Stránka 2 z 2
Napsal: čtv říj 12, 2006 23:13
od S.v.o.b.i.k
Audio je good...Sám to vim,mam toho tam hafoooo:)tak ať ti to pěkně hraje:)
Napsal: pon říj 30, 2006 17:37
od Ozorák Mikuláš
Gratulujem k vodičáku ! Prajem Ti veľa km bez nehôd a pokút. Nedaj zarobiť policajtom.
Ja som začal jazdiť na Trabante. To bol zážitok.
moje první jízda
Napsal: pon říj 30, 2006 18:01
od Serpico
....gratulujem, seš na dobrým servru a mezi dejvákama...ti korejský šikmooký holky jsou zvláštní ( nakonec mají svoje charisma )...moje první samostatná jízda byla na motorce a začlo tenkrát pořádně lejt a pak už jenom koleje a to mokrý a už jsem se naučil vystupovat za jízdy...to ti ale nepřeji....měj se fajn.
Napsal: pon říj 30, 2006 18:13
od Marra
hosi dik... uz s tim jezdim trochu dyl a tdy me dojmy: aútko ma dobry motor - fakt dobry - saxo vts si nevrzlo, prevodovka taky dost dobra- razeni se mi jevi jako dost dobre - rizeni taky supr, brzdy maji slabsi nastup, ale pak to brzdi slusne - blokne spolehlive, podvozek je mekci, ale neni jeste vytluceny, takze drzi dobre.
jen jedna vec je takova cudna - kdyz treba uberu plyn, a pak lehce pridam, auto dvakrat, trikrat zaskube a pak jede, kdyz narazove pridam tak skubne raz a pak jede.... kdyz treba jedu a naraz sundam nohu z plynu, tak taky skubne... nevite co to? nemuzou to byt kinetaky?
Napsal: pon říj 30, 2006 18:18
od Ivan
Marro, tak Saxo VTS si škrtne... jestli nevěříš, tak Ti pošlu loňské výsledky ze sprintů.
http://www.fms.cz/vysledky/2005/sprinty ... ec2005.php
Jinak řazení zase tak přesné není
Brzdy jsou slabé... ale záleží, co jsi už řídil a s čím to srovnáváš
Napsal: pon říj 30, 2006 18:35
od Marra
no...nemuzu rict stoprocentne, co v tom byl za motor, jestli 1,6 nebo 1,4 , ale je fakt, ze je jel polovicne obsazeny, on plne, a bylo to na ctyrproudovce do kopce.... cili neslo sprint, ale pruzne zrychleni na ctverku ze 90 na 150..
no tak je jasne, ze s novyma autama moc nejezdim, ale treba takovy P 306 mi teda lepsi neprijde, nevim proc..
první jízda
Napsal: úte říj 31, 2006 09:33
od Serpico
....Marro, srovnání je věc ošidná - pravdu má Ivan záleží s čím vším si jezdil a hlavně jak dlouho...po pár stovkách km může hodnotit odborník, kterýmu prošly rukama a nohama stovky aut a dokáže odhadnout tařka vše. Připomnělo mi to mou historku s BMW kupátkem v roce 85 ( vidíš i datum hraje velkou roli, vývoj techniky ) kamarád se přišel pochlubit, no tak jsem se svezl - vingl v 60, žadný problém, pirelky trochu zaječeli a tím to skončilo - prostě čtyrka ze smíchova do podolí ( tedy tramvaj ).
Ty Honzo a co až se to utrhne? - tobě se to neutrhne( nejsem ochotný jít s půjčeným autem nad svou hranici ) a o tomto je,ten novinář má k dispozici uzavřený okruh a jde právě nad tu pomyslnou hranici.
Ještě ke škubání - Nexie při sundání nohy z plynu zavírá vstřikování a následně jde o přechod viz palikx bez plynu - doporučuji přečíst. Takže funkce ICE ( ŘJ ) - r o z d ě l o v a č ( cívka, palec, víčko, zapalovací modul a to nejdůležitější distributor - hřidel vnitřního primárního rozvodu - ve víčku máš sekundární vysokonapětový na kabely ke svíčkám a tady většinou začínají a končí problémy )
Měj se fajn,ať ti jezdí
Napsal: úte říj 31, 2006 18:18
od Marra
..jo hosi, mate urcite pravdu, to je jasne....ja jezdil tak maximalne s auty na stejne resp. nizsi urovni... takze asi proto.. ale treba fabia mi teda neprijde jako buhvijak uzasne auto...
..serpico - dik za tip - zkusim to projit, kabely mam novy, svicky taky, mrknu do rozdelovace - faktem je, ze v tahu je vse ok. - pekne plynule... ale to zacukani jak jsem popisoval mi neni moc prijemne... dik za tip!
Napsal: úte říj 31, 2006 19:34
od mino
K tomu Saxu. Sestra ma 1,1 60k r.v.2002 a podľa mňa je to dosť dobrá guľa vzhľadom na ten motor.