Stránka 2 z 3
Napsal: čtv zář 13, 2007 16:47
od Ivoš
Tak se zítra chystám se Sedanem na EK + STK.....Emise by projít mohly, ale STK pochybuju
a to z těchto důvodů: Vlnovec je v pytli - každou chvíli odejde...celá pravá strana silentbloky v háji, levý spodní čep a rosí váleček spojky.....řekl bych, že pokud nebude technik slepec, tak to nedopadne dobře..i když je to hned po ránu v 7:00, takže šance tu možná je
STK
Napsal: čtv zář 13, 2007 17:16
od Serpico
....to IVOŠ můj typ kulák spodního ramene může dát i do "A" nebo v horším případě "B" ( do měsíce znova ) silentbloky tipuju do "A" na spojkovej váleček se ti vyprdne...a vlnovec napíše koroze výfuku " A "...dávám ti 70% šanci no uvidíš....voni hlavně potřebují abys tam za dva roky přijel znova....jediný co neodpouštěj jsou brzdy a to je dobře
Mějte se fajn
Napsal: čtv zář 13, 2007 19:36
od Ivoš
To rozdělení do skupin A a B znamená co? A je nejzávažnější závada?
Napsal: čtv zář 13, 2007 20:11
od Slavek
Krupka, Emise 200 technicka 0 celkem 200 kč + asi 50 za benzin. No neni to krasa
Napsal: čtv zář 13, 2007 20:24
od Ivoš
To je.....mě to bude zítra stát asi 800 + benzín:-)
Napsal: pát zář 14, 2007 08:23
od Ivoš
Tak to dopadlo blbě....auto neprošlo ani kontrolou emisí
Prý to nejde naměřit, protože je v háji asi alternátor...nerozumím tomu, ael přijde mi divný, když EK + STK projde kdejaká šunka a vrak a já ne
Napsal: pát zář 14, 2007 16:18
od -peha-
Napsal: pát zář 14, 2007 17:40
od matkogin
najlepšie je nechať auto doma dat niekomu love a prejdeš coby dub
Napsal: pát zář 14, 2007 19:47
od V.Brousek
Nechápu proč se stále někdo snaží obcházet TP. Vždyť se jedná o Vaši bezpečnost , zdraví a nakonec i bezpečnost ostatních účastníků silničního provozu. Ty co se tu chlubí, že technickou prohlídku " uplatí " , nemám rád. Já bych to osobně nikdy neudělal.
Napsal: pát zář 14, 2007 20:44
od alvin
V.Brousek
napísal:
Nechápu proč se stále někdo snaží obcházet TP. Vždyť se jedná o Vaši bezpečnost a zdraví a nakonec i ostatních. Ty co se tu chlubí, že technickou prohlídku " uplatí " , nemám rád. Já bych to osobně nikdy neudělal.
v zásade súhlas,ale keĎ má človek starší voz,je dobré mať "zichra" t.j. isť tam z niekym kto pozná a vyzná sa,mal som kedysi aj staré šunky,tak som tú kontrolu absolvoval a brzdy,riadenie a ďalšie životne dôležité funkcie museli byť v poriadku,predsa sám si neposadím rodinu do voza,ktorému neverím,ale ten zicher nje dobrý na to,že potom nebuzerujú kvôli malichernostiam,oni totiž,najmä súkromne STK-čky radi vozy staršie ako 10-12 rokov posielajú na opakovanú kontrolu,predsa oni z ničoho musia žiť,Nesvieti jedná žiarovka -Tu nič neopravujte,prídte ešte raz-to som zažil kedysi,a ešte večer predtým to svietilo,ale na tom aby boli všetky životne dôležité funkcie auta OK,mi ,ako majiteľovi v prvom rade záleži,ale hrabať sa mi v lekárničke,či vyhŕňat koberčeky pod nohami ozaj nikto nemusí
,vedel by som tu popísať niekoľko strán začo všetko sú schopní zbuzerovať na STK
,tak na tot je dobré mať toho zichra,nič iné.
Napsal: ned zář 16, 2007 15:15
od Ivoš
Ve čtvrtek jedem s taťkou na opětovné STK a snad to dopadne dobře. Ještěže máme ještě Kombi...
Napsal: ned zář 16, 2007 16:26
od Petr S.
Napsal: ned zář 16, 2007 17:01
od Ivoš
Jo to já nevím....v motorech se moc nevyznám, ale když testoval otáčky, tak ty 3 sloupce lítaly jak barevná hudba a to by prý nemělo....říkal, že si mám nechat opravit alternátor, nebo dynamo...vím, že blbnou otáčky za studena....po sešlápnutí spojky při přeřazování vyletí na 2,5 tisíce, ale to je problém krokového motorku, to už vím....každopádně mi vrátil papíry a já jel domů....v Pardubicích jsou hodně přísný....přijde mi to jako kravina....kdejakej krám, kterej čoudí jak sentinel projde, ale ten tam má asi známý....
Napsal: ned zář 16, 2007 21:05
od Petr S.
Ivoš píše:Jo to já nevím....v motorech se moc nevyznám, ale když testoval otáčky, tak ty 3 sloupce lítaly jak barevná hudba a to by prý nemělo....říkal, že si mám nechat opravit alternátor, nebo dynamo...vím, že blbnou otáčky za studena....po sešlápnutí spojky při přeřazování vyletí na 2,5 tisíce, ale to je problém krokového motorku, to už vím....každopádně mi vrátil papíry a já jel domů....v Pardubicích jsou hodně přísný....přijde mi to jako kravina....kdejakej krám, kterej čoudí jak sentinel projde, ale ten tam má asi známý....
Já když byl na ME,tak mi naměřili desetinoví hodnoty,co je povolené maximum. Mám služebního pickupa felici a ta má trojnásobné hodnoty co Nesii. A prošel jsem s tím i technickou.
stk
Napsal: pon zář 17, 2007 11:46
od Serpico
...to Ivoš ta elektrika může mít vliv k vzhledem ŘJ ( nesprávné napětí ap. ) to je na vyjádření našeho " palikxe " ( to je kouzelník ) ale trvám na svém, ohřál to ten " děda " na provozní teplotu ( katalyzátor začíná fungovat - pracovat, teprve po ujetí 15 až 20km - musí mít provozní teplotu...to soukup vyhodnocení projde a s jakými hodnotami = jsou stanovené hodnoty výrobcem a ty se liší, proto ten rozdíl mezi pickapem a nessii....naprosto rozdílný motory, ve škodě je motor byť upravovaný modifikovaný tříložiskový z 50 let minulého století...nessie také z minulého století ale trochu ke konci, ale pětiložiskový SOHC nebo DOHC s litinovým základem a tedy robustní + elektronika a celkem chytrý " jáchym " dokáže se přizpůsobit řidiči...
Mějte se fajn a ať už nám prochází STK bez problémů - taky mi vyhodili již jsem se zmiňoval ( třetí brzdové světlo a odlesk )....