Stránka 2 z 3

Napsal: čtv led 04, 2007 18:21
od ppp
Ono praveze preto lebo espero ma tusim 34kV vo VN casti tak si moze dovolit/ma predpisany elektrodovu vzdialenost 1.1mm zatial co fava 0.6 (feldy asi takisto, neviem).

Napsal: pát led 05, 2007 07:30
od Jupi
ppp píše:Ono praveze preto lebo espero ma tusim 34kV vo VN casti tak si moze dovolit/ma predpisany elektrodovu vzdialenost 1.1mm zatial co fava 0.6 (feldy asi takisto, neviem).
To viem, ale ked sa tie brisky menili po 20 tisic, tak ta vzialenost bola ovela vacsia ako 1.1 a preto bola samozrejme zla iskra. Material elektrod asi nebol stavany na take vysoke napatie. Prvych 10 tisic to bolo prima, ale potom zacali problemy s nepravidelnym chodom motora. Do tych 20 tisic to tahalo iba silou vole a velkym premahanim. O nejakej prudsej akceleracii som mohol ozaj iba snivat. :-(

Napsal: stř úno 21, 2007 07:42
od janodvt
sevaste daewaci.......... bavili sme sa o tych svieckach........ ja len jedno nikdy viac BRISK.........mal som ich v aute 1mesiac asi tak 1000km a uz su mimo....... auto startovalo na 2 az 3 krat........ a uz sa mi ho podarilo aj asi 2krat presat ked sa nechcelio podpalit... pri ubrani plynu alebo podradeni auto nenormalne trhalo...........
po vymene sviecok, dal som origo podla katalogu BOSH daco +11 je to uplne ine auto a ziadne trhanie a pekne jednorazove okamzite starty...

Napsal: stř úno 21, 2007 12:17
od RoSta
V Espere som mal NGK, boli mi poradené vtedajším mojim dvorným mechanikom a nemal som ani raz dôvod, hľadať iné...
Ani raz som ich nemenil, pretože by robili galibu, len preventívne...

Napsal: stř úno 21, 2007 14:44
od rastikk11
ja som dal sviecky z feldy bosh a vzdialenost elektrod je 0.6 idu perfis a nestoja 120 sk kus

Napsal: stř úno 21, 2007 20:49
od JRD McLAREN
..no ja vam do tych cisel a kilovoltov skocim ..chlapci...

vzdialenost Elektrod na svieckach, "urcuje vyrobca konkretnej sviecky"...
a je zavisla na meteriale elektrod, ich konstrukcii, a "teplote" (tej pracovnej) sviecky..
...vzdialenost ma z VN napetim "prd. spolocne" ..(aj ked nie tak uplne -ale zanedbatelne)

..vyska VN napetia musi byt taka, aby iskra dokazala preskocit medzi elektrodami aj pod vysokym tlakom..
teda vyska VN napetia je "zavisla od kompresneho pomeru"
..ale aj tu plati "odtal potal"...
nesmie byt vsak moc vysoke, aby nedochadzalo predcasnemu zazehu,
(aj napriek tomu ze predzapal je nastaveny spravne)
k nadmernemu opalovaniu elektrod,
prerazaniu na "nezelanom mieste"..
a hlavne aby cas zazehu (momentu preskocenia iskry) netval prilis dlho..
(komu sa xe takto vecer rozmyslat, nech si skusi prepocitat kolko krat preskoci iskra za 1 sec, napr. pri 6000ot./min.)

Napsal: stř úno 21, 2007 23:29
od Rasťo
50x

Napsal: pon bře 12, 2007 22:15
od jegi
A aké sviečky na LPG?V obchode mi ponúkli nejaké brisky,že vraj vyložene na LPG,mám ich tam,ale má horšiu akceleráciu,ako predtým.Štartuje síce na 1x,ale...Mám tam radšej dať tiež tie NGK?

svíčky

Napsal: úte bře 13, 2007 11:11
od Serpico
....kolegové věřte JRD McLaren je na tomto fóru dostatečně od šmíru ze své garáže...něco nám už předvedl i vizuálně viz fota...obecně se doporučuje NGK a DENSO ( tahle fa. to má opravdu odzkoušené na našich šikmookých korejcích - viz Havránek - motosport Pankrác ) - v korejcích jedou dobře tyhle marky...

mějte se fajn

Napsal: čtv čer 07, 2007 11:47
od Stanleyk
Takze trosku ozivim...
Dnes rano auto trhalo... sup servis... vytiahol sviecku a poviem vam.. taku som este nevidel... troj elektrodova brisk, ale tie elektrody uz pomaly nebolo vidiet... sviecky mali umna nabehane 20tis a podla knizky u byvaleho majitela tak 10... myslim ze vydrzali slusne.. takze momentalne su tam NGK na vase odporucaie a motor zas ako hodinky :-)

Napsal: čtv čer 07, 2007 18:39
od dedo.miki
Môžem ta ubezpečiť že tie trojkontaktové by po 30 000km neboli tak opálené ako píšeš.Inak NGK sú kvalitné.Ja som používal aj Bosch trojkontaktové a sú OK a držia inak trochu dlhšie ako jednokontaktové.

Napsal: čtv čer 07, 2007 18:49
od Stanleyk
Mno ibaze auticka sa po cca 200 km zase rozcukalo :-( ... nieje to take zle ako to bolo, no sem tam ked pridavam do kopca tak s nim sekne :-(

Napsal: čtv čer 07, 2007 19:38
od palikx
no uz jsme to tu psali s petrem
davame brisk do 16V dor15 lgs,a do 8V lor 15 lgs.nemame problem a bezne vydrzi 30 tis a maji doporuceno az 60.ja mam ted ve favoritu jedny co mely 30 tis a jezdi uplne v pohode a na to co ma najeto (227 000)bezi na volnobeh uplne klidne.

Napsal: čtv čer 07, 2007 20:13
od dedo.miki
Stanleyk píše:Mno ibaze auticka sa po cca 200 km zase rozcukalo :-( ... nieje to take zle ako to bolo, no sem tam ked pridavam do kopca tak s nim sekne :-(
A palivový filter si už menil niekedy?

Napsal: pát čer 08, 2007 01:39
od Stanleyk
Nie, ja som ho este nemenil.. No zarazila ma ta chvilkova zmena k lepsiemu pri novych svieckach.... skusim a uvidime...