Stránka 2 z 3
Napsal: stř lis 29, 2006 13:55
od stefan
Keď sa bavíte o tej tesnosti tak sa koluje vtip o kontrole tesnosti
v BMW a v Škodovke pre 10 rokmi.
Obidve automobilky zavreli myš do auta na noc.
Ráno v BMW ak bola myš udusená, tak auto tesnilo.
V škodovke ak myš bola v aute, tak tesnilo.
Napsal: stř lis 29, 2006 14:01
od RoSta
Keďže som voľakedy robil v automobilovom priemysle analýzy FMEA, tak som mal tú česť, vidieť vo fabrike záverečný test odolnosti voči vode. Auto prešlo cez niečo ako mycia linka, žadne brutálne prúdy vody ale nechcel by som sa tam postaviť a potom maník v rukavičkách otváral dvere a skúšal, či voda neprešla na druhú stranu...
Fabrika bola v Holandsku a vyrábala tuším Mitshubishi, Volvo a ešte ten pokus NCC 4forYou atď...
Napsal: stř lis 29, 2006 19:13
od ppp
Pelo -> dobry napad
. Espero ma dost velky kufor aby som sa don vmestil, takze to budem musiet niekedy vyskusat a pohladat kade to ide
.
RosTa -> su aj neutralne silikony, tie nie su kysle vobec. Ale na utesnenie drobny skvir pouzivam radsej farbu. Zaklad a na to nejaku co sa da nanasat v hrubych vrstvach (taku co sa dava na spodky aut a nelepi).
Napsal: stř lis 29, 2006 22:04
od RoSta
no veď som písal, že ak nekúpil nejaký špeci, tak to bude kvitnúť... a myslím si, že kúpil obyčajný...
Napsal: čtv lis 30, 2006 18:56
od ppp
RoSta -> nechapem? Silikon kupujem len neutralny lebo neznasam smrad octu a kyslych. Ale dieru po "lpgckaroch" som utesnoval karosarskym lepidlom (body 999) a syntetickou zakladovkou, takze hrdzaviet to bude len tam kam som sa nedostal a "montaznici lpg" to tam dorantali.
Napsal: čtv lis 30, 2006 19:10
od RoSta
To Ti kadiaľ ťahali? Mne to ťahali dierou, cez stred "rezervy" a dieru mi potom spravili ešte do plastového nárazníka, takže s touto časťou som bol spokojný...
Ak si kúpil neutrálny, tak je to v poriadku, ale štandarne sú silikónové tmely kyslé.
Otázka je, aký kúpil Pelo, ak tam dal kyslý, mal by s tým ešte niečo spraviť, aby mu to nehrdzavelo...
Napsal: pát pro 01, 2006 07:04
od pelo
normalny sanitarny išiel len na umele hmoty,pod svetla a podobne. karoserasky isiel na dierky v plechoch a podobne . Dakujem, že mate tak strach o moje auto
P.S.: už len 24 dnííííííí
Napsal: pát pro 01, 2006 16:59
od bobal
tak to by me taky zajimalo cim to je to moje to dela taky ale jenom v zime
Napsal: ned pro 03, 2006 21:17
od ppp
RoSta -> ti "montaznici" postupovali oblubenym postupom dvakrat rez a nemeraj radsej vobec
. Najprv asi vyvrtali dieru do naraznika a potom zistil ze ju vyvrtali asi o 3cm vyssie nez by bolo vhodne a preto museli vyrezat este kus zo zadneho blatnika?/nosnika? aby mohli na hrdlo napojit aj rurku. Lenze oni ziaden kus nevyrezali oni proste vysekali do plechov dieru ako do pr.ele kusy ostreho plechu ohli tak aby nezavadzali a s.ali na to. V pravom blatniku aj pod pravym kobercom bolo vdaka tomu spusta jemneho prachu z cesty co tam za dva roky nalietal cez dieru ktoru tam nechali. Proste prasacina. Lenze vdaka tej diere mohla odtial odtekat voda ktora netesnostami natiekla, takze ked som ju zalepil, asi som neurobil najlepsie :/
Napsal: stř úno 21, 2007 20:23
od ppp
Trochu to tu ozivim.
Snazim sa totiz najst prispevky ohladne zameny tesnsnia kufra za tesnenie z ineho auta (napr. favorita), pretoze sa mi mari ze som niekde o tom cital, ale nic som nenasiel.
Takze, mate s tym skusenosti? Da sa pouzit na tesnenie kufra espera tesnenie z 5tych dveri z favorita?
Napsal: stř úno 21, 2007 21:11
od conpet
Kdyz jsme to tehdy resili, tal me bylo doporuceno koupit tesneni na felicii, prej to prodavaji smotany do kluba, takze to rozmotas a nasadis misto puvodniho, tohle reseni mam porad v zaloze, zatim me vystacil silikon
Napsal: čtv úno 22, 2007 15:10
od ppp
Diky, diky, preverim a pripadne vyskusam
.
Uz ma nebavi mat kaluzky v blatniku. Najhorsie je ze som lezal v kufri zatial co bolo auto oblievane vodou ale nikde som nenasiel ziaden prienik, takze uz mi ostava jedine to tesnenie ktore je dost zlezane.
Napsal: čtv úno 22, 2007 18:11
od conpet
O vikenu ti nafotim kde to teklo me
Voda v kufru
Napsal: čtv úno 22, 2007 19:04
od Bohuš
Možná Ti moje rada nepomůže,ale co kdyby.Mě se dostávala voda do kufru u Lanose pod tou čepičkou co zakrývá zadní tlumič pérování.Je tam silenblok a ten se opotřeboval o karoserii.Tlumič byl málo dotažený.Stačilo udělat z gum.hadice kroužek který má vnitřní prům.jako šroub a vnější jako je díra v karoserii.Voda se mi dostávala hlavně v zimě.Nebylo ji moc ale sr.mě to.Nevím jak to je u tvého auta.
Napsal: pát úno 23, 2007 07:19
od pelo
Ja som kupil origo tesnenie na Espero, a je ine ako na favo a podobne. Original ma z boku pritlacny pasik gumy, takze parada. Ako som pisal uz, predtym tam bolo zrejme niake favo a cez to tieklo.