Napsal: pon bře 19, 2007 12:55
Dík peter NR za tip
zatím po zběžné kontrole v autě bych se připojil že to zapojení je shodné.
zatím po zběžné kontrole v autě bych se připojil že to zapojení je shodné.
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Já jsem se ještě na schéma kalose nedíval, zatím nemám čas, ale tak začátkem června chci vymyslet automatické rozsvěcování světel, tak jak jsem to viděl na jednom autě - v pojistkový skřňce byly místo relátka napojený konektory spojený, vedlo to krabičky, kde bylo řízení rozsvěcování a ovládalo se to přívodem z alternátoru.peter NR píše:na aveo sedan som zatial nenasiel, ale pokial som skumal schemu kalosa, na ktoru odkazuje mipo - vo velkej miere - az na male detaily sa o to mozes opriet... sedia dokonca aj farby kablov....srneček píše:Kdyby někdo sehnal schéma zapojení na chevroleta aveo sedań, tak prosím hoďtě na mail: lukasstanek@email.cz
tak toto u avea ASI nesvedes... pokial som sa v tej scheme hrabal, su vsetky rele (svetla,stierace...) sucastou toho bloku, v ktorom su aj poistky... takze jednotlive rele vybrat a nahradit bude asi problem... chcel som takto poriesit pamatovy cyklovac stieracov, lenze ten je tiez v tom bloku a neda sa vybrat samostatne...srneček píše:Bylo to dělaný tak, aby se to dalo během pěti minut odpojit, vrátit zpět původní relé a vše bylo originál, tedy bez ztráty záruky a v servisu nic nepoznají, jelikož to bylo připojený na originální konektory.
Asi jsi nepostřehl jednu věc, po zapnutí klíčku se ti automaticky zapnou i světla ještě před nastartováním = chudák baterka. Navíc jestli jsi to nepostřehl, tak při rozsvícených světlech ti pohasne rádio a hodiny - za slunečného počasí potom nevidíš na rádio. Navíc když budeš jen popojíždět jako já někdy, tak každá mAh co zůstane v baterce je dobrá. Jelikož ve dne nemusí svítit palubka a parkovačky, musí svítit jen tlumený a koncový = nejedou 2 x 5W+ 2 x 2W v palubce, 2 x 5W v předních světlech.Mirou píše:To: srneček
Co se týče aut.rosvěcení světel tak to mi funguje normál bez úprav.Prostě mám trvale navolena zapnutá světla a po nastartování se sama rosvítí.Navíc když vypnu večer zapalování stále svítí palubka a parkovačky.Vše zhasne až otevřu dveře docela prima funkce.No a pokud potřebuji rosvítit bez zapalování tak prostě zhasnu a znovu rosvítím a už to svítí.
Asi máš jiný model Avea
Dálkovačku mám připravenu doma a "napíchnu" jí na el.kontakty dveří řidiče.Ale čekám na teplejší počasí
Tím popojížděním se myslí častější startování.Mirou píše:...Protože při popojíždění to stačí stále alternátor pobrat.Horší to bude pokud musíš častěji startovat a tam už je úplně jedno kolik ti svítí žárovek navíc.No a pokud se obáváš o kondici baterky tak to dělěj jako já.Cca po dvou měsících ji dám na nabíječku a je stále fit.Protože skutečného nabití baterky nedocílíš v autě,ale jen na nabíječce.V autě jak určitě víš je to napětí omezeno na plynovací napětí.
Až to vymyslíš tak vyhoď schéma, pokud možno doplň to potenciometrem, kterým by se dala regulovat intenzita světla potřebnutí pro pohasnutí rádia a hodin.Mirou píše:Děkuji dedo.miki
ještě musim spáchat spínač s fotoodporem,který bude dle venkovního světla tohle osvětlení ovládat a v sobotu to namontuji.Jen ještě nevím kam "schovat" ten fotoodpor,aby to nebylo nápadné.V záruční opravně by se jim to nemuselo líbit.Teď mi napadlo že to je v podstatě výrobní vada že tlumení osvětlení rádia nefunguje díky povinnosti přes den svítit
Tak mě napadlo, že vedle ofukování předních oken je zátka pro fotočidlo digiklimatizace, která má ideální umístění, co takhle koupit novou, do ní dát fotoodpor a přehazovat je? (pokud nemáš digiklimu)Mirou píše:...Jen ještě nevím kam "schovat" ten fotoodpor,aby to nebylo nápadné...