Stránka 2 z 3
Napsal: sob pro 16, 2006 17:01
od JRD McLAREN
...taq taq...
..
ja maam aj vybavu aj motor..
..len to jakosi nemalo lavy predek...
..ale zato len rok a pol..
Napsal: sob pro 16, 2006 18:23
od Rastos
No ja uz som si pomaly zvykol na to odstranovanie pazvukov na autach... Som STASTNY, ked sa mi podari najst zdroj, odhlucnit to, potom je to kraaasne tichucke. Teda chvilu, kym nezacujem nieco dalsie, co kvoli tomu prvemu nebolo predtym pocut...
Ale co by som po sobotach robil, nie?
Napsal: pon pro 18, 2006 07:46
od Jura
No, já mám sedana 1.8, 40.000 km a zaplaťpámbu kromě kecajícího teploměru vnějsí teploty (vyřešil jsem sám) mi v rámci záruky měnili pouze jedno přední ložisko (hlučné - vyrezlé, špatné asi už z výroby). Ostatní bez problému (mírné občasné zadrnčení neřeším). Člověk by neměl být hned moc skeptik a nebo snadno přebírat extrémní názory lidí jako je Krtek (možná on měl opravdui smůlu a obdržel do jisté míry zmetek). Máš krásný, velký auto za rozumný peníze a hlavně - tři roky záruku!!! Tak problémy řeš nejen stěžováním si na internetu, ale hlavně si stěžuj v servisu! Od toho je záruka, kterou nsis v ceně auta zaplatil.
Hlavu vzhůru![/quote]
Napsal: pon pro 18, 2006 09:33
od PavelZ
Ja mam 1.6, kombik, Platinum, cca 8000km, koupenou na prelomu srpna/zari. Asi ve 3000km to zacalo skubat v nizkych otackach. Na to mi rekli, ze vedi o tom, ze nejake kusy maji tenhle problem a ze maji seznam vyrobnich cisel. Podivali se do nej a moje auto v nem bylo. Chvili sem musel cekat, nez jim Chevrolet dodal "opravnej balicek" pro ridici jednotku. Pak to preprogramovali (mam o tom i zapis v servisni knizce) a od te doby je od toho pokoj.
Pri jizde po kostkach sem slysel plastove plato, ktere je v kufru. Kdyz sem se na nej dival, tak je tam jen nastrcene, neni nijak prisroubovane, a melo trochu vuli. Takze sem ho na par mistech oblepil protihlukovou izolacni hmotou a od toho uz je klid.
Od zacatku slysim zavesy prednich pasu (na to sem ale alergickej, takze je slysim snad ve vsech autech, ve kterych sem jel, svetlou vyjimkou je Ford Mondeo a BMW 745i). O tom sme se tu ale uz bavili, melo by pomoct oblepeni. Zkousel sem rozebrat oblozeni sloupku a dolni cast jde v pohode a cekam, ze po odsroubovani zavesu pasu bude podobne snadny oddelat i tu horni cast a pak uz jen pujde o to, nejak tam nalepit izolacni hmotu, aby zatlumila ty kovove casti, ktere slysim.
Jako novinku ted mam to, ze pri pousteni spojky nejakym konkretnim tempem je slyset, ze tam neco zadrhava. Ale na to sem se jeste ani nestihl podivat.
Pri jizde prez velke hrboly, obzvalst ted, kdyz nekdy mrzne, tak obcas neco slysim z pristrojove desky. Ale to je (zatim) jen vyjimecne, takze to neresim.
No a nakonec svetla. Musi se nechat, ze jsou lepsi nez na Nubire II (a na ni zase byla lepsi nez na Lanosu), ale hlavne po zakoupeni auta sem nebyl uplne spokojenej. Svitilo to moc blizko pred auto. Svetla mi na moji zadost v servisu seridili a ted uz se s nimi da jezdit. I kdyz jeste o trochu dal by svitit mohla. Ted sem si do nich koupil zarovky s vyssi svitivosti (jak H7 tak H1), ale kdyz sem je zkusil vymenit, tak sem skoncil s tim, ze sem si jen poskrabal prsty o vsechno mozny, ale vymenu zarovek sem prozatim vzdal. Na pristup k zarovkam sem brblal uz u Nubiry II, ale po zkusenosti s Lacetti ted musim prohlasit, ze u Nubiry II byl pristup k zarovkam zlatej
. Kdo to takhle projektuje to nechapu. Zatim mam dojem, ze bez demontaze svetlometu neni mozny H7 zarovku vymenit za svetla a uz vubec si neumim predstavit, ze by to mel clovek udelat nekdy po tme na ceste.
Napsal: pon pro 18, 2006 10:23
od Jura
Ano, ano. Prasklá žárovka = světlo ven, jinak to totiž (skoro) vůbec nejde. Vozím s sebou desítku oříšek s ráčnou, mám už natrénovanou výměnu během chviličky (ale vozím s sebou čelovku svítilnu, potmě je to asi docela legrace).. No a kvalita světel - nic moc, ale Felicie byla horší. Do potkávaček jsem koupil nějaké Autolamp Xenon blue (sice krásně vypadají ale vzhledem ke svítivosti už nikdy víc) a do dálkovek H1 Range Power +50% od Narvy - maximální spokojenost, nádhera.
Napsal: pon pro 18, 2006 10:43
od PavelZ
Ja sem jak H7 tak H1 nakoupil Osram Silverstar +50%, jake jsou zatim nevim. Do vyndavani svetlometu se mi jeste nechtelo.
Napsal: pon pro 18, 2006 13:03
od Jura
Taky přemýšlím, že ty slavné namodralé žárovky vyhodím (stály kolem 200 Kč, tak to nějak ustojím a pořídím si Narvy nebo Osramy +50%. Jen mám obavy, jakou budou mít životnost. Ocenil bych, kdyby vydržely alespoň tak půl roku. Zatím mi za ten rok a třičtvrtě popraskalo asi tak 5 H7 žárovek (klasických, obyčejných). Nejdéle vydržely Narvy. No a demontáže světla se nebojte, je to opravdu chvilička - 2 šrouby nahoře, jedna matka zevnitř od motoru ve vnitřním cípu světlometu a je lampa venku. Pohoda.
Napsal: pon pro 18, 2006 19:12
od PavelZ
Jedine, co muzu rict k zivotnosti Osramu +50% je to, ze primo na obalu je piktogram, ktery sem pochopil tak, ze by mely mit polovicni zivotnost oproti normalnim Osramum. Ja sem se rozhodl problem s praskanim zarovek na Lacetti vyresit tim, ze sem si hned na nove auto koupil svetla pro denni sviceni od Helly a zatim sem s nimi spokojen.
Diky za informace k demontazi svetla. Zrovna sem se chtel zeptat, jestli tam drzi jen na ty 2 srouby, co jsou videt na prvni pohled, nebo jeste za neco jineho. U demontaze svetla mam take trochu strach z toho, aby se nepohlo s jejich nastavenim. Samotnemu mi vadi, kdyz me nekteri ridici oslnuji spatne serizenyma svetlama, tak bych byl nerad, kdybych to delal i ja.
osram
Napsal: pon pro 18, 2006 20:36
od bobpe
Napsal: úte pro 19, 2006 11:14
od Jura
No, k demontáži světel: zatím jsem si je rozházel při demontáži jednou, a to když jsem v Tescu koupil nějaké H7 za 69 korun a nadšený, jak jsem ušetřil je namontoval. Jedna svítila normálně, a druhá kamsi do p..., prostě špatně vyrobená (vyosená baňka či nějak jinak), prostě zmetek. Tak jsem se to snažil doštelovat, jen tak, v garáži. Ale pak jsem se nas... , Tesco šmejdy vyhodil a koupil Narvy. Zapomněl jsem se ale po jeich montáži znovu mrknout na seřízení světel. A tak se mi to za tmy zdálo dost mizerné. Nikdo na mne ale neblikal. Na pravidelné prohlídce v servisu jsem je prosil o seřízení (anooo, není problém, uděláme...) A nic se nezměnilo. Až jednou - postavil jsem auto na parkovišti 8 metrů před zeď a nestačil se divit - levé světlo prakticky beze sklonu. Tak jsem vzal metr, měřil, kreslil a seřizoval (jde to dobře). A teď je to v pohodě, sklon světel 1,2%, jak káže předpis. Ale stejně zajedu někam, kde mi to zkontrolují. Jezdím dost a nechci si rozbít hubu.
No a k "drhnutí spojky": přemýšlel jsem o tom a třeba pro Vás mám vysvětlení. Po nastartování auta při prvním rozjezdu mi také jakoby zadrnčí či zadrhne cosi do pedálů, je to i lehce slyšet. A to je zcela normální. Je to běžná funkce silové jednotky ABS, nejspíš jakási příprava na event. "akci". Někde se to psalo tady a dost možná je to i v návodu.
Napsal: úte pro 19, 2006 11:18
od Jura
No a ještě by mne zajímala ta denní světla od Helly, kolik jste za do dal (světla, montáž...), kde je máte umístěná a jak přimontovaná? Dost o tom uvažuji... Díky J.
Napsal: úte pro 19, 2006 14:30
od PavelZ
Svetla sem koupil tahle:
Hella, kod vyrobku 2PT 008 362-801, stala me 1990 Kc vcetne DPH.
Nechal sem si je namontovat v servisu, ale urcite by to slo dle prilozeneho navodu svepomoci. Servis oproti navodu udelal jedinou zmenu v tom, ze svetla pripojil prez vypinac s kontrolkou. Takze vidim, kdy sviti a kdy ne. Pokud je vypinac zapnuty, svetla se rozsviti hned jak se zapne zapalovani (coz by pri spotrebe 2x6W nemel byt problem) a zhasnou, pokud se rozsviti hlavni svetlomety. Za montaz sem dal neco kolem 1000 Kc.
Myslel sem si, ze jejich umisteni bude videt na fotce, ale neni to moc dobre:
Hned vedle mlhovek je ve spojleru vyrizla stredni vodorovna lamela a v te dire jsou namontovana svetla.
Napsal: úte pro 19, 2006 14:37
od Jura
Díky za info. Mimochodem - krásný auto, príma kola, lepší, než mám já na MY 2004. Tak ať jezdí. A co ta spojka, nemůže to být to, co jsem psal?
Napsal: úte pro 19, 2006 15:37
od PavelZ
Kola se mi taky libi. Mam MY2006, kupoval jsem zrovna jeden z poslednich kusu kdyz uz najizdel MY2007.
U te spojky to ABSko nebude to je jine, taky to po nastartovani citim. Me to dela pri kazdem pusteni spojky, teda pokud se pousti spravnou rychlosti. Zni to asi jako kdyby tam bylo pero na kterem lezi nejake draty a jak se pero stahuje, tak na nem ty draty drnci. Zkusim vzit zrcatko a baterku a kouknout tam, jestli neco neuvidim.
A kdyz uz probirame problemy, tak mi jeste docela vadi, jak malo sviti tlacitka radia. Jak se setmi, tak u radia nejsem schopnej poznat ktery cudlik je ktery. U changeru je to v pohode, ale radio skoro nesviti.
Napsal: stř pro 20, 2006 07:21
od Jura
No, je fakt, že jsou tlačítka nebo spíš symboly na nich titěrný, ale podsvícení jsem si nikdy moc nevšiml (nepřišlo mi abnormální), popravdě mám naladěné pořád ty samé stanice a přepínám je ovládáním na volantu. No a stejně dost často poslouchám CD. Já na rádio vlastně vůbec nesahám.