Stránka 2 z 3
Napsal: pon pro 04, 2006 11:25
od SK
a este mi napadlo.....el. antena je tiez napajana.........ci ta nezerie vela????
Napsal: pon pro 04, 2006 11:29
od SK
dalsia vec 122 mA to je 0,122 Ah cize ak mas 55 Ah bateriu je to 55/0,122=451 hodin = 451/24=18,79 dna kym vybije bateriu do 0.....cize po takych 14 dnoch by si mal nastartovat....ja mam teraz auto v servise uz asi 3 tyzdne a taktiez mi uz nechcelo nastartovat teraz v sobotu
Napsal: pon pro 04, 2006 11:54
od Jupi
PeterMI_SK píše:dalsia vec 122 mA to je 0,122 Ah cize ak mas 55 Ah bateriu je to 55/0,122=451 hodin = 451/24=18,79 dna kym vybije bateriu do 0.....cize po takych 14 dnoch by si mal nastartovat....ja mam teraz auto v servise uz asi 3 tyzdne a taktiez mi uz nechcelo nastartovat teraz v sobotu
Nemyslim. Pri vonkajsej teplote 0 stupnov (dnes rano) a pri vybiti na 50% by podla mna uz nenastartovala. Nizka teplota uz aj tak znizi kapacitu a max. prud baterky a pri starte aj napatie. Napatie pri starte moc poklesne a nestaci to pre elektroniku. No a ked k tomu pridam velky prechodovy odpor na kontaktoch baterie, ktore chcem cez vikend vymenit, tak je to hotove nestastie. Vsak vymenim kontakty a uvidim, ci to bude lepsie startovat.
Vyhoda starej skodovky - ziadna elektronika - staci roztlacit.
Vsak dam vediet dalsi tyzden. Dufam, ze uz budu nove svorky na baterii.
Napsal: pon pro 04, 2006 15:28
od Jupi
Takze som to zmeral. Ked mi montovali LPG, zapojili ho tak, ze je napajany priamo z kontaktu baterky a nie cez spinaciu skrinku. No a odber iba LPG je 100mA aj pri zapnutom alarme. To vsetko vysvetluje.
Ked bude LPG zapojene cez spinaciu skrinku, bude kludovy odber 20 mA a to je uplne vpohodicke.
Takze teraz uz treba len vymenit kontakty na baterke, prerobit napajanie LPG a kupit novu baterku. Ta baterka je urcite uplne v r..i. Skratka brnkacka.
Vdaka a pomoc.
Napsal: pon pro 04, 2006 19:43
od ppp
Mne papali spotrebice asi 40mA a po troch tyzdnoch som tiez nenastartoval (55Ah trojrocna klasicka olovena). ZIstil som ze asi 20mA zerie blikajuca ledka dialkoveho ovladania, co je teda pekna pakaren, takze som ju priskrtil predradnym odporom bez vedlajsich nasledkov (okrem toho ze za slnecneho dna tu ledku nevidno blikat) asi na 2mA a potom este autoradio, ktore som nechal zapojene nafurt. Naivne som si myslel ze ked 3rocna elta zrala vypnuta cez obe napajacie vstupy tak aj ostatne vypnute nic zrat nebudu. Takze som ho odpojil cez rele a uz mam pokoj a baterku mi ani za 3 tyzdne nic nevystavi a tak odvtedy uz nemam problem so startovanim aj ked baterka uz nie je to co byvala.
Napsal: pon pro 04, 2006 19:52
od Petr S.
Zdravím,tak jsem ted měl Nexii 14 dní před barákem a chytla uplně bez problémů! Mám baterii ne olověnou,ale kalciovou no a chytá i při mínus 20 na první cuknutí! A to tam mám zesík,centrál i diodu na alarm.
Napsal: pon pro 04, 2006 22:28
od Jupi
Petr Soukup píše:Zdravím,tak jsem ted měl Nexii 14 dní před barákem a chytla uplně bez problémů! Mám baterii ne olověnou,ale kalciovou no a chytá i při mínus 20 na první cuknutí! A to tam mám zesík,centrál i diodu na alarm.
Ale nemas LPG s odberom 100mA napojene nonstop na baterku! Ale ak chces, viem dat kontakt kde to robia...
Este sa chcem spytat, aku bateriu mi odporucate kupit. Dobry pomer cena.vykon.
O kalciovej som este nepocul. Cim je lepsia a kolko stoji?
Napsal: úte pro 05, 2006 07:08
od stefan
Klasickú VARTU. Spokojnosť.
Na čerpačke cca 1500 SK.
Napsal: úte pro 05, 2006 19:24
od Jupi
Kde a za kolko sa da kupit baterka Varta v BA, SC, PN? Hladat po pumpach sa mi samozrejme nechce.
Este by ma zaujimalo, ci nie je problem, ze Nexia ma vyzsie napatie palubnej siete, ak sa nemylim, je to 14,8V. Ked som meral posladne, bolo to u mna 14,65V a standardne baterky su stavane na 14,4V. Pozeral som po baterkach Akuma a tam je rada AKUMA exclusive - vhodná pro nejmodernější vozy s vysokým dobíjecím napětím (až 14,8V).
Napsal: úte pro 05, 2006 21:34
od Jupi
Tak som si poklikal cez stare prispevky a rozhodol som sa asi pre
http://obchod.technomat.sk/detail/478/1 ... 1-380.html
Len ked som sa pozrel na stranky
http://www.exide.sk, tak som tam nenasiel typovu radu Ultra. Tak teraz neviem, co to ma znamenat.
Napsal: pát pro 08, 2006 07:05
od Jupi
Takze som kupil novu baterku. Nakoniec to je Varta Blue Dynamic 55Ah 540A za 2090Sk.
No a dnes to startovalo veeeelmi dobre. Taky expresny start som na Nexii nezazil uz od Kuvajtu napadeni.
Este vymenim svorky na baterke a prehodim napajanie LPG tak, aby sa zapinalo az po otoceni klucikom a bude to vsuchu. Som pripraveny aj na sibirsku zimu.
Mate niekto tip, ako co najjednoduchsie a samozrejme bezpecne zapojit napajanie LPG, aby bolo aktivne az po otoceni klucikom? Do poistkovej skrinky sa mi to zda byt dost narocne.
Dik za pomoc
Napsal: pát pro 08, 2006 21:05
od juroo
co stoji prerobenie na lpg? aku velku nadrz tam mas?mas to namiesto rezervy?dnes som strucny a vystizny
Napsal: pát pro 08, 2006 21:17
od -peha-
Napsal: pát pro 08, 2006 21:49
od RoSta
neviem, ale LPG mám tiež napojené priamo na baterku, asi to má tak byť...
ani RJ nesvedčí odpojenie baterky...
Napsal: sob pro 09, 2006 09:33
od juroo
a kolko potom zere nessie, a po kolko km sa to teda cca vrati spat?