Stránka 2 z 2
Napsal: pát pro 08, 2006 14:59
od GHOST
toť náhodný nález,tak som to sem predhodil. Osobne som si ho robiul na kolene
vyblikání
Napsal: ned pro 10, 2006 09:53
od Serpico
...no Habron vysvětlil si mi to - já bych si to nekoupil - na vymazání stačí odpojit baterii ( doporučeno palikxem ) - a potom s ECU - ŘJ se docela obávám cokoliv dělat - ostatně ECU na nesii je docela " chytrý " - palikx nám na našich nessií odečte, kdy jsme ty mrchy vzali za uši - ukládá si způsob, styl jízdy....a pak já mám velkou nedůvěru pro cokoliv polské....
mějte se fajn
Napsal: sob pro 16, 2006 14:27
od floppy
Táto polská blbosť-to je sila. Na vyblikanie kódu Ti stačí kanc. spinka, a za tie prachy si urobíš komplet celý prevodník.
Napsal: sob pro 16, 2006 18:46
od Ivoš
Takže když odpojím baterii na dejme tomu 10 min, ŘJ se vrátí na default nastavení? Nebudu pak něco muset nastavovat,případně to na nastavení odvézt do servisu? Potřeboval bych to udělat asi na Sedanu.
nastavení
Napsal: ned pro 17, 2006 09:57
od Serpico
....to Ivoš bude tam základ a to ti stačí, další se nasčítá samo - způsob jízdy atd. ( bylo zde řešeno )....ale vše jenom pokud závada nepřetrvává, pak není k ničemu ani scanner na vymazání....pak pomůže jenom odstranění závady a to může být i pro značkové servisy velký problém ( konkrétně pro SRBU neřešitelný )....
mějte se fajn
Napsal: pon pro 18, 2006 11:34
od Ivoš
No závada je taková,že občas při startování,když je chladno, tak prvních cca 1000 metrů při přeřazování vyběhnou otáčky na 3000 (na volnoběh). A po těch 1000 mterech už je to o.k. Stává se to občas. Před nějakým časem mi říkal jeden servisák,že otáčkay si šteluje řídící jednotka,tak mě napadlo,jestli by to resetování ŘJ nevyřešilo.
otáčky
Napsal: pon pro 18, 2006 11:38
od Serpico
....to Ivoš zkus odpojit bat...a po 10 minutách zapojit....uvidíš tím nic nezkazíš..
mějte se fajn
Napsal: pon pro 18, 2006 12:20
od GHOST
a co krokovy motorcek?