dedo.miki píše:Len by si si mohol skontrolovať či ti vypína benínové čerpadlo po prepnutí na plyn.Ak nie tak sa nečuduj ,že skôr skončilo svoj život. A ked nevypína tak reklamuj u toho čo zapájal plyn.A nech teraz on zaplatí to čerpadlo.
Zdravim,
no ono nie je co reklamovat, pretoze benzinove cerpadlo ide stale aj autam co nemaju LPG.
To, ze benzin nie je vstrekovany do valcov ale ide naspat do nadrze je jedno.
Daewoo Espero 1.5 16V DOHC (66kW), 1996, LPG (Lovato-LDW01), 230 000 km (15.10.2010)
Prosím Vás vie mi niekto poradiť kde sa nachádza palivový filter? Mám 1.5ku a neviem ho nájsť. Tiež mám problém s štartovaním a chcem to dať do poriadku. Vrelá vďaka za radu.
hasič píše:Prosím Vás vie mi niekto poradiť kde sa nachádza palivový filter? Mám 1.5ku a neviem ho nájsť. Tiež mám problém s štartovaním a chcem to dať do poriadku. Vrelá vďaka za radu.
podívej se pod zadní pravé dveře, někde před kolem, já na výměnu nemám odvahu, je to celý zarezlý
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
u esper vymena paliv.filtru je nerealni pokud chces mit zachovali puvodni system
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
...to hasič - palivový filtr není až takový průser - chce to tzv. univerzální oboustraný klíč - na jednom konci 8 - 14 na druhým 14 - 21 ale mají spodní část pohyblivou se zubama ( ty se zakousnou ) a povolí se všechno..... ( vrchní část kopíruje polovinu šestihranu ) perfektní věc ale je třeba dobře koupit cena od 130 do 500 Kč !!!,...nesmíš to okousat normálníma klíčema...
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
...to dedo-miki - perfecto - profesionálně podané vysvětlení i se schématem, není co dodat......jenom mě je elektrika s případným zkratem nebo jiskřením v nádrži proti srsti...ale vono je to asi posychrovaný - já jenom nevím jak - jsem mizerný elektrikář - s pájím něco podle schématu a tím začínám i končím....většinou u rádia ( těch jsem měnil nejvíc...)...a u nexie je všechno zdvojený viz napájení motoru větráku - pojistka nízké otáčky a druhá pojistka vysoké otáčky a všechno spolu propojený - takže ruce pryč...
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
to: Serpico ono na vymene fakt nic neni jen do ty doby nez zjistis ze espero ma provlecene matky na trubickach a jsou v takovym zarezlim stavu ze vecinou se protoci i z tou trubickou potom nic nezbyva jak si koupit filtr na felicii a dat to na svorky, nebo kdyz budete trpelivy tak mazat kyselinou mazat a mazat a mazat nez vym zustane jen cisty kov, bez hliniku a rezu
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
....to Slávku právě chce ten můj " zázrak " klíč s pohybující se spodní částí - ta se zakousne a tu větší matici podržíš druhým klíčem...mám nexii 10letou vím o čem mluvím....když jsem ji koupil tak mi orvali tu velkou matici v servisu ( tuším atypická 15klíč a to značkovým...jinak je to systém Melichar ( ten dělá starý káry - a zatím ho nic nedoběhlo, viz odvzdušňováky ap.,)....
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
ja sem to zkousel velkyma instalaterskyma sikovkamy profi tam se taky pohybuje spodni celist smerem do predu a taky se zakousnou, ale i tak ani muk, bud mam malo sily bo sem mel strach ze to urvu
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Čaute! Nerad, ale musím se připojit k tématu.
Poslední dobou mi občas zazlobilo auto při startování. Např. napoprvé jsem nastartoval a po pár vteřinách zdechlo. A potom už mi nastartovat nešlo, anebo s obtížemi. Když nešlo, musel jsem to pustit z kopce, a to sice chytlo, ale bylo znát, že "na sílu" (chvíli motor kladl odpor, než začal táhnout). Původně jsem si myslel, že jsem to při opakovaném startování uchlastal a jsou mokré svíčky. Ale je to přesně naopak - nedostatek benzínu. Protože jsem nedodržoval dostatečnou zásobu v nádrži, je mi jasné, že jsem v průšvihu. Příslušná témata o možném poškození čerpadla jsem hlouběji pročetl až teď - kdyby ne, tak radši vozím stále plnou nádrž. V úterý se situace vyhrotila. Při odjezdu z práce jsem nemohl nastartovat a kopec nebyl k dispozici. Motor buď vůbec nenaskočil, nebo hned nebo po pár vteřinách zhasl, při sešlápnutí na plyn chcípl tím spíš. Vyřešil jsem to tak, že jsem dal přepínač na LPG a zkoušel poslat motor do otáček, což se mi na několikátý pokus povedlo, přecvaklo na LPG, a už to bylo OK. To, že je průser trvalý, jsem vyzkoušel, když jsem přepnul z kopce na benzín - nedalo se akcelerovat. Totéž v bezpečí domova, přepnul jsem na benzín, sice drželo volnoběh, ale do otáček nešlo. V nádrži mám teď cca 10-15 l. Na poslech zní čerpadlo úplně čistě (stejně, jako když jsem auto kupoval, a kdy nebyly žádné problémy se startováním). To ale asi nedává žádnou záruku, že je OK. Palivový filtr se nebudu pokoušet měnit, když si s ním neporadil Slávek.. Takže musím najít dobráka, který mne odvleče do servisu. Snad to bude jen filtr, hůř čerpadlo. Nebo je narušené potrubí - poslední dobou jsem u pravého boku cítil benzín, ale na prohlídku už nedošlo. V nejhorším případě vstřiky. Dobrý tip od Slávka na čerpadlo z Volva. Známý má takové soukromé vrakoviště, kde se najdou Alfy, Fordy, Škodovky - tam bych mohl nějaké pasující čerpadlo vypátrat.
Mějte se fajn
...to Honzo kupovat na vrakovišti benzínové čerpadlo není dobrej nápad, je to jenom práce navíc, kup nový ( životnost je ňákých 100tisíc km ) + gumové těsnění staré je vymačkané + filtr paliva a není ho problém vyměnit chce to jenom spešl siky horní část neúplný poloviční šestihran a spodní pohyblivý protikus je opatřen zoubkama a povolíš vše, v OBI stojí asi 150 Kč tuším zn. LUXX, celkem se vejdeš do 3,5tisíce Kč
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
Dík za odpověď, Serpico.
Jenom upřesním. To čerpadlo by bylo zadarmo, známý má různá auta v různém stavu u jiného známého na zahradě.. to není oficiální vrakoviště, on se tím neživí, jeho to baví. A v mém případě nejde jen o kleště. Nemám jámu ani zvedák a pod auto na heveru teď v zimě nepolezu. Ale plac na jámu v průjezdu mám, možná v budoucnu tam montážní jámu vybetonuju. Možná nastartuju, přecvaknu na plyn, a do servisu dojedu. Já vím, že 3500 Kč je dnes relativně málo, ale v létě jsem platil výměnu těsnění s rovnáním hlavy + nové svíčky + další drobnosti 5500 Kč, výměnu diodového můstku na alternátoru 1750 Kč.. Mám v plánu nové tlumiče a péra na zadek, větší nádrž na plyn, nové autorádio, konečně opravit lak.. Každá ušetřená koruna dobrá.