Stránka 2 z 3

Napsal: pon říj 30, 2006 21:37
od -peha-
Pozor si daj hlavne na to aby to malo volant a kolesa ostatní sa dokúpi nie. :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon říj 30, 2006 21:59
od JRD McLAREN
musiim NESUHLASIT...
..
ja som mal motor..
..a tie koolesa z volantom som dokupoval...
..no a cuduj sa svete..boli aj z karoseriou..

Napsal: stř lis 08, 2006 16:47
od magalanes
nuz, pozical som si to Espero ktore som mal vyhliadnute od kamosa, nakolko som ho nemohol otestovat ja, pojazdil na nom otec, pozrel mu ho mechanik, ktory sa o to auto staral doteraz, plus dalsi, uplne nezavisly.

jazda bola subjektivne celkom dobra, dobry tah, u mechanikov sa zistili tieto zavady

- hrkanie volantu, najma pri brzdeni - treba vymenit predne brzdove kotuce (asi 2000+ROBOTA)
- zvlastny tenky zvuk pri volnobehu - vymena prasknutej hadicky bezvyznamna suma, prasknute potrubie - nie je potrebne vymienat len zvuk zostane (cena by bola 12000)
- motor inak OK
- auto nema kryt naspodku motora
- treba opravit vyfuk - spojovaciu cast medzi 2 castami (asi 600+ROBOTA)
- spodok treba vystriekat, vycistit, vybrusit, natriet (asi 3000 aj s robotou)
- zimne gumy su v poriadku, treba kupit letne (asi 1300 za kus)
- olej menit az na jar resp. po 15 tis km (1500 aj s robotou)

- DVERE - 3 zo 4 dveri od spodku riadna hrdza, BUD TO NECHAT TAK, alebo VYMENIT (cena asi 5000 za kus + robota - kupit nove surove dvere + uprava)

cena auta je teraz 50 tis, auto ma najazdene 120 tis km

bez dveri a letnych gum dodatocne vydavky asi 10 tis, plus zakonna a havarijna poistka (5+5 tis)

letne gumy asi 6 tis

dvere 15 tis + robota na 3 dvere

Kamos to chce predat cim skor, do bazaru, ak ja nekupim, mozno uz tento tyzden.

mam dilemu, nechcem sa ulakomit len za to ze to chce cim skor predat...

PREHLIADKA MECHANIKOM A OTESTOVANIE

Napsal: stř lis 08, 2006 16:50
od magalanes
ppp píše:Z toho popisu mi trochu behaju zimomriavky po chrbte, pretoze tu citam popis klasickej mrdky (90% u nas predavanych ojazdenin do ktorych liali len olej a vodu do ostrekovacov aj to az ked ich svedomie prinutilo).
Kedze to jazdilo na zimnych lebo niekomu bolo luto kupovat letne tak je jasne ze mu bolo luto davat peniaze na ostatne veci.
Ak nieco cvaka tak to mozu byt aj vstreky nielen zdvihatka ventilov. Ak to cvaka niekde spod veka ventilov (normalne treba ist uchom tesne ponad veko ventilov) tak su to zdvihatka ak je to vyssie az u sacieho potrubia tak su to vstreky. Ale podla tych pneu odhadujem zanedbavanu vymenu oleja -> zasvineny motor karbonom => klepajuce zdvihatka.
Ak sa na tom menili brzdy a rucnu neodporucaju zatahovat tak si o tom myslim svoje. A o tmeleni si tiez myslim svoje. Ak bolo nieco tmelene tak to uz bolo fest hlboke. Napr. lemy zadnych blatnikov su dvojite a ak museli byt tmelene tak uz je asi cast vrchneho plechu fuc.

Osobne by som do toho nesiel. Ale mat tak garaz a cas tak by sa to dalo dat dokopy svojpomocne. Ak si na to netrufas, tak si bud isty ze v servise to dokopy nedaju. Maximalne si daju zaplatit za robotu a drahe materialy. Aspon kukni spodok, prahy, brzdove rurky nakoko je to hrdzave. Ale ak to tmelili tak to bude asi pod cerstvym asfaltom takze nic neuvidis.

Ale mozno sa mylim a je to slusne auto. Ale podla popisu, neviem, neviem. Ved si na tom pojazdi. Ak je to kamos, tak by ho mohol na tyzden pozicat a to je to najlepsie spoznat v akom je stave.
Dolezite je pojazdit po meste aby si videl ako sa chova pri castom brzdeni, radeni zatacani. A potom na dialnici najma pri 120km/h ci tomu neklepe volant a netrasie sa cele. Zvysok uz len obhliadka. Ja som pod mojim esperom bol ale bohuzial som si neobzrel dobre motor a nebol som s nim na dialnici (pri roznave ziadna nie je), inac by som ho asi nekupil. Ale to je asi tak, clovek sa najlepsie uci vlastnymi chybami.
nuz, pozical som si to Espero ktore som mal vyhliadnute od kamosa, nakolko som ho nemohol otestovat ja, pojazdil na nom otec, pozrel mu ho mechanik, ktory sa o to auto staral doteraz, plus dalsi, uplne nezavisly.

jazda bola subjektivne celkom dobra, dobry tah, u mechanikov sa zistili tieto zavady

- hrkanie volantu, najma pri brzdeni - treba vymenit predne brzdove kotuce (asi 2000+ROBOTA)
- zvlastny tenky zvuk pri volnobehu - vymena prasknutej hadicky bezvyznamna suma, prasknute potrubie - nie je potrebne vymienat len zvuk zostane (cena by bola 12000)
- motor inak OK
- auto nema kryt naspodku motora
- treba opravit vyfuk - spojovaciu cast medzi 2 castami (asi 600+ROBOTA)
- spodok treba vystriekat, vycistit, vybrusit, natriet (asi 3000 aj s robotou)
- zimne gumy su v poriadku, treba kupit letne (asi 1300 za kus)
- olej menit az na jar resp. po 15 tis km (1500 aj s robotou)

- DVERE - 3 zo 4 dveri od spodku riadna hrdza, BUD TO NECHAT TAK, alebo VYMENIT (cena asi 5000 za kus + robota - kupit nove surove dvere + uprava)

cena auta je teraz 50 tis, auto ma najazdene 120 tis km

bez dveri a letnych gum dodatocne vydavky asi 10 tis, plus zakonna a havarijna poistka (5+5 tis)

letne gumy asi 6 tis

dvere 15 tis + robota na 3 dvere

Kamos to chce predat cim skor, do bazaru, ak ja nekupim, mozno uz tento tyzden.

mam dilemu, nechcem sa ulakomit len za to ze to chce cim skor predat...

Napsal: stř lis 08, 2006 21:05
od ppp
Rad by som vedel kde sa daju zohnat nove letne 185/65r14 za 1300. Zato co sa tyka oleja tak podla ceny sipim predrazeny kastroool alebo nieco podobne.

Napsal: stř lis 08, 2006 23:00
od conpet
ppp píše:Rad by som vedel kde sa daju zohnat nove letne 185/65r14 za 1300.
Tady : http://www.elektrony.cz/?&volba=FindPne ... x=&znacka=

Napsal: čtv lis 09, 2006 07:15
od pelo
magalanes píše:nuz, pozical som si to Espero ktore som mal vyhliadnute od kamosa, nakolko som ho nemohol otestovat ja, pojazdil na nom otec, pozrel mu ho mechanik, ktory sa o to auto staral doteraz, plus dalsi, uplne nezavisly.

jazda bola subjektivne celkom dobra, dobry tah, u mechanikov sa zistili tieto zavady

- hrkanie volantu, najma pri brzdeni - treba vymenit predne brzdove kotuce (asi 2000+ROBOTA)
- zvlastny tenky zvuk pri volnobehu - vymena prasknutej hadicky bezvyznamna suma, prasknute potrubie - nie je potrebne vymienat len zvuk zostane (cena by bola 12000)
- motor inak OK
- auto nema kryt naspodku motora
- treba opravit vyfuk - spojovaciu cast medzi 2 castami (asi 600+ROBOTA)
- spodok treba vystriekat, vycistit, vybrusit, natriet (asi 3000 aj s robotou)
- zimne gumy su v poriadku, treba kupit letne (asi 1300 za kus)
- olej menit az na jar resp. po 15 tis km (1500 aj s robotou)

- DVERE - 3 zo 4 dveri od spodku riadna hrdza, BUD TO NECHAT TAK, alebo VYMENIT (cena asi 5000 za kus + robota - kupit nove surove dvere + uprava)

cena auta je teraz 50 tis, auto ma najazdene 120 tis km

bez dveri a letnych gum dodatocne vydavky asi 10 tis, plus zakonna a havarijna poistka (5+5 tis)

letne gumy asi 6 tis

dvere 15 tis + robota na 3 dvere

Kamos to chce predat cim skor, do bazaru, ak ja nekupim, mozno uz tento tyzden.

mam dilemu, nechcem sa ulakomit len za to ze to chce cim skor predat...
1)brzdové kotúče za 2000,-Sk budú pekné mrdky, normalne stoaj cca +- 4 000,-Sk, ide aj o tovj život ;)

2)olej sa nemení po 15 000km ale po 10 000km, normalnejší ako ja :D aj po menej

3)ak zoženieš zakonnu poistku za 5 000sk/rok tak máš výbornú cenu!
a neverím už vôbec,že zoženieš havarijnu za 5 000sk/rok na takto stare auto!

oleee!

Napsal: čtv lis 09, 2006 08:30
od stefan
Zákonná poistka v júly 2006 na technický rok za 5360 SK
v poisťovňi Uniqua.
Teraz v terajšom blázninci určite zoženieš nižšie.

Napsal: čtv lis 09, 2006 16:25
od magalanes
pani, tak som to nekupil, definitivne. Totiz som sa dozvedel ze vymena tych prehnitych dveri by stala mozno dalsich 40 tis so vsetkym...

Napsal: čtv lis 09, 2006 19:44
od -peha-
No to sú veci čo dneska ty ludkovia predávajú 8) ;) 8) Volant a kolesa to malo a nakoniec to nemalo dvééére,tc,tc.tc to je proste hróóóóza :twisted:

Napsal: pát lis 10, 2006 07:03
od pelo
a prečo si uvazoval nad výmenou tých dverí? však šikovny klampiar ti spodky odreže a vyrobí nové a urcite v pooooodstate menšej sume ako nove dvere.

Napsal: pát lis 10, 2006 23:00
od ppp
conpet píše:
ppp píše:Rad by som vedel kde sa daju zohnat nove letne 185/65r14 za 1300.
Tady : http://www.elektrony.cz/?&volba=FindPne ... x=&znacka=
To je 1400 :).



stefan -> ta zakonna co uvadzas tak mozno so vsetkymi zlavami a bonusmi. Mne ju vyratali na 7litrov. Nizsie uz ist nechceli. Takze som ostal v kooperative, kde sice platim o liter viac ale zase mam o liter nizsiu havarijku nez mi nukali v uniqe.

Napsal: pon lis 13, 2006 07:36
od stefan
Samozrejme, maximálny beškodový priebeh a príjemný
úsmev na pani v poisťovni.

Napsal: pon lis 13, 2006 20:08
od ppp
stefan píše:Samozrejme, maximálny beškodový priebeh a príjemný
úsmev na pani v poisťovni.
Tak ja som zase v koop poistku vyjednal opacnym postupom. Prisiel som a povedal ze idem od nich prec a ci im staci na odhlasenie vypisany papier ktory som si stiahol z netu z dakej poistovne. :)

Napsal: pon lis 13, 2006 20:58
od rastikk11
chlapy 4430sk v komunalnej taka je moja nova poistka.