Stránka 2 z 3
Napsal: stř lis 01, 2006 22:43
od Dede
JRD... thanks ... vseobecne sa pýtam lebo tie gsi kotuce boli skoro nove myslim ze original GM ... a zvlnili sa za kratku dobu ... ako tomu predchadzať ?? Hmm nemoye to byt napr aj brzdovkou, alebo slabým prisunom vzduchu k brzdam?
brzdy
Napsal: čtv lis 02, 2006 10:13
od Serpico
....nemá náhodou smysl kotouče vůbec nesoustružit...a dám tam nové a být bez problémů...životnost kotoučů je 80 - 100tisíc kmk
mějte se a brzděte
Napsal: čtv lis 02, 2006 10:39
od Habron
Asi tak, nové větrané ATE stojí kolem 800Kč za kus.
brzdy
Napsal: čtv lis 02, 2006 10:50
od Serpico
...to Habron...to jsem řešil po koupi 70tisíc najeto - jednostraně sjetý kotouč - vázly pojezdy na segmentu př. brzd ( ono je dobrý se tak trochu starat o brzdy a auto vůbec, lidí jezdí a pak už jenom čumí a solí )...nový jsem koupil v Krči s vnitřním chlazením Wolf cena 450 Kč / ks...nebylo co řešit...prachovky + těsnící břit a hlavně " sádlo " na čep pojezdu konec tečka.
mějte se
Napsal: čtv lis 02, 2006 12:54
od Dede
serpico: seriové GLX kotuce odisli po 75tis km ...a skoro funglovky GSI po 6tis km ..neviem ci jazdim velmi na brzdy ale nezda sa mi to normálne. Ak mi vysustruzene kotuce spravia tu istu sluzbu a vydrzia aspon tých 7tis km tak zbytocne kupovat nove, lebo tieto by mi aj tak nikto nezreklamoval ...
Napsal: čtv lis 02, 2006 15:41
od Habron
Tak pokud ti kotouče vydržely jen 7tisíc, tak je někde problém.
Napsal: čtv lis 02, 2006 17:20
od Dede
Je pravda ze brzdy mali MAX rychly nastup so seriovkami neporovnatelný...ale zeby si to odnasali kotuce 3x za rok ??
Napsal: čtv lis 02, 2006 19:40
od JRD McLAREN
..no vidim ze debata ide...
..
tu fotka kotuuca..po cca.15 16 17 tis. od sustruzenia..
..
Serpico a Habrone, problem ci dat hned nove, alebo sustrusit..
sme tu uz riesili...
..
a zaver bol asi taqy, ze Palikxovi a Perovi sa v servise neoplati davat sustruzit,
..pretoze vo vacsine pripadov sa im tie kotuce zvlnili, pretoze ich ludia nevedia zabiehat..
..
..mne sa sustruzenie vyplatilo..kotuce tych 120,130, 150 tis. vydrzia, teda asi dvoje brzdove dosticky..
..ono DeDe, ked to budesh zabiehat, taq je najdolezitelsie, aby si nebrzdil dlho..
a pri nizkej rychlosti znizil intenzitu...
to preto aby ten kotuc nemal zbytocne velky "tepelny stres"..
Pôvodný problém!
Napsal: pát lis 03, 2006 07:03
od floppy
Môj pôvodný problém bol v tom, že brzdy mali malú účinnosť. Problém kotúčov som vyriešil kúpou nových(tam nie je čo riešiť. Potreboval som vedieť: a) -či sa dá nejako zmerať tlak v sacom potrubí(napájanie posilovača)
b) -či sa dá nejako otlakovať posilovač bŕzd
brzdy
Napsal: pát lis 03, 2006 09:36
od Serpico
...Dede nedal si náhodou závodní destičky s tvrdšího, jinýho ( nedokáži vyjmenovat jsou asi tři druhy ) materiálu....to by odpovídalo 7 - 8tisícům a rychlejšímu nástupu. Soustružení se řešilo a to je dobře, takže sorry.
mějte se fajn
Napsal: pát lis 03, 2006 10:57
od Ivan
Kluci, ono je ještě potřeba ke kotoučům pořídit i správné destičky, protože může nastat situace, kdy kotouč zmizí rychleji než destičky
Je potřeba zkombinovat nejlépe produkty od stejného výrobce a to tak, jak to výrobce doporučuje.
brzdy
Napsal: pát lis 03, 2006 11:05
od Serpico
....to Ivan velmi rozumný názor - podložený praxí ( nehrabeš se v autě nadarmo, neber ve zlým, auto ti opravdu jede ) - viz můj příspěvek tvrdý destičky....všechno musí být spárované a musí odpovídat materiálem....
mějte se fajn
Napsal: sob pro 16, 2006 14:51
od floppy
HURáááááááá!
Boli to fakt tvrdé platničky značky Ferodo. Keď už boli všetky možnosti vyčerpané, tak som kúpil nejaké lacné tuším DELPHI LOCK HEAD a hneď pri prvom zabrzdení som skončil na volante. Už je to O.K.
Napsal: sob pro 16, 2006 16:49
od JRD McLAREN
..DELPHI su dobreee....
.."urcite budesh" spokojny ..(ak uz nahodou nie si)
.."ja maam to istee vzadu"..
a brzdii mi to moooc dobre, ..VADO moze potvrdit..
http://ba.zsvs.sk/dohc/dbrake/DSCN5027.JPG
http://ba.zsvs.sk/dohc/dbrake/DSCN5026.JPG
Napsal: ned pro 17, 2006 10:06
od ppp
Ako to s tymi brzdami robite? Ja mam kotuce po roku z 1/3 hrdzave a po dvoch bubu na vymenu ale nie kvoli zodratosti ale hrdzi. Preco ich nemozu robit z nerezu pre takych nebrzdicov ako som ja?