Stránka 2 z 2
Napsal: sob dub 17, 2004 13:47
od Peca
no musi se spravne nakalibrovat..
Napsal: sob dub 17, 2004 14:06
od Ondras
Tak, tak, kalibrace je nutné. Palubák bere 2 signály - ze vstřikovače (počet a délku vstřiků) a z tachometru (rychlost auta a ujetá vzdálenost). Kalibrace rychlosti a vzdálenosti probihá tak, že se přepne do kalibračního modu, ujedeš třeba 10km a pak mu naťukáš, že jsi ujel 10km. Během kalibrace se načítají impulsy a pak je palubák schopen si to přepočíst. Obdoba je to se vstřikovačem. Přepne se na kalibraci, vezme se plná nádrž, vyjezdí se a při dalším tankování se naťuká kolik se bralo. Pak stačí zadat kapacitu nádrže a vždy při tankování do plna o tom palubák informovat. Toť vše.
Napsal: sob dub 17, 2004 17:34
od Peca
Diky za upresneni
Napsal: ned dub 18, 2004 22:40
od Petr II
Teď tomu rozumím, díky
A teď, kdo ho dokáže sehnat
Napsal: pon dub 19, 2004 01:05
od Ivan
Já bych to taky bral všemi deseti!!!