Stránka 2 z 5
Napsal: stř zář 20, 2006 20:24
od Ondras
Krtek píše:...jakožto čech s hooodně nadprůměrnym platem...
Hodně nadprůměr je okolo 40 hrubáč. Necítíš se trošku trapně tady brečet kvůli každé kravině? S tímto platem a prodejem nubi dosáhneš třa na Civica 8G bez toho aby jsi to vůbec poznal. Nevím co vůbec řešíš. Auto je spotřebka a prostě se spotřebovává. Tomu se přizpůsobují výrobci a na základě ekonomického kalkulu dělají auta bídná. Doba je nakloněna obměně auta co cca 3 roky.
Napsal: stř zář 20, 2006 20:34
od Rastos
[quote="Krtek"]bombáááá - půl mega v prdeli. Zjišťuju že asi nemam na to mít auto. Starý kupovat nemůžu kvli spolehlivosti na nový vraky nejsem zvědavej.
To je dobre zistenie. Podla mna su nove auta urcene pre zapadnu Europu. A my si ich mozeme od nich kupit po roku - dvoch prevadzky s malo km, najlepsie mierne poskodene kvoli dobrej cene. Doma spravit u znameho a mame auto niekedy aj o XXXt lacnejsie ako nove. Moje Lacetti je uz v lakovni...
Ale tej diery do roka by som sa az tak nebal - myslim ze to vydrzi viac, stacilo by mozno len dat tam tu pasku a lepsie zasterky dopredu...
Napsal: stř zář 20, 2006 20:39
od Olda
Akri píše:Olda píše:karstn píše:me se zacina delat neco podobneho ale zatm to neodpadlo az na plech. ale rikali mi v servisu ze korejci maj strasne slabou vrstvu barvy. vidim to tak ze po skonceni splaceni pujde na prestrik
Zajimalo by me kolik je standart, nexie mela mezi 100-130mM(nebyla to metla), pak sem meril tusim focuse s metlou a tam byl prumer asi 160mM, pripadlo mi to odpovidajici...
proto ja jsem po nakupu auta, cele odstrojil a prelakoval
u vsech aut z fabriky je jen 1 vrstva barvy, my davame vzdy min dve
Jj, taky me to ceka, zatim sem ve fazi pripravy-tohle auto nezrezne, pro sichr sem vzal ubs-kou i podlahu zevnitr
http://daewooclub.com/album_pic.php?pic_id=1470
Napsal: stř zář 20, 2006 20:43
od Krtek
Ondras píše:Krtek píše:...jakožto čech s hooodně nadprůměrnym platem...
Hodně nadprůměr je okolo 40 hrubáč. Necítíš se trošku trapně tady brečet kvůli každé kravině? S tímto platem a prodejem nubi dosáhneš třa na Civica 8G bez toho aby jsi to vůbec poznal. Nevím co vůbec řešíš. Auto je spotřebka a prostě se spotřebovává. Tomu se přizpůsobují výrobci a na základě ekonomického kalkulu dělají auta bídná. Doba je nakloněna obměně auta co cca 3 roky.
Je vidět,že jsi nikdy neměl nový auto. Sorry ale kdyby mi někdo rovnou řikal, je to SRAČKA na 3 roky tak ty prachy vyhoď nadával bych teď akorát sobě. Ale furt každej omýlá kecy o kvalitě a bezpečnosti a nevim čem všem, což je pravda tak ty 3-5 let. Trapně se necejtim páč jsem nekupoval žádnou dotaženou zbořeninu ale šrot za půl mega tak jsem si naivně myslel že od něj mam očekávat víc než od Feldy kdysi za třetinovou cenu. Vědět, jak se bude tohle pseudoauto vyvíjet tak si necham Feldu bez klimy a jezdim v pohodě dál s 1.3kou.
Když jsme u toho, proč ty sis nepořídil novýho mírně jetýho Daewrooleta ?
Napsal: stř zář 20, 2006 21:12
od Ondras
Krtek píše:Je vidět,že jsi nikdy neměl nový auto.
Nevím z čeho tak soudíš. Matiz byl pořízen v roce 1998 u dealera jako nové auto. Ojetě nikterak nepůsobil.
Krtek píše: Sorry ale kdyby mi někdo rovnou řikal, je to SRAČKA na 3 roky tak ty prachy vyhoď nadával bych teď akorát sobě. Ale furt každej omýlá kecy o kvalitě a bezpečnosti a nevim čem všem, což je pravda tak ty 3-5 let.
Promiň, ale pokud jsi toto nevěděl a musel by ti to někdo říkat, tak žiješ maličko mimo realitu.
Krtek píše:Trapně se necejtim páč jsem nekupoval žádnou dotaženou zbořeninu
Já jsem nenarážel na nákup nového auta, ale na tvé ublíženecké kecy, kdy tady řešíš každou bolístku jako bůhvíjakou tragédii.
Krtek píše:Když jsme u toho, proč ty sis nepořídil novýho mírně jetýho Daewrooleta ?
Nechápu jak to souvisí s tématem. To jako jednou Dejvů, nafurt Dejvů? Červolet mi neumí nabídnout auto jaké potřebuji. Proto jsem si přikoupil druhou Hondu. A světe div se, tahle stará dotažená zobořenina (hehe, líbí se mi tvá vtipná definice jakékoli ojetiny) plánované 2-3 roky pojezdí.
Napsal: stř zář 20, 2006 21:25
od mino
No to ma podrž. Nehovor, že ak má niekto cca 40 000 tak si nekúpi nové auto. Ja mám tak polovicu a mal som dve nové a teraz jedno 2 ročné. Vrazil som do neho cca 13- 15 tis. a je ako nové . Tie 2-3 roky musí vydržať. Ani jedno auto nieje 100%-ne a vždy sa niečo na nom nájde aj ked je nové. Aj ked 500 papierov nieje málo a chápem že človek aj niečo od toho očakáva.
Napsal: stř zář 20, 2006 21:33
od Krtek
Jo rozdíl je v náhledu na věc. Každý nový auto kupuju s tim, že v nejhoršim bude moje poslední a přežije se mnou do důchodu. Světe div se já tak uvažuju. Na auto za 2 kila bych měl taky dost jiný nároky než na auto za půl mega. A nejvíc mně štve, když vidim ten přístup všude - kup a polib nám prdel. Plať servisky a dej nám pokoj.
Praskaj žárovky - nám taky
Rezne to - kde si s tim jezdil ?
Volant nakřivo - to neni vada (kupodivu geometrie jinde to srovnala)
2x odtah, podruhý tejden oprava bez náhradního auta
Vrže v tom co může - to stejně nejde najít a nemá cenu to hledat
Křupla bederní opěrka - prej je stejná jako jinde (poznam křup a najednou sedim 10 cm vzadu)
Ono je těch blbůstek kapku moc. Srovnávam s tim co jsem měl - Feldou 1.3 a na tý se za 4,5 roku nevyskytlo nic z toho co na tomhle krámu. Jak tu někdo psal, že neni pozink, to je z jakýho zdroje ? Každej prodejce se kroutí jak had div by člověku nevynadali, že se na to ptá ale ještě mi to žádnej nepřiznal (ptam se pokaždý)
Zatim se mi potvrdilo, všechno co mi každej řikal před koupí korejce: relativně nízká cena ale: každý auto co kus to originál, změny specifikací každej rok né li častějš (Lacetti má už 3 masky, světla a kapoty !), nic moc jízdní vlastnosti, drahej servis, většinou daleko a stejně nic moc neuměj, nestandartní díly (třeba nacpat do toho krámu normální rádio znamenalo použít brusku a kladivo !), krátká výdrž spotřebního materiálu, velkej pokles ceny (ten mně nezajímá pokud auto slouží jak má), v ceníku maj velký věci ale na drobnosti kašlou, doplňky skoro nesehnatelný....
Suma sumárum, celkem toho lituju že jsem tehdá nevzal auto od někoho kdo má servis alespoň blíž než 30 km, lepší pověst (kupodivu ta se taky dlouho a těžko buduje) a typ co neni snad první kus v republice.
Napsal: stř zář 20, 2006 21:39
od Krtek
mino píše:No to ma podrž. Nehovor, že ak má niekto cca 40 000 tak si nekúpi nové auto. Ja mám tak polovicu a mal som dve nové a teraz jedno 2 ročné. Vrazil som do neho cca 13- 15 tis. a je ako nové . Tie 2-3 roky musí vydržať. Ani jedno auto nieje 100%-ne a vždy sa niečo na nom nájde aj ked je nové. Aj ked 500 papierov nieje málo a chápem že človek aj niečo od toho očakáva.
No, na 40 hrubýho jsem se ještě nedohrabal (třeba někdy...). Taky mam 2. nový auto a děsí mě právě to že čim novější, větší, dražší tim větší klump. Fakt bych měl dneska strach investovat tolik peněz. Za kvalitu se furt platí penězma a né kecama na saloně nebo v reklamě. Prostě nový auto (rozumná velikost, motor výbava a snad kvalita) furt stojí od 800 tis. vejš.
Napsal: stř zář 20, 2006 21:46
od Ondras
Krtek píše:No, na 40 hrubýho jsem se ještě nedohrabal (třeba někdy...).
Aha, a pod 40 říkáš hoooodně nadprůměr? Chachacha
. Když průměr je přes 20...
Krtek píše:Prostě nový auto (rozumná velikost, motor výbava a snad kvalita) furt stojí od 800 tis. vejš.
Uveď příklad, prosím. Rád se poučím jak vypadá solidní vůz dle Krtka.
Napsal: stř zář 20, 2006 21:52
od mino
Proste treba mať štastie pri kúpe. Na prvom Matize čo som mal odišiel za 3 roky jedine plastový uzáver na kvapalinu cca 100.- Sk. Po troch rokom som ho dal na protiúčet a zobral Matiz II. A začalo sa to: Geometriu robili na 4 krát, teraz uz gumy nederie. Netesnilo predné sklo dole- nebolo tam vobec tesnenie. Bol menený eger ventil, 3x svietil check. Zmenil som servis a tam to dali všetko do pohodového stavu a už skoro rok jazdí u manželkynich rodičou bez problémov. Platí to čo som písal na začiatku.
Napsal: stř zář 20, 2006 21:53
od Krtek
Nebudu se hádat o půměru. Aktuálně je to těsně pod 20, navíc 2/3 národa nekoukaj na ten průměr ani zdaleka. Myslim že jako Ostravák bys to měl vědět. Kámoš mi jednou řikal: jak nemáš kilo čistýho, seš po holky socka
Solidní auto dneska podle mně.... těžko říct, viděl bych to na při nejmenšim Volvo S40 nebo Saaba 93, těm bych asi ještě na 100% věřil.
Napsal: stř zář 20, 2006 21:55
od Krtek
Ještě, žes mi to připomněl, EGR ventil mi objednávaj už asi 4. měsíc.
Napsal: stř zář 20, 2006 22:07
od Ondras
Krtek píše:Nebudu se hádat o půměru. Aktuálně je to těsně pod 20
Aktuálně je 20036Kč (2. kvartál 2006).
Krtek píše:, navíc 2/3 národa nekoukaj na ten průměr ani zdaleka. Myslim že jako Ostravák bys to měl vědět.
O tom žádná, to že jsem Ostravák s tím nemá nic do činění. Mám dojem, že pod průměrem je dokonce 75%. Nicméně to zde neřešíme.
Krtek píše: Kámoš mi jednou řikal: jak nemáš kilo čistýho, seš po holky socka
To je svatá pravda, ještě že mě názory takových holek nezajímají
.
Napsal: stř zář 20, 2006 22:21
od Dan
Krtek píše:Solidní auto dneska podle mně.... těžko říct, viděl bych to na při nejmenšim Volvo S40..
Až na ten podvozek z Focuse, co strčili do auta za milion
Kvalitní auto asi už neexistuje, automobilky jsou tlačeny k co nejnižším výrobním nákladům a hlavním zdrojem zisku jsou náhradní díly..
Našemu šéfovi se po dvou letech vysypala zadní ložiska u Phaetona, hned po záruce. Klidně mohli přiznat vadu materiálu a vyměnit to zadara, když auto stálo takový balík. Jenže to oni ne, objednali 2 ložiska v sáčku s nápisem Phaeton za bratru 25 tisíc jedno, celkem to spravilo to nějakých 60 tisíc.. Kvalita je dneska spíš jen o štěstí a už vůbec není přímo úměrná ceně
Napsal: stř zář 20, 2006 22:31
od Ondras
Dan píše:Až na ten podvozek z Focuse, co strčili do auta za milion
A co? Když se v dané velikosti auta jedná o jeden z nejpovedenějších podvozků? Nebo ho měli pozlatit aby byl hoden Volva?