiator.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Voda jde přes radiátor topení pořád, nezavírá se žádným ventilem, a klapkou se ovládá to, jestli jde vzduch přes radiátor nebo mimo, je to pochopitelný?dedo.miki píše:A to už bude podla teba ten vzduch teplý bez vody?Docent píše:Tam žádnej ventil na vodu není, topení se ovládá jenom klapkou na vzduch.dedo.miki píše:A otvára ti ventil na vodu? Sú hadice ku kúreniu teplé?
-
- Příspěvky: 205
- Registrován: úte led 03, 2006 08:50
- Bydliště: Moldava nad Bodvou,okr.Košice
- Kontaktovat uživatele:
Od začiatku mi to ukazuje len takto. Dal som vymeniť termostat a nijaké zlepšenie. Ale kúri to, dneska asi pri +3 stupňov som musel aj stíšiť kúrenie. Hlavne cítim slabšie kúrenie keď sú mínusové teploty. Skrátka na služobnej felicii to kúri skoro hneď a na Matízkovi musím prejsť tak asi 5km , kým cítim že začína kúriť. Ale potom je to v pohode, kúri to lenže ja som dosť teplomilný. Ale aspoň v lete sa to neprehreje.
Treba po nastartovani ohmatavat hadice co idu ku kureniu a ku skrtiacej klapke. Ak bude hadica ku kureniu citelne chladnejsia nez ku klapke, tak je upchaty radiator. Mne pomohlo na espere ked som ho pretlacil z druhej strany vovou rovno z vodovodu. Vyletela z tade kopu humusu a uz kurim este skor nez sa rucicka na teplomeri vobec pohne. Predtym som pod 0 stC v aute mrzol aj pri kureni naplno. Mozno to sposobila vymena nemrzky za novu ruzovu g12 a ta rozpustila co mohla a uvolnena hrdza a kamen upchali tenke rurky radiatoru.
Z vlastnych skusenosti co sa tyka odhrdzovania suciastok v octe viem, ze ocot hrdzu rozpustit nedokaze. Len ju odzerie od kovu tym, ze rozusti kov pod porovitou a teda priepustnou hrdzou. Mozno vacsie kusy ktore drzia pokope rozbije ale nespoliehal by som sa na to. Takze po octovej kure sa to moze este zhorsit. Mimochodom co myslite ze je g12. G12 obahuje kyselinu (aj ked organicku ale ved ocot obsahuje tiez organicku kyselinu ) ktore ma chranit kovove suciastky v motore pred hrdzou. Hrdzu co uz v motore je vsak uvolni a odplavi. Ja som mal v radiatore okrem nausadzaneho jemneho hnedeho kalu este aj vacsie hrdzave suplatky ktore ani g12 nevedela rozpustit. Rurky a hadice mam ciste bez kuska vodneho kamena. Ale zato hrdzaveho piesku je v nich pozehnane. Takze mozno ocot pomoze ale ako poslednu moznos by som ho nebral. Posledna moznost je preplach radiatora opacnym smerom nez prudi nemrzka.
SOm este zvedavy kedy sa uvolnia dalsie kusky a budem musiet radiatorpreplachovat znovu ale zatial to kuri perfektne. Musim uznat ze lepsie nez sodovka aj ked skodovka po go chladiacej sustavy a kurenia kurila a vetrala nadherne.
SOm este zvedavy kedy sa uvolnia dalsie kusky a budem musiet radiatorpreplachovat znovu ale zatial to kuri perfektne. Musim uznat ze lepsie nez sodovka aj ked skodovka po go chladiacej sustavy a kurenia kurila a vetrala nadherne.