Stránka 2 z 5
Napsal: pát kvě 11, 2007 18:03
od V.Brousek
Tak jsem nechal dnes vyměnit vlnovec, již jsem nechtěl riskovat, že bych jezdil s rámusem ( zákon schválnosti v době kdy to nejmíň člověk potřebuje). Výměna za nový tříplášťový i s prácí 650 Kč. Vydržel 8 let a 75000 km. Ostatní části výfuku v pohodě
Napsal: pon kvě 14, 2007 13:53
od Rado77
Mne sa vlnovec roztrhol na zaciatku, vyriesene zatial eskapaskou
Ale fakt - ked to bolo roztrhnute, hluk bol vecsi.
Napsal: pon kvě 14, 2007 14:52
od Tomáš
V.Brousek píše:Tak jsem nechal dnes vyměnit vlnovec, již jsem nechtěl riskovat, že bych jezdil s rámusem ( zákon schválnosti v době kdy to nejmíň člověk potřebuje). Výměna za nový tříplášťový i s prácí 650 Kč. Vydržel 8 let a 75000 km. Ostatní části výfuku v pohodě
To je skoro zadarmo ....
Napsal: pon kvě 14, 2007 16:03
od Happy
V.Brousek píše:Tak jsem nechal dnes vyměnit vlnovec, již jsem nechtěl riskovat, že bych jezdil s rámusem ( zákon schválnosti v době kdy to nejmíň člověk potřebuje). Výměna za nový tříplášťový i s prácí 650 Kč. Vydržel 8 let a 75000 km. Ostatní části výfuku v pohodě
Mně tam dali šmejdi autorizovaní novej vlnovec za 900 Kč.
Happy
Napsal: pon kvě 14, 2007 16:06
od V.Brousek
Pro Tomáše :
souhlasím s tebou, nechal jsem to dělat mého známého, tak že jsem platil rozumný peníz za navaření nového vlnovce. Vlnovec koupil také on, má kontakty. To si ještě řekl 500 Kč, ale dostal 650 Kč, proto že za tu cenu bych někde těžko koupil tříplašťový vlnovec.(45 mm x 200 mm ) Možná jenom v Klatovech na doporučení Serpica, tam prý mají členové Daewoo klubu nějakou slevu na náhradní díly. Ale nejsem členem Daewoo clubu, proto jsem se ani nepokoušel dělat dotaz do Klatov.
Napsal: pon kvě 14, 2007 16:09
od Rado77
Mne sa zda, ze vnutri je pod tym pletivom vlnovca este gumena hadica. Je to tak?
Napsal: pon kvě 14, 2007 16:10
od V.Brousek
Není, je tam drátěná vložka
Napsal: pát kvě 25, 2007 12:58
od Rado77
Vaclav --> ako to teda je? Pisal si nieco o trojplastovom vlnovci - to znamena ze tam su tri "rurky" na sebe? Bezny vlnovec ma dve "rurky" myslim...
Napsal: pát kvě 25, 2007 17:02
od V.Brousek
Vyrábějí se vlnovce dvojplášťové a tříplašťové, tj, že mají dvě nebo tři vrstvy opletení na sobě. Samozřejmě že ten tříplašťový vydrží déle a je dražší.
Napsal: pát kvě 25, 2007 18:16
od Vazoun
V.Brousek píše:Vyrábějí se vlnovce dvojplášťové a tříplašťové, tj, že mají dvě nebo tři vrstvy opletení na sobě. Samozřejmě že ten tříplašťový vydrží déle a je dražší.
-------------------------
" Vazoun " zdraví kolegu " Václava " z České Lípy a sděluji mu, že mám tu
zkušenost, že pokud nvštívíš který koliv autorizovaný servis Daewoo/ Chevr.
alespon jednou pro jakoukoliv drobnost,získáš slevu jak na díly tak také na
práci. Alespon jsme se o tom přesvědčili s kolegou Matízkářem z Rumburka.
Jezdíme tam pravidelně, byt jenom na výměny kapalin,oleje a filtrů. Toliko
moje zkušenost. Zdravím všechny na foru a přeji hezký zbytek večera
Napsal: pát kvě 25, 2007 18:23
od V.Brousek
Zdravím kolegu Vazouna do Dolní Poustevny, ale Daewoo servis můj Matíz ještě nepotřeboval a doufám že to vydrží co nejdéle. Jinak by šel Matíz do světa z důvodu nedostupnosti servisu ( již se servis budoval zde v České Lípě, ale potom z toho sešlo ).
Napsal: pát kvě 25, 2007 18:49
od Vazoun
V.Brousek píše:Zdravím kolegu Vazouna do Dolní Poustevny, ale Daewoo servis můj Matíz ještě nepotřeboval a doufám že to vydrží co nejdéle. Jinak by šel Matíz do světa z důvodu nedostupnosti servisu ( již se servis budoval zde v České Lípě, ale potom z toho sešlo ).
-----------------------
V tom případě bud´ rád,že máš dobrého kolegu mechanika a věřím, že i ty
si dokážeš lecos na svým Matizovi opravit či vyměnit. A to Tě moc chválim.
Nezbývá mi než citovat kolegu " Topola " z Nového Boru - který říká :" at´
nám jezdí a nezlobí " to si přejem všeci - že? Mějte se všichni moc fajn.
Napsal: stř čer 13, 2007 21:05
od Rado77
Na ten vlnovec - predava sa aj dvojzlozkova hmota, ktora sa da pouzit na roztrhnuty vlnovec, ak je roztrhnuty v strednej casti - stoji to cca 150 korun a tuhne to do 10 minut po naneseni. Proste sa spachtlou nanesie vrstva toho sajrajtu na vlnovec - ale iba na strednu cast, aby boli este konce schopne pohybu pri vibraciach vyfukovych rur. Dobra vec za lacny peniaz
Napsal: stř čer 13, 2007 21:13
od V.Brousek
No nevím, zatím co jsem mohl vidět, tak vlnovce odchází právě po okraji v místě, kde je nejvíce zatížen vibracemi. Myslím si, že než opravovat tmelením, je lepší výměna. Vlnovec nepraskne nečekaně, nejdříve je hlučnější výfuk.
Napsal: čtv čer 14, 2007 08:52
od Rado77
Ano, to je pravda. Ako som pisal predtym, dokazal som na zaciatok vlnovca dat eskapasku. Zvuk bol lepsi, ale potom som rukou zistil, ze mi cez strednu cast vlnovca z hornej strany prefukuje. Tak som to vyriesil tym tmelom, a zda sa, ze to ozaj drzi dobre.... Je to samozrejme len krajna moznost...