prosím o radu s topením
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Proste netopi, uz dvakrat sem odpojil radiator, abych ho proplach, tak to na chvili vzdycky pomohlo, ale ne na dlouho. Ted sem to zkousel jen jakoby odvzdusnit. Otevrel sem viko a mackal vsechny hadice. Taky to pomohlo. Ale ted uz prote ne a ne. V lete sem nechal zprovoznit klimu, ta funguje ,tedy snad jeste. Ale ted zase netopi az ve vysokejch otackach. Grrrr. Musim se podivat, kolik stoji nover radiator. To auto je zaklety
Hledam hledam, ale nenachazim, jak se to menuje? Asi ne radiator...
Hledam hledam, ale nenachazim, jak se to menuje? Asi ne radiator...
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
- Reklama
klasika.bohuzel to proplachnout nejde.pokud do toho nalejes neco co to vycisti tak ti to zas sezere radiator.bohuzel pouze vymena
cena origo je nekde kolem 3000 a neorigo je asi 1800 ale nevim to jiste.
vymena zadna sranda a s klimou je to jeste tezssi ale nemusi se vyndavat topeni jde to s obtizemi vyndat.
cena origo je nekde kolem 3000 a neorigo je asi 1800 ale nevim to jiste.
vymena zadna sranda a s klimou je to jeste tezssi ale nemusi se vyndavat topeni jde to s obtizemi vyndat.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Dneska sem ucinil celkem zajimay objev, jelikoz mi to zase prestalo topit, zkusil sem krkolomnym zpusobem odvzdusnit soustavu, po par minutach mackani ruznym privod. nebo odvodnich hadic pri otevrenem viku, uslo dost vzduchu. Takze to mozna u me nebude problem radiatoru, ale zavzdusnenim soustavy. Je to vubec mozne? A jak tomu pripadne predejit?
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Netuším, měnil jsem kapalinu a žádný problém, zkus postavit auto co nejvíc čumákem do kopce a znova promačkat ty hadice, třeba to pomůže, ale myslím, že tě stejně výměna radiatoru nemine
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
No jestli ti pomohlo to postavení auta čumákem nahoru, mám opravdu radost. Tohle se kdysi dělalo u Škodovek
K tomu zavzdušňování: nemělo by k němu vůbec docházet, systém je pod tlakem a úplně uzavřen. Při ohřívání se natlakuje (víčko drží určitý přetlak a pak odfoukne) a při chladnutí ev. přisaje přes vyrovnávací nádržku vzduch na vyrovnání tlaků (přes víčko). Jinde díra není. Teda může být i jinde Chladič, radiator, vodní pumpa, těsnění pod hlavou a teď jen uvažuju (mechanici profíci to snad vydržejí) Při chladnutí se může vzduch dostávat do soustavy i výše uvedenými místy a můžou se bubliny hromadit v radiatoru topení (no a vzduch netopí) Každopádně by se to mělo projevit úbytkem chladící kapaliny. Doléváš??
Jen pro pořádek, já za 4 roky do chladiče nic nedolil
K tomu zavzdušňování: nemělo by k němu vůbec docházet, systém je pod tlakem a úplně uzavřen. Při ohřívání se natlakuje (víčko drží určitý přetlak a pak odfoukne) a při chladnutí ev. přisaje přes vyrovnávací nádržku vzduch na vyrovnání tlaků (přes víčko). Jinde díra není. Teda může být i jinde Chladič, radiator, vodní pumpa, těsnění pod hlavou a teď jen uvažuju (mechanici profíci to snad vydržejí) Při chladnutí se může vzduch dostávat do soustavy i výše uvedenými místy a můžou se bubliny hromadit v radiatoru topení (no a vzduch netopí) Každopádně by se to mělo projevit úbytkem chladící kapaliny. Doléváš??
Jen pro pořádek, já za 4 roky do chladiče nic nedolil
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
no tyhle auta na vodu v oleji netrpi.a pokud se to zavzdusnuje musi mizet voda pokud nemizi je ucpanej radiator a nebo tam je nejakej spunt ktery se ruzne pricpe a zase povoli.ale tezko rict kde
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Nepredpokladam, ze by Nubira mela ventil na odvzdusneni, ze? Protoze to topeni je opet ko a zase sem vytlacil dost vzduchu. Problem je, ze kdyz mackam hadice vedouci k radiatoru, tak to s hladinou v nadrzce nic nedela,az po chvili zacne hladina reagovat na mackani a zacne se i ta hadice ohrivat diky ohrate vode, jelikoz motor ma provozni teplotu.
Navic, pokud se motor ohreje na pracovni teplotu a jeste radsi s nim dale jedu, potom zastavim a otevru viko expanzky, tak je trochu znad, ze je soustava natlakovana, ale ne natolik, aby mi zacla voda pretejkat, jen ujde trochu vzduchu a hladina se zvedne z risky MAX po hrdlo vika a pak uz nic. Podle me se poradne nenatlakuje a v radiatoru topeni je bublina...
Navic, pokud se motor ohreje na pracovni teplotu a jeste radsi s nim dale jedu, potom zastavim a otevru viko expanzky, tak je trochu znad, ze je soustava natlakovana, ale ne natolik, aby mi zacla voda pretejkat, jen ujde trochu vzduchu a hladina se zvedne z risky MAX po hrdlo vika a pak uz nic. Podle me se poradne nenatlakuje a v radiatoru topeni je bublina...
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
takze po otevreni expanzky je spravne ze ti voda nevyleti ven ono by to moc delat nemelo.a pokud to zacne topit az po promackani hadic je ten radiator asi ucpanej.tlak v soustave by se mel zmerit a pak budes moudrejsi.mozna muze byt poskozena vodni pumpa ale to by asi varilo.
a jeste zkontrolovat termostat jestli neni porad otevrenej to by pak opravdu moc netopilo.
a jeste zkontrolovat termostat jestli neni porad otevrenej to by pak opravdu moc netopilo.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
No , mozna mas s tim radiatorem pravdu, ale kdyz sem ho proplachoval, tak sel volne. Termostat byl jiz vymenen a pumpa taky. Tlak se da zmerit jak v soustave? To asi uz sam neudelam. Navic me zarazi unik vzduchu, kdyz promackavam ty hadice. Jeste bych to chtel nakym zpusobem jakoby odvzdusnit. Zkusim ohrat motor, at se natlakuje a pak pomalu trochu vysroubovat cidlo teploty a samozrejme si vzit minimalne nakou azbestovou rukavici Asi se na to uz vykaslu a poslu to nekam do servisu, ten uz nevidela hodne dlouho. Je zvykla na me
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
na mereni tlaku je merak to doma asi nezvladnes musel by sis ho vyrobit.
to s temi bublinami je divne to me nedela.ale radiator mozna proplachnes a proteka volne ale jen nekolika vostinami a tim padem ucinnost spatna a prutok dobry.
to s temi bublinami je divne to me nedela.ale radiator mozna proplachnes a proteka volne ale jen nekolika vostinami a tim padem ucinnost spatna a prutok dobry.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Měl jsem kdysi podobný problém na staré Volze , tedy GAZ M 21 bylo její technické označení. Uvažoval jsem naprosto v souladu s vámi, všemi, co tady píšete své příspěvky. A ono to bylo opačně. Odešlo těsnění pod hlavou , ale tak zvláštním způsobem, že tlaky vznikající při práci motoru "foukaly" spaliny do chladícího okruhu. Ale jen maličko,takže se to dalo velmi těžko zjistit.Topení a chladící soustava byly stále zavzdušněné. Tam ale byl na topení odvzdušňovací šroubek. Než jsem dojel do Čáslavi , tak jsem dvakrát odvzdušňoval . Bylo 15 pod nulou.
Žádná kapalina neubývala. Když to potom po pár týdnech "kleklo" opravdu a bylo vyměněno těsnění za nové, bylo okamžitě po problému se zavzdušňováním topení.
Žádná kapalina neubývala. Když to potom po pár týdnech "kleklo" opravdu a bylo vyměněno těsnění za nové, bylo okamžitě po problému se zavzdušňováním topení.
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.