Stránka 2 z 3
Napsal: ned úno 04, 2007 00:21
od Racer´89
No BASE a GSi jsou jen vybavy... Ale ja mam karburator a ty jednobodove vstrikovani...coz je ten hlavni rozdil. Nebo se pletu?
Napsal: ned úno 04, 2007 00:30
od Peter KE
Racer´89 píše:No BASE a GSi jsou jen vybavy... Ale ja mam karburator a ty jednobodove vstrikovani...coz je ten hlavni rozdil. Nebo se pletu?
tak podla predajnych papierov verzia BASE a GSI mali mat v roku ten isty motor a to:
radovy 4 valec OHC, 1498cm3, KP 9.0, 52KW/5200ot/min, 113Nm/3400 ot/min, palivovy system TBI
a rozdiel medzi BASE a GSI
BASE manualna 4 rychlostna prevodovka
GSI manualna 5 rychlostna prevodovka popripade 3 rychlostny automat
Napsal: ned úno 04, 2007 00:38
od Racer´89
Ze by jseme mluvili kazdy o jinem aute? Ja mam rv. rijen 1989. a to urcite GSi a ma to pet rychlosti a karburator a parametry jak jsem psal...objem 1,5.
Jak pises ty tak to je rv. 93 a lisi se to jak pises...
Napsal: ned úno 04, 2007 00:44
od rimsy
za 30 bych se uz poohlidnul po necem novejsim.
Napsal: ned úno 04, 2007 08:34
od Matysek
Ten racek je sedan,coz mi vyhovuje... Je to 1,5 a ma 52 kW
Napsal: ned úno 04, 2007 08:35
od Matysek
Rimsy: no prave ze jsem se dival a za 30 koupim feldu r.v. 95 prorezlou uplne vsude a najeto 100 tisic s 10 x pretocenym tachometrem...A podle meho nazoru feldy nevydrzi tolik co napr. racek...
Jinak zadne jine auto kolem 30 a mladsi me vubec nenapada.
Napsal: ned úno 04, 2007 09:37
od driver78
aj ja chcem na ten zraz, ale kedy a kde?
Napsal: ned úno 04, 2007 10:35
od Kessler
Nazdar kluci, já vám to rozseknu...
Jednobodové vstřikování se do racků začalo dělat někdy během roku 1990...vícebodové bylo až v nexii...
...ohledně výkonu jsou myslím jen dvě možnosti...silnější je verze s karbecem (55 kW/5500 a 117 Nm/3000) a slabší je kvůli katalyzátoru a emisím ta se vstřikováním (51,5 kW/5200 a 113 Nm/3400)...u té slabší se to někdy zaokrouhluje na 52 kW...
...jinak rackové trpí na vlhkost v rozdělovači (ale s tím stejně nejde nic dělat) a hlavně na korozi jak kastle tak podvozku, na což je třeba dávat majzla...sedany taky často mají špatné uložení zadních tlumičů a pružin, což se projevuje pokleslou zádí...nic dalšího mě nenapadá...
...pokud bude v dobrém stavu tak bych do něj určitě za ty prachy šel...je to poctivej kus železa...
Napsal: ned úno 04, 2007 10:47
od Peter KE
Kessler píše:Nazdar kluci, já vám to rozseknu...
Jednobodové vstřikování se do racků začalo dělat někdy během roku 1990...vícebodové bylo až v nexii...
...ohledně výkonu jsou myslím jen dvě možnosti...silnější je verze s karbecem (55 kW/5500 a 117 Nm/3000) a slabší je kvůli katalyzátoru a emisím ta se vstřikováním (51,5 kW/5200 a 113 Nm/3400)...u té slabší se to někdy zaokrouhluje na 52 kW...
...jinak rackové trpí na vlhkost v rozdělovači (ale s tím stejně nejde nic dělat) a hlavně na korozi jak kastle tak podvozku, na což je třeba dávat majzla...sedany taky často mají špatné uložení zadních tlumičů a pružin, což se projevuje pokleslou zádí...nic dalšího mě nenapadá...
...pokud bude v dobrém stavu tak bych do něj určitě za ty prachy šel...je to poctivej kus železa...
neviem ako s tym rozdelovacom ale ja s tym nemam vobec ziadny problem a uz ma nas RECER najazdenych 155000km.Ale pozor by som si daval hlavne na loziska lebo tie odchadzaju najcastejsie
Napsal: ned úno 04, 2007 11:08
od -peha-
Napsal: ned úno 04, 2007 11:16
od -peha-
Napsal: ned úno 04, 2007 11:21
od Peter KE
je to pekne ale mne sa to nepaci
Napsal: ned úno 04, 2007 12:22
od -peha-
Napsal: ned úno 04, 2007 12:26
od Matysek
Takze rozdelovac je tedy jasny u vsech racku, s tim teda nic neudelam.
Takze si dat pozor hlavne na tu zadni napravu,korozi podvozku a zadni tlumice a pruziny...
Napada jeste nekoho neco duleziteho ?
Diky za jakekoliv rady a tipy
Napsal: ned úno 04, 2007 12:34
od Peter KE
Matysek píše:Takze rozdelovac je tedy jasny u vsech racku, s tim teda nic neudelam.
Takze si dat pozor hlavne na tu zadni napravu,korozi podvozku a zadni tlumice a pruziny...
Napada jeste nekoho neco duleziteho ?
Diky za jakekoliv rady a tipy
si vypocuj studeny motor mal by mat pravidelny chod.Moj uz nema
inac nieje nieco v poriadku a pri jazde si vsimaj hluk ci nejde nieco od kolies lebo tie loziska su pri daewach jasne.