Stránka 2 z 2

c

Napsal: ned kvě 25, 2008 20:50
od tarky
vb

Napsal: pon kvě 26, 2008 08:31
od stefan
Prepáč, ale nejako ti nerozumiem.

Napsal: pon kvě 26, 2008 21:11
od Slavek
volnobezne otacky sou zvysene za jizdy nebo kdyz stojis???

Napsal: stř kvě 28, 2008 14:29
od stefan
Aj, aj. Zatiaľ som vymenil zapaľovacie káble a vyčitil sviečky a zdá
sa že sa to upokojilo, uvidím.

Napsal: pát kvě 30, 2008 10:01
od stefan
No, trhanie auta zmizlo, čo ostalo je mierne zvýšené otáčky voľnobehu.
Krokový motorček to asi nebude, pretože auto má snahu ich dať na
750, ale motor začne triasť a znovu ich zdvihne na cca 1000 - 1250.
Niekedy sú v pohode na 750, za chvíľu zase na 1200.
Robí to pri stojacom aute.
Máte nejaké rady a skúsenosti?

Napsal: pát kvě 30, 2008 10:14
od KE
a tych 750 otacok nieje nahodou malo?

Napsal: pát kvě 30, 2008 12:24
od stefan
Nie, voľnobežné otáčky by mali byť medzi 750-800 ot/min.

Napsal: pon čer 02, 2008 09:34
od dzanoka
Ja mám volnobežné otáčky zvýšené len za jazdy v neutrále a pri brzdení motorom mi to tiež robí trhavé pohyby ale už nemám chuť hladať chybu lebo som už robil čo len šlo .peha by ti to potvrdil. prešiel som od sania po motor všeto a bez výsledku.

Napsal: úte čer 03, 2008 14:13
od dzanoka
dnes som sa radil a vraj to trhanie na 90% spôsobuje škrtiaca klapka.

Napsal: stř čer 04, 2008 20:28
od Kiko
dzanoka píše:dnes som sa radil a vraj to trhanie na 90% spôsobuje škrtiaca klapka.
Skus si vyblíkať/prečítať chyby z riadiacej jednotky.

Napsal: čtv čer 05, 2008 06:57
od stefan
Nevadú že kontrolu motora som počas jazdy ešte nevidel svietiť?

Napsal: čtv čer 05, 2008 11:43
od dzanoka
Ako prečítam chyby z riadiacej j. :idea:

Napsal: čtv črc 17, 2008 08:17
od MS
Je nutné ten EGR ventil zaslepovať ? Nestačí len odpojiť hadičku a jazdiť tak, alebo to môže niečo poškofiť ? Inak po odpojení je chod motora aj pri ubraní otáčok fakt plynulejší. Vďaka.