Stránka 2 z 3

Napsal: ned lis 26, 2006 15:00
od mipo
Viem ako jazdia hotelový taxikári v Prahe (pár ich poznám). Jazdia na Superboch, chudák autá. Mesačne jedno ide do šrotu (havárka), ale inak majú okolo 100.000km a sú na odpis. Nápravy, brzdy atď, iba motory zatiaľ ako tak držia. Podľa mňa by to nevydržalo žiadne auto.
Keby si jazdil s autom nadoraz, tak sa to na ňom prejaví aj keby si neviem čo robil. Ono schválne, keď sa (v noci) ponáhľajú pre zákazníka, tak trasa z letiska Ruzyň - hotel v centre (pri Náměstí republiky) im trvá plus-mínus 10-15min., tak hádaj, čo to auto asi zažije pri takej jazde. Takže neviem, či bola chyba iba na strane Audi...

Napsal: pon lis 27, 2006 11:24
od Olda
Ondras píše:Nevěřím. Vyfoť. K čemu je škrcení sání u diesela?
To ti nepovim, ale transit rv. 95 2.5 bez T, to mel taky(mechanicky
ovlad)...

Napsal: pon lis 27, 2006 13:30
od Mufty
Ondras píše:Nevěřím. Vyfoť. K čemu je škrcení sání u diesela?
vzdy su nejake suciastky v motore naviac, potom ked to clovek rozobere a zlozi tak mu ich vzdy par zostane :lol:

Napsal: pon lis 27, 2006 14:20
od djpsx
Mě to přijde jako podobný případ s elektronikou.

Vždycky jsem si říkal, že značková elektronika zaručuje kvalitu. Po peripetiích, které jsem měl s DVD přehrávačem Sony, následně Philips, kdy po neustálých reklamacích, výměně přístrojů za nové apod. jsem řekl dost. Koupil jsem si DVD přehrávač XSite za 1500 Kč a ten mi slouží naprosto bezchybně už 3 roky.

Takže u značkových aut,elektroniky atd. jsem už dost zdrženlivý. Klidně investuji do neznámých značek, které jsou podstatně levnější a vycházeje z mých zkušeností i spolehlivější.

Když jsme kupovali Nubču Kombi, pár lidí říkalo proč si nekoupíme něco lepšího a spolehlivějšího.....S autem problémy nemáme téměř žádné (krom běžných provozních záležitostí) a ti "radilové" jezdí s VW,Audi,Škodou atd. po servisech a nadávají ;)

Re: auto

Napsal: pon lis 27, 2006 21:48
od Akri
Serpico píše:.....mufty to si nás chtěl polechtat na duši ( daewoo - chevrolet špatné hodnocení v testech atd.. ) ...korejci jsou špatný..... VW synonym kvality - německá " důkladnost a smysl pro pořádek " asi bejvávalo, trochu se přidám - známý provozoval 60 ks BMV ustoupili od nich nepřežily "lunární" stav komunikací v Praze provozovány jako hotelové taxi, uvolňovaly se nádrže a podvozkové části. Přešly na AUDI A 6 a na těch akciovka krachla - závady: prasklý rozvodový řemen v 25 tisících....odcházely poloosy....barvu jim to bralo v kartáčích....atd. vozy skončily v bazaru na Praze 9.... kde je prosím neměcká kvalita, serioznost atd.... němci neuznávali reklamace, auta stála nevydělávala...fy. nakonec neměla na splácení leasingu.....nakonec jahůdka na našem dortu...jednou tady kolega ukazoval Nexii provozovanou jako taxi s 900 000 km na tacometru na nějakém ostrovu já nevím, kde už to přesně bylo....


mějte se fajn
Barvu v kartacich to bralo i na mercedesech tech nejvyssich trid, bylo to po prechodu na vodou reditelne laky :roll: ten lak byl mekkej na macknuti nehtem, sam jsem videl, kartace to ucesali tak, ze byl videt kazdej chlup jak po nem zustal prouzek v laku vymacklej, to je holt smula :cry: ale vsechno se vychytalo, jen bych chtel videt jak se zakaznikovi vysvetluje, ze mercedes ja lakovan keramickym lakem, ktery je jeden z nejtvrdsich na svete :lol:

barva

Napsal: úte lis 28, 2006 11:17
od Serpico
....to akri já na tebe dám - něco jsem četl o keramický barvě v případě mercedesu - to je pak už skoro nezničitelná barva - to snad není ani možný - můžeš to objasnit ....

měj se fajn

Re: barva

Napsal: úte pro 05, 2006 19:50
od Akri
Serpico píše:....to akri já na tebe dám - něco jsem četl o keramický barvě v případě mercedesu - to je pak už skoro nezničitelná barva - to snad není ani možný - můžeš to objasnit ....

měj se fajn
To je pouze vrchni bezbarvy lak, je to tvrdy jak bejk, podle toho taky tak stoji. Pouziva se mimojine i na nadrze motorek, kvuli tomu aby se to neosmejdilo kalhotama :D

lak

Napsal: stř pro 06, 2006 10:43
od Serpico
....to AKRI jinak řečeno příplatek za metlu 10 - 30 tis. tak to pak vychází na 50tis ? no u mercedesu bych se nedivil......

mějme se fajn

Moje Aveo

Napsal: úte led 23, 2007 10:24
od srneček
Pravdou je, že hodně záleží na náhodě, ale pravidlo zůstává, že kvalitnější značka má vyšší procento dobrých kusů oproti levné značce, otázkou vždy zůstává jestli není výhodnější koupit dva nonamy s celkou životností delší a cenou poloviční než jeden renomovaný kousek.

Ale zpět k mému Aveu, prvních 5.000km bez závad, pak odešlo jakýsi relé stěračů a pořád jeli při zapnutém klíčku na cyklovač. Takže do servisu (shodou okolností se závada projevila, když jsem byl asi 1km od servisu), závadu našli a že se to relé musí měnit i s pojistkovou skříňkou (celý jeden kus). V servisu dělá mechanika i kamoš a "doporučil" mi, že se tato závada dá odstranit i relátkem z felicie za minimum, pro případ stejné poruchy po záruce, ale že tato závada je na prvním autě, takže to není nějak častý.

Horší je to s palivoměrem, ten mi někdy blbne a někdy jede normálně, takže stav paliva jen odhaduji a v servisu nejsou schopni závadu najít a tvrdí, že je vše v pořádku. A za rohem jsem se od zmíněného kamaráda dozvěděl, že to není první Aveo s touto závadou, ale že pokaždý bylo špatný něco jinýho - plovák, palivoměr, stabilizátor napětí,... Asi to mají udělaný moc na těsno a odchází to, ale oficiálně to nikdo nepřizná. (on s tím nic dělat nemůže - je obyčejný mechanik a je u firmy 6 měs.)

Re: Moje Aveo

Napsal: úte led 23, 2007 13:53
od peter NR
srneček píše:V servisu dělá mechanika i kamoš a "doporučil" mi, že se tato závada dá odstranit i relátkem z felicie za minimum
...a mohol by si sa ho spytat, ci je rele cyklovaca v aveu zamenitelne bez inych zasahov za rele z felicie... chyba mi totiz nastavovanie intervalov cyklovaca a felda mala pamatovy , takze to by bolo veeeelmi pozitivne.... ;)

Re: Moje Aveo

Napsal: úte led 23, 2007 13:53
od peter NR
srneček píše:V servisu dělá mechanika i kamoš a "doporučil" mi, že se tato závada dá odstranit i relátkem z felicie za minimum
...a mohol by si sa ho spytat, ci je rele cyklovaca v aveu zamenitelne bez inych zasahov za rele z felicie... chyba mi totiz nastavovanie intervalov cyklovaca a felda mala pamatovy , takze to by bolo veeeelmi pozitivne.... ;)

Napsal: úte led 23, 2007 22:03
od Akri
No pravda je, ze mne po natankovani plne nadrze a to pokazde co zatim byli, rucicka na prvni otoceni klicku nevybehne vubec nahoru, lezi jak mrcha, jako kdybych byl nejakej krkoun a bral na dno, ale staci vypnout a znovu zapnout a uz vybehne, dela mi to uplne od zacatku, ale kdyz se to druhym pokusem srovna, neresim to, jinak mi ukazuje dobre.

Napsal: úte led 23, 2007 22:06
od Akri
No pravda je, ze mne po natankovani plne nadrze a to pokazde co zatim byli, rucicka na prvni otoceni klicku nevybehne vubec nahoru, lezi jak mrcha, jako kdybych byl nejakej krkoun a bral na dno, ale staci vypnout a znovu zapnout a uz vybehne, dela mi to uplne od zacatku, ale kdyz se to druhym pokusem srovna, neresim to, jinak mi ukazuje dobre.

Re: lak

Napsal: úte led 23, 2007 22:09
od Akri
Serpico píše:....to AKRI jinak řečeno příplatek za metlu 10 - 30 tis. tak to pak vychází na 50tis ? no u mercedesu bych se nedivil......

mějme se fajn
lak za 50 tisic dneska uz neni zadna vyjimka, ale na novem si pouze priplacis, neplatis prece lak zvlast, neco je standart, jako treba pastelova barva, ale kdyz chces metlu, nebo perlu, musis zaplatit ten rozdil co je mezi pastelovou barvou a metlou pod tim vrchnim cirym lakem :D

Napsal: stř led 24, 2007 10:30
od peter NR
Akri píše:No pravda je, ze mne po natankovani plne nadrze a to pokazde co zatim byli, rucicka na prvni otoceni klicku nevybehne vubec nahoru, lezi jak mrcha, jako kdybych byl nejakej krkoun a bral na dno, ale staci vypnout a znovu zapnout a uz vybehne, dela mi to uplne od zacatku, ale kdyz se to druhym pokusem srovna, neresim to, jinak mi ukazuje dobre.
to mi robi tiez... pripada mi to ako keby sa mi vysmieval - clovek mu da plnu a on mi ukazuje stvrtku - svina...