Stránka 2 z 5

Napsal: pon dub 30, 2007 19:20
od Petr S.
bradkaj píše:To tez gratuluju. Vcera jsem pod tim KONECNE :lol: lezel a ty kabliky tam jsou jak ze žurnálu. Nezoxidovane, neulomene, proste nic!
Zitra budu na chate tak pod to lehnu jeste jednou jestli mne vcera nesalil zrak :lol:
Ten konektor je pod plestovou krytkou z plastu a pod ním to skvěle koroduje. Ten konektor je totiž měděnej. :( At se ti to zadaří.

Napsal: stř kvě 16, 2007 13:19
od stefan
Po očistení konektora kostry mi už ukazuje pri
natankovanej plnej nádrži medzi 3/4 a plnú. Predtým
mi ukazovala na 3/4. Trochu sa to zlepšilo, ale plnú stále
neukazuje. Potvora jedna.

konektory

Napsal: pát kvě 18, 2007 09:30
od Serpico
....to Stefan je velký problém vůbec natankovat " plnou " odvzdušnění přes uhlíkový filtr v předním levém blatíku ( nexie ) - proto opakovaně přes opětovné automatické vypínání plnící pistole to tam cpu ve tři čtvrtě na devět zhruba poloha pistole, a tak to bude u všech korejců - mimochodem asi to není jenom u korejců viz zážitky redaktorů SM při testech spotřeby....

Mějte se fajn

Napsal: pon kvě 21, 2007 08:11
od stefan
Serpico. Tankujem vždy plnú pri povytiahnutej pištoli,
až vidím benzín v tankovacej hadici čo ide do nádrže.
Ibaže by tankovacia hadica nešla do nádrže z vrchu ale
nejako z boku a odvetranie napr. poslednej štvrtiny nádrže
už nie je možné cez nalievacie hrdlo ale iba cez uhlíkový
filter. Ako to je?

tank

Napsal: pon kvě 21, 2007 11:00
od Serpico
....to Stefan - problém je uhlíkový filtr ( a jeho vední prakticky v rovině ) v levém blatníku - nexie ( počítám espero je na tom stejně ), tedy benzín ti jde z hrdla ven ale nahoře v benzínové nádrži je vzduch...to je celé, jednoduše si to lze představit - tento problém je i u jiných a to nových vozů ( viz. SM a testy spotřeby - tam záleží na skutečném doplnění do plna )....už mi ty ekologické nesmysly jdou na nervy ( katalizátory snížení výkonu - 60 - 70% kratkých jízd do deseti km jsou nefunkční - studené )....odvzdušnění přes uhlíkový filtr - nicméně s tím se nic nenadělá ( mimo profouknutí kompresorem odvzdušňovací potrubí a fyzická kontrola uhlíkového filtru - jestli vůbec propouští, toť vše...

Mějte se fajn

Napsal: pon čer 18, 2007 17:45
od bradkaj
Zdravim, tak konecne jsem vycistil tu kostru / presneji receno urval / tak zapojil novy "konektor" a je to lepsi.. jen lepsi :-)
Rucicka uz si nedela co chce (drzi v jedne poloze (driv behem jizdy to bylo nahoru/dolu)) ale uplne presne to asi neni (uvidime az natankuju plnou.. :D ).

Mejte se

Napsal: pon čer 18, 2007 22:11
od Petr S.
bradkaj píše:Zdravim, tak konecne jsem vycistil tu kostru / presneji receno urval / tak zapojil novy "konektor" a je to lepsi.. jen lepsi :-)
Rucicka uz si nedela co chce (drzi v jedne poloze (driv behem jizdy to bylo nahoru/dolu)) ale uplne presne to asi neni (uvidime az natankuju plnou.. :D ).

Mejte se
:lol: :lol: :lol: :lol: kolego koukám,že jsi dopadl stejně jako já,taky mi to zůstalo v ruce. :lol:

palivoměr

Napsal: úte čer 19, 2007 16:48
od Serpico
....to Soukup nessie je do 200 km po plné ( ale musí být opravdu plná - vyžaduje trpělivost při tankování - ve 3/4 na děvet a opakovaně dokud nevyšplouchne ven ) hodně optimistická - tařka neklesá ale po 300 to veme hopem do pesimistického názoru - objemu paliva v nádrži....

Mějte se fajn

Re: palivoměr

Napsal: pon kvě 26, 2008 23:46
od Pajin
Serpico píše:....to Soukup nessie je do 200 km po plné ( ale musí být opravdu plná - vyžaduje trpělivost při tankování - ve 3/4 na děvet a opakovaně dokud nevyšplouchne ven ) hodně optimistická - tařka neklesá ale po 300 to veme hopem do pesimistického názoru - objemu paliva v nádrži....

Mějte se fajn
ahoj nechapu jak ti to muze jisit takovat tak dobre dopne kdyz tu pisto ootocis a vystrcic mne to jde dobre zhruba tech 20 30 litru zbytek vypina po 5 litrech

Napsal: úte kvě 27, 2008 00:45
od ferino28
Ked sa to tu tak riesi, tak hodim aj ja do placu taku otazku. Po vypnuti zapalovania (kluc je von z spinacky) aj vam palivomer ostane ukazovat stav v nadrzi? Mne to tak robi, ale ked natankujem (napr. do plna), tak sa rucicka zdvihne az po zapnuti zapalovania. To same aj otackomer. Ak by som mal nohu na plyne a vypol by som zapalovanie, tak rucicka zostane stat napr. na tych 2000 ot/min , ale hned po zapnuti zapalovania spadne na 0 .

Napsal: úte kvě 27, 2008 08:58
od bradkaj
Ten palivomer to je normalka! Urcite potvrdi ostatni ;)
Ale otackomer aby zustal na miste? To je hukot :lol:

Napsal: úte kvě 27, 2008 21:42
od Dark69
ferino28 píše:Ked sa to tu tak riesi, tak hodim aj ja do placu taku otazku. Po vypnuti zapalovania (kluc je von z spinacky) aj vam palivomer ostane ukazovat stav v nadrzi? Mne to tak robi, ale ked natankujem (napr. do plna), tak sa rucicka zdvihne az po zapnuti zapalovania. To same aj otackomer. Ak by som mal nohu na plyne a vypol by som zapalovanie, tak rucicka zostane stat napr. na tych 2000 ot/min , ale hned po zapnuti zapalovania spadne na 0 .
no rucicka paliva ani mne neklesne po vypnuti zapalovania ..asi to je tak na vsetkych nexiach ...aspon pekne to bije do oci zlodejom benzinu :lol: :lol:

Napsal: ned črc 06, 2008 19:56
od Franta P.
Chlapy nevim co stim. rafička ukazuje bez problémů ale oko nesvítí. Dnes mi kvuli tomu došel benzin, naštěstí kousek od baráku. Pročistil sem kontakty kouknul jestli neni prasklá žárovička a vše je OK ale Oko nesvítí.

Napsal: ned črc 06, 2008 20:00
od Petr S.
Franta P. píše:Chlapy nevim co stim. rafička ukazuje bez problémů ale oko nesvítí. Dnes mi kvuli tomu došel benzin, naštěstí kousek od baráku. Pročistil sem kontakty kouknul jestli neni prasklá žárovička a vše je OK ale Oko nesvítí.
Tak tu žárovku vyměn,nebo koukni na pojistku.