Nedrží volnoběžné otáčky
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Pokračování 5
Poslušně hlásím,že jsem opět zde !
To Palikx: Zkusil jsem vyměnit snímač klapky za jiný (né nový) i když mi jeho majitel nebyl schopen říct v jakém je stavu - upřímně - nechce se mi koupit nový snímač za cca 2.500,-Kč abych si vyzkoušel že to tím není. Nicméně stav se nezměnil a je to stejné jako s původním snímačem. Pozn. ten původní nebyl stržený, ale uznávám že to ještě neznamená že je dobrý.
Krátká rekapitulace:
1 Studený motor drží jakžtakž volnoběh ale cca 2 min. a poté "chcípne".
2 Teplý motor nedrží volnoběh a plynem se dá udržet minimum cca 1500ot/min a pokud se pokusím ještě ubrat motor má tendenci "chcípnout"
3 Při jízdě se nechce vytočit přes 4000ot/min - výš jen s velkým násilím - plnej plyn po rovině. - teoreticky by to odpovídalo špatnému předstihu...?
4 Nejlépe motor reaguje při max. natočení rozdělovače ve směru hod. ručiček (při pohledu na střed hlavy rozdělovače)
5 Na diagnostice nebyly zaznamenány žádné závady kromě snímače rychlosti (u bowdenu tachomeru na převodovce), a ABS - protože jednotku ABS někdo vymontoval a trubky napojil rovnou do brzd. válce.
Otázka: Mám podezření na chybně nastavené rozvody - Já jsem je nastavil tak jak byly, ale protože jsem je nastavoval podle rysky na řemenici nasazené na klice, tak doufám že ten kdo to dělal předemnou tu řemenici nasadil správně. Můj známý se prý setkal s případem, kdy "mechanik" nasadil řemenici špatně a dokonce jí dotáhl i přes ten výstupek tak silně, že prý ani neházela! Nevím jestli je to možné ale kdo ví... Nerad bych, aby zde byla podobná blbost a já kuli tomu potil krev.
Díky všem !
Poslušně hlásím,že jsem opět zde !
To Palikx: Zkusil jsem vyměnit snímač klapky za jiný (né nový) i když mi jeho majitel nebyl schopen říct v jakém je stavu - upřímně - nechce se mi koupit nový snímač za cca 2.500,-Kč abych si vyzkoušel že to tím není. Nicméně stav se nezměnil a je to stejné jako s původním snímačem. Pozn. ten původní nebyl stržený, ale uznávám že to ještě neznamená že je dobrý.
Krátká rekapitulace:
1 Studený motor drží jakžtakž volnoběh ale cca 2 min. a poté "chcípne".
2 Teplý motor nedrží volnoběh a plynem se dá udržet minimum cca 1500ot/min a pokud se pokusím ještě ubrat motor má tendenci "chcípnout"
3 Při jízdě se nechce vytočit přes 4000ot/min - výš jen s velkým násilím - plnej plyn po rovině. - teoreticky by to odpovídalo špatnému předstihu...?
4 Nejlépe motor reaguje při max. natočení rozdělovače ve směru hod. ručiček (při pohledu na střed hlavy rozdělovače)
5 Na diagnostice nebyly zaznamenány žádné závady kromě snímače rychlosti (u bowdenu tachomeru na převodovce), a ABS - protože jednotku ABS někdo vymontoval a trubky napojil rovnou do brzd. válce.
Otázka: Mám podezření na chybně nastavené rozvody - Já jsem je nastavil tak jak byly, ale protože jsem je nastavoval podle rysky na řemenici nasazené na klice, tak doufám že ten kdo to dělal předemnou tu řemenici nasadil správně. Můj známý se prý setkal s případem, kdy "mechanik" nasadil řemenici špatně a dokonce jí dotáhl i přes ten výstupek tak silně, že prý ani neházela! Nevím jestli je to možné ale kdo ví... Nerad bych, aby zde byla podobná blbost a já kuli tomu potil krev.
Díky všem !
- Reklama
skontroluj rozvody: rysky na vackach proti sebe, znacka na zube kolieska klukovky ma smerovat na znacku na bloku.
Takyto presne problem som riesil na kamosovom pontiac lemans (je tam daewoo 1.6 8V) motor a mal problem s modulom zapalovania v rozdelovaci-----nedrzal vonlobeh, do otacok len velmi neochotne a najlepsie reagoval na velky predzapal
ROzobral som rozdelovac, vymenil modul zapalovania a cievku v rozdelovaci, skontroloval rozvody, poskladal a slapal ako hodinky
Takyto presne problem som riesil na kamosovom pontiac lemans (je tam daewoo 1.6 8V) motor a mal problem s modulom zapalovania v rozdelovaci-----nedrzal vonlobeh, do otacok len velmi neochotne a najlepsie reagoval na velky predzapal
ROzobral som rozdelovac, vymenil modul zapalovania a cievku v rozdelovaci, skontroloval rozvody, poskladal a slapal ako hodinky
no urcite mrkni poradne na rozvody.pak si vem stroboskop a udrz motor i v 1500 a mrkni jak na tom predstih je.nebo vysroubuj prichytny sroubek rozdelovace uplne a pootoc rozdelovacem jeste vic.jinak nevim je to divny.a nebo mrkni orientacne kam miri palec pri tom kdyz pali 1 valec.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Pokračování 6
Chtěl jsem si vypůjčit v místním "Daewooservisu" modul zapalování do rozdělovače a vyzkoušet jak radil PeterMI_SK ale měli pouze typ se 4. vývody (8V) a já potřebuji typ s vývody 4 + 2 (16V). To by se z nich jeden posral. Zajímalo by mě co vlastně chtějí opravovat když nemají takovou blbost skladem.
Alespoň mi slíbili že mi změří tlak benzínové pumpy.
Chtěl jsem si vypůjčit v místním "Daewooservisu" modul zapalování do rozdělovače a vyzkoušet jak radil PeterMI_SK ale měli pouze typ se 4. vývody (8V) a já potřebuji typ s vývody 4 + 2 (16V). To by se z nich jeden posral. Zajímalo by mě co vlastně chtějí opravovat když nemají takovou blbost skladem.
Alespoň mi slíbili že mi změří tlak benzínové pumpy.
otacky volnobehu su ovplyvnovane viacej prvkami napriklad aj snimacom teploty nasavaneho vzduchu, snimacom teploty motoradedo.miki píše:Nemám tu teraz taký typ,ale od sania by mala ísť taká tenká hadička k takej malej súčiastke čo zabezpečuje volný chod.Za studena ide ,lebo riadiaca jednotka pridáva palivo(sytič).Väčšinou nasáva falošný vzduch a potom ten snímač volnobehu nefunguje.
ale Alexis spominal ze otacky sa ledva udrzia na 1500 s plynom a je ho problem dostat do 4000 tis otacok....co znaci o bud malom mnozstve paliva alebo vzduchu, pripadne o nespravnom casovani ventilov alebo zapalovania, kedze rozvody kontroloval predpokladam ze su OK, myslim ze palivove cerpadlo sa mu tu radilo kontrolovat ako prve.........a co sa vzduchu tyka si neviem predstavit aby ho mal malo (jedine zeby mal nasatu nejaku staru ponozku v sani ) tak preto je moj typ aj z vlastnej podobnej skusenosti na modul zapalovania
ak by bol problem len s nejakym snimacom tak po pridani plynu by motor mal ist.......
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
no ak som si to tu spravne zrekapituloval..
..
tak tenke hadicky pomenenee...
senzory TPS a MAP ..su OK..
..modul f rozdelovaci ...hmm ..mne tu stoji na ulici 8V a 16V Nexia.. a moduly su rovnake (2 - 4 pins)..
ale ten by som "z poruch vylucil"..kedze iskru to hadze..
..ked ste spomenuly tie rozvody..
..neviesh mi povedat ci niekto menil tesnenie pod hlavou..??
prip. rozvodovy remen..
..lebo potom by pripadala do uvahy zamena vackovych hriadeli..
ze "vyfukova (E)" je namontavana tam kde ma byt "sacia (I)"..
to je potom uuplne zle casovanie, a zly predzapal..
..
ta remenica na kluke fakt ide "nasrubovat" aj mimo "zarez", je to len plech..
a vystupok ma len nieco cez milimeter..
..a aj ten remen sa da nasadit o "zub hore-dole"..
a na prvy pohlad to moze vyzerat ze to je dobre..
..to cidlo rychlosti skush odpojit ulne, a uvidish ci sa nieco zmeni..
..
tak tenke hadicky pomenenee...
senzory TPS a MAP ..su OK..
..modul f rozdelovaci ...hmm ..mne tu stoji na ulici 8V a 16V Nexia.. a moduly su rovnake (2 - 4 pins)..
ale ten by som "z poruch vylucil"..kedze iskru to hadze..
..ked ste spomenuly tie rozvody..
..neviesh mi povedat ci niekto menil tesnenie pod hlavou..??
prip. rozvodovy remen..
..lebo potom by pripadala do uvahy zamena vackovych hriadeli..
ze "vyfukova (E)" je namontavana tam kde ma byt "sacia (I)"..
to je potom uuplne zle casovanie, a zly predzapal..
..
ta remenica na kluke fakt ide "nasrubovat" aj mimo "zarez", je to len plech..
a vystupok ma len nieco cez milimeter..
..a aj ten remen sa da nasadit o "zub hore-dole"..
a na prvy pohlad to moze vyzerat ze to je dobre..
..to cidlo rychlosti skush odpojit ulne, a uvidish ci sa nieco zmeni..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
ano moduly zapalovania su aj len 4 pinove aj 4+2 pin to som videl...ale skor je to vinimka.... svagor ma 8V nexiu a modul zapalovania je rovnaky akurat uchyt rozdelovaca je iny na jeho 8V a na mojej 16V
ako som vravel ten modul bol moj tip....nakolko som podobny problem riesil na tom pontiacu... (v podstate je to kadett s daewoo motorom pre USA trh) 1.6 8V 74kW
ako som vravel ten modul bol moj tip....nakolko som podobny problem riesil na tom pontiacu... (v podstate je to kadett s daewoo motorom pre USA trh) 1.6 8V 74kW
Pokračování 7
To dedo.miki: Na tom snímači (podtlaku) jsem měřil napětí a hodnoty se mění- takže čidlo (nějak) pracuje...
To PeterMI_SK: Tlak pumpy údajně měřili v uvedeném servisu - když jsem tam auto na začátku této mé anabáze dal, abych se v tom nemusel šťourat sám, a bláhově jsem si myslel že kurňa když to zavezu do značkovýho servisu, tak by to proboha měli vyřešit. No jejich "výzkum" mě přišel na 2.700,-Kč a výsledek 0 (nula). A protože si myslím že výzkum by měli provádět v General Motors a nebo v Korei, tak jsem řekl dost, a auto jsem vzal zpět.
Teď pumpu vymontuji a na vlastní oči se přesvědčím jak na tom je.
To JRD McLAREN: Těsnění pod hlavou jsem měnil osobně, ale jak jsem psal, tak řemen jsem nasadil přesně tak, jak tam byl. Jó jestli jsem nebyl první kdo to dělal, a jestli to někdo předemnou už nastavil blbě, tak jsem to po něm taky tak nasadil - neměl jsem sundanou řemenici z kliky.
To samé se týká vaček na hlavě - Já jsem hlavu sundal i s vačkami takže pokud je někdo zaměnil tak já to nebyl.
ps: dá se nějak poznat která je která - aniž bych je vyndaval?
Čidlo rychlosti zkusím odpojit - je to hned, a je to zadarmo!
To palikx: Během víkendu zkontroluju pořádně ty rozvody a pak se uvídí.
Už jsem z toho celej zpitomělej. Jsem přesvědčenej že ve finále to bude nějaká blbost která zde byla nejméně třikrát zmíněná a já budu za vola - nu což.
Díky všem za pomoc a rady.
To dedo.miki: Na tom snímači (podtlaku) jsem měřil napětí a hodnoty se mění- takže čidlo (nějak) pracuje...
To PeterMI_SK: Tlak pumpy údajně měřili v uvedeném servisu - když jsem tam auto na začátku této mé anabáze dal, abych se v tom nemusel šťourat sám, a bláhově jsem si myslel že kurňa když to zavezu do značkovýho servisu, tak by to proboha měli vyřešit. No jejich "výzkum" mě přišel na 2.700,-Kč a výsledek 0 (nula). A protože si myslím že výzkum by měli provádět v General Motors a nebo v Korei, tak jsem řekl dost, a auto jsem vzal zpět.
Teď pumpu vymontuji a na vlastní oči se přesvědčím jak na tom je.
To JRD McLAREN: Těsnění pod hlavou jsem měnil osobně, ale jak jsem psal, tak řemen jsem nasadil přesně tak, jak tam byl. Jó jestli jsem nebyl první kdo to dělal, a jestli to někdo předemnou už nastavil blbě, tak jsem to po něm taky tak nasadil - neměl jsem sundanou řemenici z kliky.
To samé se týká vaček na hlavě - Já jsem hlavu sundal i s vačkami takže pokud je někdo zaměnil tak já to nebyl.
ps: dá se nějak poznat která je která - aniž bych je vyndaval?
Čidlo rychlosti zkusím odpojit - je to hned, a je to zadarmo!
To palikx: Během víkendu zkontroluju pořádně ty rozvody a pak se uvídí.
Už jsem z toho celej zpitomělej. Jsem přesvědčenej že ve finále to bude nějaká blbost která zde byla nejméně třikrát zmíněná a já budu za vola - nu což.
Díky všem za pomoc a rady.
oprava
....to Alexis já tomu nerozumím ( přečetl jsem si to celý ), ty dáš v servisu bezmála 3litry ( 2 700 ), za jejich "pokusy", já bych jim nedal nic ( nakonec nic neopravili a to je základní podmínka smlouvy o předání do opravy ) - mimo radu: ať si naser.. do rukou ( nechci machrovat, vyučil mě svým přístupem SRBA servis - bývali jsme s kolegou jejich sponzory, ve své blbosti )....ale to je asi případ velkého množství servisů....
...jinak zapalovací moduly nexie jsou shodné pro 8V i 16V, je rozdíl pouze v osičce ( jiné uchycení na přírubě ) ostatní zapalovací modul 4 + 2 je shodný, cívka, víčko - akorát palce jsou rozdílný viz osička ( stejný názor JRD McLAREN, Peter_SK i palikx ), bohužel jsem měl příležitost to dávat do kupy v polních podmínkách 100km od domova...
ještě k těm servisům ty mechanici jsou prostě jenom roboti - základní výrobní prostředky na prachy pro majitele, bez jakýchkoliv investic....
pokud jsem se vyjádřil neomaleně omlouvám se mechanikům typu palikxe, petrma, JRD...aj.
mějte se fajn
...jinak zapalovací moduly nexie jsou shodné pro 8V i 16V, je rozdíl pouze v osičce ( jiné uchycení na přírubě ) ostatní zapalovací modul 4 + 2 je shodný, cívka, víčko - akorát palce jsou rozdílný viz osička ( stejný názor JRD McLAREN, Peter_SK i palikx ), bohužel jsem měl příležitost to dávat do kupy v polních podmínkách 100km od domova...
ještě k těm servisům ty mechanici jsou prostě jenom roboti - základní výrobní prostředky na prachy pro majitele, bez jakýchkoliv investic....
pokud jsem se vyjádřil neomaleně omlouvám se mechanikům typu palikxe, petrma, JRD...aj.
mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Pokračování 8
To Serpico: V hodnocení servisů a jejich mechaniků s tebou můžu jen souhlasit - možná se najdou i výjimky (to abych se někoho nedotkl. Vlastně určitě se najdou. Tyto stránky jsou toho důkazem).
Je to způsobeno tlakem majitelů autoservisů.
Pro ně je lepší namontovat troje mlhovky a tažné zařízení než se věnovat podobným problémům, takže mechanici se nemají ani kde něco naučit. Potom to také naráží na neochotu majitelů servisů investovat do základních náhradních dílů. Do servisu jsem to dal proto,abych nemusel experimentovat a protože jsem si říkal že v servisu to vezmou "z gruntu". Tzn. v rychlosti vymění rozdělovač, klapku s krokomotorem popř. řídící jednotku a jednoduchou vylučovací metodou odhalí závadu. No jó, ale když tyto věci nové, nebo alespoň prověřené nemají tak je to těžké. Já to dělám v rozestavěné nevytápěné garáži za světla přenosky.
Jediné pozitivum je letošní teplá zima.
Foto rozdělovače:
To Serpico: V hodnocení servisů a jejich mechaniků s tebou můžu jen souhlasit - možná se najdou i výjimky (to abych se někoho nedotkl. Vlastně určitě se najdou. Tyto stránky jsou toho důkazem).
Je to způsobeno tlakem majitelů autoservisů.
Pro ně je lepší namontovat troje mlhovky a tažné zařízení než se věnovat podobným problémům, takže mechanici se nemají ani kde něco naučit. Potom to také naráží na neochotu majitelů servisů investovat do základních náhradních dílů. Do servisu jsem to dal proto,abych nemusel experimentovat a protože jsem si říkal že v servisu to vezmou "z gruntu". Tzn. v rychlosti vymění rozdělovač, klapku s krokomotorem popř. řídící jednotku a jednoduchou vylučovací metodou odhalí závadu. No jó, ale když tyto věci nové, nebo alespoň prověřené nemají tak je to těžké. Já to dělám v rozestavěné nevytápěné garáži za světla přenosky.
Jediné pozitivum je letošní teplá zima.
Foto rozdělovače:
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..jaj rozdelovac..by mal po oprave vypadat takto : http://ba.zsvs.sk/dohc/rozdelovac/dscn5631.jpg
..no a co sa tyka vaciek..
..hmm, jak si dal dole hlavu, bez toho aby si zmontoval vacky..??..
si musel mat asi docela dobru golu..lebo mne kapanek zavadzali...
no ..a to ktora remenica ma byt na ktorej vacke..spoznash tak, ze na sacej je pismeno I a na vyfukoovej pismeno E
kuk na fotku, ale pozor, lebo tu su prave naopak
(I-cko ma byt na lavo, E-cko napravo)
..no a co sa tyka vaciek..
..hmm, jak si dal dole hlavu, bez toho aby si zmontoval vacky..??..
si musel mat asi docela dobru golu..lebo mne kapanek zavadzali...
no ..a to ktora remenica ma byt na ktorej vacke..spoznash tak, ze na sacej je pismeno I a na vyfukoovej pismeno E
kuk na fotku, ale pozor, lebo tu su prave naopak
(I-cko ma byt na lavo, E-cko napravo)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov