Stránka 2 z 2

Napsal: úte led 02, 2007 10:52
od blackjohn
Větším odběrem proudu se zvětšuje zatížení motoru alternátorem, ale mělo by se to hned srovnat. Proto to taky víc žere, když máš rozsvícený světla (tak 0,2l/100km), takže u Lanose se to ani nepozná :D

Napsal: úte led 02, 2007 15:42
od mrk
blackjohn píše:Ty silentbloky mě napadly, jak jsem četl otázku. A začalo to dělat postupně nebo najednou to klepe? Kolik máš volnoběžné otáčky? Třeba Ti trochu klesly a Ty sis všim vibrací až teď.
to napadlo aj mna ako prve. mozno teraz si to viac vsimame lebo svietime. myslim ze to robi viac a viac. ked stlacim dvihanie vsetkych el. okien naraz+ventilator na plne + svetla tak sa trepe az mooooc, ale to su otacky tak na 600

Napsal: úte led 02, 2007 18:37
od Ozorák Mikuláš
Tú vibráciu volantu som si všimol aj ja na Nexii. Začal som to dôsledne sledovať a zistil som zaujímavú skutočnosť. Volant vibruje iba v určitých polohách natočenia po zastavení vozidla. Niekedy stačilo trochu potočiť volantom a prestalo vibrovať , inokedy som sa pohol cca 10 cm a vibrovanie zase prestalo. Ale ja mám tiež podozrenie na tie sylembloky motora a gumy stabilizátora. To je môj názor a nemusí to byť pravda. :)

Napsal: úte led 02, 2007 22:17
od palikx
no jestli ti to vibruje jen pri ruznem natoceni volantu bude to asi vuli ve volantove tyci.
a jestli ti to pri zapnuti vetraku a oken vibruje vic tak ti spatne funguje krokovy motorek ,ktery neni schopny reagovat na zatizeni motoru.trakze chyba bude nekde tam

Napsal: pon led 08, 2007 11:44
od mrk
krokovy motorcek som vycistil (bol uplne cierny), pomohlo to inym veciam (aspon subjektivne - volnobezne otacky pri jazde na volnobeh boli nizsie ako inokedy, isiel som so studenym motorom 1km, aj cukanie pri preradovani sa mi zdalo mensie ale zato mozu skor moje nohy), no vibracie pretrvavaju, najblizsie pozrem tie sviecky, len nemam na to spravne naradie. trasie sa aj motor, ale malilinko, vidiet to logicky najviac na konektoroch co sa pripajaju na sviecky. po odpojeni hadicky z EGR ide motor rychlejsie do otacok (subjektivny pocit), ale prvy start robil trosku problem, akoby mu chybal vzduch. este som si vsimol ako je ovladanie sacej klapky tak je tam taka skrutka ktora robi doraz (zozadu je gumicka), mozno kebyze sa mi podari pootocit ju trosku, tak by sa zvysili aj otacky aspon o tych 20 otacok. este som si vsimol ze mam prasknutu taku gumovu rozdvojku z ktorej ide jedna hadicka do EGR a druha niekde dozadu, ale diera tam nie je. celkovo som si vsimol ze gumene suciastky su uz v dezolatnom stave - hlavne tie gumy co su hore na tlmicoch mam uz uplne popraskane. ale ani sa nie je co divit, koncom roka bude mat auto 10 rokov, boze to je uz stareeeeee auto. ach jaj.

Napsal: stř led 10, 2007 16:56
od Blue Lanos
No o gumennych veciach toho popisal dost vado. A co sa tyka horneho ulozenia tlmicov tak to vymen skor nez ti vyskoci tlmic ce kapotu :shock: :D