Stránka 2 z 3
spotreba a vykon po cipe
Napsal: stř pro 06, 2006 13:39
od Milan
Spotrebu neviem vobec posudit.
Co sa tyka vykonu, tak na prvy pohlad sa na 1.6-ke vela neudialo, aj ked cosi som subjektivne pocitoval, ale ci to bolo placebo, alebo real, to som si netrufal tvrdit.
Ale spriemerovane opakovane merania na este originalnych gumach sa zmenili nasledovne:
0-100km/h z 10.3 na 9.9s (100kg v aute)
80-120km/h, na patke. z 14.1s na 11.8s.
Vsetko tachometricke rychlosti, merania opakovane 3x. Stalo to vtedy 7litrov bez dane.
Motor napriek intenzivnemu, ale zdravemu zatazovaniu, funguje zatial bez problemov, 111tis. km najazdene, od prechipovania asi 80tisic najazdene, uz 6rokov.
Napsal: stř pro 06, 2006 13:43
od Milan
peco píše:ja si myslim, ze pridanim cipu tomu motoru sice pomozes, ale znizis jeho zivotnost. podla mna lanos neni na pretekanie a na jazdu do kopca ide slusne aj ked v nom sedia 4 ludia. osobne som zastanca toho, ze ked auto nebolo na nejaky ucel vyrobene(napr. pretekanie) tak auticko netreba do toho nutit(napr. cipom)
otazka teraz je, ci ti to stoji zato. mne osobne by to za tie peniaze nestalo.
No neviem, ktore seriove auto bolo vyrobene na pretekanie... Napriklad chladenie a spojka su podla mna na 1.6-ke dimenzovane velmi dobre, co takto zo skusenosti vnimam. Nedodrbalo sa mi este na motore nic, aj ked je pravda, ze po 110tis. km by bolo trosku priskoro aj napriek tomu, ako je obcas pouzivany.
Znizenie zivotnosti, mozno ano. Urcite vsak viac ovplyvnuje zivotnost jazdny styl. A ci motor vydrzi 400tisic, alebo 300tisic, je mi nakoniec jedno, viac ako 200tisic ho mat nebudem a potom nech sa dalsiemu majitelovi aj rozpadne, to ma nezaujima.
Napsal: stř pro 06, 2006 14:20
od mino
Ja som mal nacipovaného prvého Matízka a ako sa už písalo rozdiel bol hlavne v tom že som nemusel na tom istom useku cesty podradovať do 4 a auto si pokojne išlo dalej. Mal som ho tak 2 roky cca 30 tis. km a uplna pohoda. Cipovať som to dával u AUTOSABY. Niekde dole na juhu, mali veľkú reklamu v čas. autotuning(sk) stálo to 4 tis bez papiera.
Napsal: pon pro 11, 2006 09:59
od sonny
Muj nazor (urcite se bude lisit od vasich) je ten, ze jestli by mi Lanos mel zraychlit na stovku o pul vteriny rychleji a cena za to by mela byt nekolik tisic a MOZNA snizena zivotnost auta, tak bych se na to urcite vykaslal. Jsem sice mladoch, ale rozhodne nejezdim system brzda - plyn a to, co moje 1,5 umi mi uplne staci a jsem s nim spokojen.
Napsal: pon pro 11, 2006 16:14
od orgi
sonny píše:Muj nazor (urcite se bude lisit od vasich) je ten, ze jestli by mi Lanos mel zraychlit na stovku o pul vteriny rychleji a cena za to by mela byt nekolik tisic a MOZNA snizena zivotnost auta, tak bych se na to urcite vykaslal. Jsem sice mladoch, ale rozhodne nejezdim system brzda - plyn a to, co moje 1,5 umi mi uplne staci a jsem s nim spokojen.
suhlasim...
Napsal: úte pro 12, 2006 06:34
od Mareman
Napsal: úte pro 12, 2006 15:33
od eMKa Slovensko
no pribral som, to je pravda ale viaceri mi povedali ze to je zo zivotneho stylu aky vediem.
ale to som odbocil od temy
moja vaha v tomto pripad nieje dolezita.
ale uvidim az po sirvise po 60 km ked dam vymenit aj termostat a EGR ventil. to by malo pomoct podla toho co tu vatsina vravela.
Inak nerieste cenu, ja viem ze za tie prachy by ste to nedali robit, a ako blue napisal uz nevrazi do 8 rokov stareho auta ani korunu naviac.
Lenze povedzme si na rovinu, na nove nema, a toto co ma je skoda predat.
Chcem len vediet Vas nazor ci to stoji 4000 alebo 8000 to je druhorade
Napsal: úte led 16, 2007 19:07
od pekrtek
pekrtek píše:Pokoušel jsem se k tomu také něco v minulosti zjistit, ale už mě to přešlo. Poslal jsem maily na několik firem, ale téměř nikdo mi neodpověděl (včetně prodejce Chevrolet v Ostravě). Jedna firma v Praze se mi ozvala, ale tam to shořelo na řj. Pokud by byla ta starší (pod sedačkou), tak by nebyl problém, ale já ji mám v motorovém prostoru a to byl ten problém - je úplně jiná. Ve finále bych ale asi měl obavu to zrealizovat. Ona ta 1,5 zas tak špatně nejede.
Tak mě to nepřešlo. Už mám "načipováno" Dělala mi to firma
http://www.abctuning.cz/. Celkový dojem: zdá se mi motor tišší ve všech otáčkách a pružnější. Spotřebu zatím nehodnotím, ale doufám, že zůstane přibližně stejná. Cena za tuto "akci" je na stránkách firmy, je stejná jako za Feldu. Nedá se to dělat na rentabilitu, ale pro potěšení. Příští měsíc jednu na roční prohlídku do Golc caru, tak tam to kluci zhodnotí a budou moci dát nezaujatý názor.
Napsal: úte led 16, 2007 19:12
od mino
Bud som slepý alebo to tam nieje. Felicia tam asi nebude. Tak kolko si za to dal.
Napsal: úte led 16, 2007 19:38
od pekrtek
Slepý nejseš, je to v kolonce VW 1,4 55 KW. Cena byla stejná - 7900,-. Prosím, odpusťte si kritiku, že jsem cvok. Pochvalné názory se čtou lépe.
Napsal: úte led 16, 2007 20:20
od mino
Chválim Ta zato že už je to OK.
Napsal: úte led 16, 2007 20:44
od sonny
Jak se rika, proti gustu zadny disputat
. Hlavne, at jezdi!
Napsal: úte led 16, 2007 23:39
od Ivan
Po chipu na Nexii se sériovým motorem mi šla spotřeba o cca 0,5 litru dolů.
Napsal: pát led 19, 2007 08:48
od eMKa Slovensko
a presne takuto odpoved som cakal, skusenost a nie dohady
Napsal: pát led 19, 2007 15:03
od Blue Lanos
fiiha tak to usetris majland
Bude ti dole sfiiitit miesto 7,6 - 7,1l