Stránka 2 z 4
Napsal: pon lis 06, 2006 22:13
od kapo391
Napsal: pon lis 06, 2006 22:14
od kapo391
Napsal: pon lis 06, 2006 22:21
od -peha-
Jaký ha,ha,ha
ja keď som kúpil auto tak som mal manuál v tej prihrádke no a teraz ho mám v spálni v šuflíku
Tak co ješte je to ha,ha,hááááááá
Napsal: pon lis 06, 2006 22:25
od kapo391
-peha- píše:Jaký ha,ha,ha
ja keď som kúpil auto tak som mal manuál v tej prihrádke no a teraz ho mám v spálni v šuflíku
Tak co ješte je to ha,ha,hááááááá
dík za pomoc tak zatim
Napsal: pon lis 06, 2006 22:29
od -peha-
Napsal: pon lis 06, 2006 22:45
od Docent
To je zajímavý, já v přihrádce spolujezdce manuál taky nemám
. Vozím ho totiž v kapse opěradla u sedadla řidiče
.
Napsal: pon lis 06, 2006 22:52
od -peha-
Napsal: pon lis 06, 2006 22:57
od V.Brousek
To Ondras:
svatá trpělivost
Napsal: čtv pro 28, 2006 09:26
od piterko
Napsal: čtv pro 28, 2006 09:32
od Ozorák Mikuláš
Ja do Nexie používam SUPERAL zmes pre hliníkové motory
.
Napsal: čtv pro 28, 2006 21:01
od PAMA
Ozorák Mikuláš píše:Ja do Nexie používam SUPERAL zmes pre hliníkové motory
.
jjj aj do matiza
Napsal: stř říj 03, 2007 20:11
od alvin
Chystám sa pred zimou vymeniť chladiacu kvapalinu,preštudoval som anglický návod k Matizu,aj český k Ticu,ten postup je obdobný,(naposledy som to robil ešte na Š120
),ešte pre istotu,než sa do toho pustím,chcem sa opýtať zbehlejších v tejto otázke:
To sa neodvzdušňuje???
Máto nejaká samoodvzdušňovací systém,alebo ako??Je mi to trošku divné,lebo aj na Š100,ktorá mala otvorený chladiaci systém,sa to muselo na konci odvzdušniť a to tak,že sa spustil motor s otvorenou zátkou chladiča,Na vozoch s uzavretým systémom bývajú spravidla odvzdušňovacie ventily,či kohúty,ale počul som už aj o samoodvzdušnení (Seat,Opel)
toto je návod,ktorý je v zásade totžný pre oba vozy (Tico,Matiz)
url
http://www.volny.cz/daewoo_tico/chlazeni.htm
Napsal: stř říj 03, 2007 21:54
od J.Bad
Ahoj Alvine,před rokem jsem měnil také chladící kapalinu a povolil jsem šroubek zespodu na chladiči a vypustil starou a šroubek zatáhnul a nalil novou - nechal otevřenou nádobku - když se tam vcucli 2 litry tak chvíli nechal běžet s otevřenou nádobkou a pak zavřel a od té doby o tom nevím - žádnej problém...Tak co byl jsi na Výstavišti na autosalonu?
Napsal: stř říj 03, 2007 22:07
od Rado77
Ja by som takto povedal:
1, chled. kvapaliny su troch farieb: modra, zelena a ruzova. Modra a zelena je v podstate ta ista. Pisem to preto, ze by sa tieto dva druhy (teda modra a ruzova al. zelena a ruzova) nemali miesat. Takze ak tam mas doteraz modru, kup proste modru. Objem celej chladiacej sustavy je 3,8 litra. Co sa tyka mixu s destilkou, malo by sa to miesat max pol na pol, takze do jednej dvojlitrovky chlad.kvap a do druhej dest. vodu
2, vymena - odmontit viecko expanzky. Odmontit najspodnejsiu hadicu z chladica. Do serbla ten sjarajt vypustit. Primontit hadicu spet. Naliat cez expanzku 3,8 litra cistej vody (radsej horucej ak mas motor zahriaty uz) a nechat nakopnut motor, kym sa zahreje na prac. teplotu. Vtedy sa otvori ventil a precisti sa cela sustava. Vypnut motor, zase vsetko vyplachnut prec - tato procedura sa moze urobit viac krat, az kym nebude pri vypustani len cista voda vytekat. No a potom uz len z pripravenych dvojlitroviek naliat 1,9 litra nemrzky a 1,9 litra destilky.
Budes to mat pekne preplachnute na dalsich 7 rokov.
A ked uz robis to, rovno pories aj nemrzku do ostrekovaca, nech sa nezabudne.
Napsal: čtv říj 04, 2007 15:06
od alvin
Jirko,rado vďaka za rady,poriešim to v nasledujúcich dňoch,terqaz tam mám zelenú kvapalinu,ale keĎ to celé vypustím a prepláchnem,už si myslím,že je to fuk,čo tam nalejem ,myslím čo do farby,to je dôležité len pri prípadnom dolievaní.
(podobne ako z brzdovkou,pri dolievaní záleží,či je tam syntetická DOT4,alebo Minerálna DOT4,pri kompletnej vámene je to jedno,záleži len na tom aby to bola DOT4
Jirko,bol som na výstave,písal som o tom aj v téme o Autosalóne,keď docvakám film vo foťáku,dám urobiť fotky,naskenujem a hodím ich sem,alebo už ako,či bude fungovať Ukazto.cz,proste ich nejako sprístupním Vám všetkým