Stránka 2 z 5
Napsal: čtv črc 22, 2004 08:43
od Blue Lanos
Napsal: čtv črc 22, 2004 09:09
od richiprofi
sa stazuj blue...ja tankujem za 39,90
ale V-power racing aj daco stoji...mlask, ale ide to o dooost lepsie, hlavne nad 4000rpm...a pri rovnakej jazde s klasika V-power...ma racing nizsiu spotrebu asi o 3-4dl/100km...
Napsal: čtv črc 22, 2004 09:38
od eMKa Slovensko
Napsal: čtv črc 22, 2004 20:34
od petrm
Pánové v jednom z čísel Auto tipu bylo desatero jak snížit spotřebu mimo běžné věci jako zahrádka a nevyřazovat z kopce atd. mě tam velmi překvapila jedna rada
: při zrychlování sešlapovat pedál plynu na maximum
a řadit jako obvykle nedržet ho nijak zbytečně ve vysokých otáčkách prý se tak dá ušetřit až 10% paliva a je to způsobeno tím že nedochází k odporu nasávaného vzduchu přes škrtící klapku a do motoru je tak přiváděna ideální směs
Napsal: čtv črc 22, 2004 21:04
od olin
já ujel taky 150km a ručička ukazující plnou nádrž klesla o jeden dílek
Napsal: čtv črc 22, 2004 23:05
od Akri
Ivan píše:Blue, neštvi mě!!
Já mám ujeto 150 km a půlka nádrže je v prdeli
Nic proti ale seš si jistej, že ten benzin opravdu tankuješ do nádrže??
Napsal: pát črc 23, 2004 07:20
od Blue Lanos
Je mozne ze na spotrebu moze mat vplyv aj uz rozpadnuty vyfuk?? Lebo ten moj stary uz taky bol a spotreba sa trosicka zvysovala !!! (nie je to 15" kolami ) bolo to uz trocha poznat este v jeseni.
Napsal: pát črc 23, 2004 07:56
od PavelZ
Mel by mit, jak na spotrebu tak i na vykon.
Napsal: pát črc 23, 2004 10:49
od voyo
petrm píše:Pánové v jednom z čísel Auto tipu bylo desatero jak snížit spotřebu mimo běžné věci jako zahrádka a nevyřazovat z kopce atd. mě tam velmi překvapila jedna rada
: při zrychlování sešlapovat pedál plynu na maximum
a řadit jako obvykle nedržet ho nijak zbytečně ve vysokých otáčkách prý se tak dá ušetřit až 10% paliva a je to způsobeno tím že nedochází k odporu nasávaného vzduchu přes škrtící klapku a do motoru je tak přiváděna ideální směs
niekde na VOXe v ich automagazine ukazovali uspornu jazdu a tiez tam hovorili zastupcovia opel a neviem este koho, ze treba jazdit v nizkych otackach , ze novym autam to neskodi.
ja som sa raz v lete snazil dodrziavat vsetky zasady a mal som v meste spotrebu cca 6,9 v lete
Napsal: pát črc 23, 2004 11:39
od Blue Lanos
PavelZ píše:Mel by mit, jak na spotrebu tak i na vykon.
Nieco na tom bude lebo v poslednej dobe sa mi zdalo akoby mi odcvalalo niekolko koni nevedno kam
Stale som eMKovi hovoril ze on to auto ma nejake zivsie ze sa mi to nezda a vcera ked som hodil toho remusa a potom co som videl co sa vsetko zo stareho vysypalo tak je jasne ze ten strateny vykon bol tam
Napsal: pon črc 26, 2004 21:57
od petrm
Napsal: pon črc 26, 2004 22:02
od Blue Lanos
no ale uz by si mal aj ty nejaky kupit lebo ten tvoj tiez nevyzera najlepsie
a spotrebu budes mat asi divoku.... Kup toho remusa a mas pokoj hluk ziadny a vykon to prida
Napsal: pon črc 26, 2004 22:41
od petrm
Já vím já taky spotřebu nijak dramaticky neřeším ani nevím kolik to přesně je já vím že ten Remus bude super ale já zrovna v sobotu jedu na dovolenou a dávat takhle 3000 se mi moc nechce a není celej z nerezu
kdyby byl tak to neřešim ale to by stál minimálně dvakrát tolik
Napsal: úte črc 27, 2004 06:46
od Blue Lanos
no z nerezu nie je akurat ta trubka co ide od tlmica na uchytenie ale ta aj tak nehrdzavela ani na starom
Takze tu neries ci je alebo neni z nerezu
A keby bol teda cely z nerezu myslis ze by si si ho pred dovolenou isiel kupit
Napsal: úte črc 27, 2004 10:36
od Ivan
Jsem zvědavý, jak to bude jezdit s komplet sportovním výfukem - nerez trubka
za měsíc až dva napíšu