Stránka 2 z 5

Napsal: pát úno 09, 2007 22:02
od eier
no vyzera to tak, ze s rozoberanim tej palubnej dosky budem musiet pockat, takze ak by si to mohol pozriet, bol by som ti vdacny. neoplati sa mi to teraz robit, lebo by som to nedokoncil kvoli dialkovemu startu ktory nemam ako teraz vyskusat.

Napsal: pát úno 09, 2007 22:04
od eier
a ak ta mozem este poprosit, tak mi kukni aky dotahovaci moment treba na skrutky na hlave. dakujeeeeeem

Napsal: pát úno 09, 2007 22:04
od palikx
jasne hned si jdu napsat poznamku do telefonu a podivam se na to.uvidime

Napsal: pát úno 09, 2007 22:08
od eier
dakujem velmi pekne, dufam, ze sa nam to podari opravit, lebo inak som totalne odstaveny:-(( dokonca ani ziaden spoj nemam do prace, takze od pondelka asi na babete:-(

Napsal: pát úno 09, 2007 22:12
od palikx
no neni to tak slozite pokud nemas 16V motor.a pokud sezenes dily asi to zvladnete.ale chtelo by to hlavu srovnat je to dobre udelat.
Jo na babete?to je sila.ja bych na simsona ted nesednul.bylo mi zima i v lete kdyz bylo 15 stupnu

Napsal: pát úno 09, 2007 22:17
od eier
pokial som nemal daewoo, tak som chodil na babete do prace aj v minus 20 stupnoch, takze som zvyknuty.
a ako sa zrovnava ta hlava? to myslis jemne vybrusenie celej plochy na nejakej rovnej podlozke s jemnym brusnym papierom?

Napsal: pát úno 09, 2007 22:19
od eier
pokial som nemal daewoo, tak som chodil na babete do prace aj v minus 20 stupnoch, takze som zvyknuty.
a ako sa zrovnava ta hlava? to myslis jemne vybrusenie celej plochy na nejakej rovnej podlozke s jemnym brusnym papierom?

Napsal: pát úno 09, 2007 22:30
od RoSta
takto tú hlavu nezarovnáš, to musíš na frézovačke...
a ten manuál v poľskom jazyku tu:
http://www.espero.daewooclub.com/download.php

Napsal: pát úno 09, 2007 22:30
od palikx
nene dela se to na rovinne brusce nebo freze.doma to neudelas.to radeji nech jak to je.

Napsal: pát úno 09, 2007 22:38
od eier
dakujem za manual a tu hlavu teda necham zatial tak ako je pokial tam nebude nieco ocividne poskodene, alebo doryhovane.
idem spat, zajtra ma caka tazky den. dakujem este raz za rady a urcite sa zajtra zasa ozvem s novinkami. cauko

Napsal: sob úno 10, 2007 11:52
od dedo.miki
eier píše:dakujem za manual a tu hlavu teda necham zatial tak ako je pokial tam nebude nieco ocividne poskodene, alebo doryhovane.
idem spat, zajtra ma caka tazky den. dakujem este raz za rady a urcite sa zajtra zasa ozvem s novinkami. cauko
Ak máš totálne rovné pravítko (kovové napr. uhlomer)môžeš skontrolovať aj či nie je krivá.

Napsal: sob úno 10, 2007 14:30
od eier
NO A JE TO ROZOBRANE, JE TAM TESNENIE POD HLAVOU PRERAZENE, TAKZE TERAZ UZ LEN PENIAZE A CAKAT DO PONDELKA A OBJEDNAT:-(

Napsal: sob úno 10, 2007 17:56
od eier
neviete mi niekto poradit kolko stoji tesnenie pod hlavou, tesnenie pod veko ventilov a tesnenie pod olejovou vanou?
dakujeeem

Napsal: sob úno 10, 2007 21:21
od palikx
dotahovaci momenty jsou priblizne 25 nm a pak 2krat 90 stupnu.ve vysledku je to neco malo pres 90 nm.tak dotahuju hlavy ja.
tesneni hlavy stoji na 1,5 dohc 550 kc.1,8 1200 kc,2,0 cca 880kc, olej vana cca 1700(coz nejak nechapu ale v cenniku mi to tak vyslo)tesneni vika na 1,5dohc asi 450,a 1,8-2,0 jednovacka cca 200.
urcite prekontroluj rovinnost hlavy jak pise dedo.miki.cimkoli rovnym a delsim nez je hlava

Napsal: sob úno 10, 2007 21:27
od eier
dakujem velmi pekne za info, dufam, ze tu u nas budu priblizne rovnake ceny.
dnes sme to rozobrali a vyzeralo to teda nadherne. pod prvym valcom od rozvodov valila voda a pod poslednym zasa olej. Uvidime co bude dalej.