Stránka 2 z 5

Napsal: čtv lis 02, 2006 21:38
od Mikewone
tak a je to v prd..i myslel jsm že když tam dam stejné kola tak se to spraví ale stejné start zhasne všechno ,rozjezd svítí ABS a brzda , vypnutí klíče za jízdy zhasne vše , načtena závada PPčidlo vadné po přepojení na levé stený stav ž mě ofakt s vyndam ABS kontrolku a bude klid.

Napsal: pát lis 03, 2006 07:05
od stefan
Propojil si to na ľavé čidlo na riadiacej jednotke ABS alebo z konektora
čidla? Zvyčajne býva chybný kábel k snímaču a nie samotný snímač.
Ale ja pravda že pri zlom snímači sa po rozjazde rozsvieti len kontrolka
ABS a nie aj kontrolka bŕzd.

Napsal: ned lis 12, 2006 11:45
od palikx
nevim jak si to prepojil ale vubec to nechapu a navic to asi urcite nepomuze zacni vymenou kabelu k cidlu-strihame ho zhruba v prostoru brzdove pumpy v motoru. a zmerenim odporu cidla.pak se uvidi.

Napsal: stř lis 15, 2006 22:33
od Mikewone
tak palikxi nomálně u ABSa sou konektory čidel tak jsem ten z pp kola odpojil a dvěma drátkama napojil na ten od lp kola výsledek stejný. paradox při vypnutí a zapnutí klíčku za jízdy kontrolky zhasnou a ABSo fachčí (skoušeno na sněhu) ty děláš v servisu daewoo chevrolet? prosím tě pouze mi napiš co tam nejvíce odchází já dělal ve škodovce ale přiznám se že se mi to nechce hledat drát po drátě a ty schemata z toho polského návodu to je dym tam snad ABS ani není jinak dík za rady
PS: taky jste tu mohli napsat že na to žďorbo nejdou (nebo jdou velmi blbě) nasadit kola 195/65 15 to jsem si opravdu užil nebo žeby soudruzi z itálie měnili tlumiče?

Napsal: čtv lis 16, 2006 09:18
od stefan
Snažíme sa ti povedať že často odchádza práve ten kábel ktorý ide
od RJ ABS k snímaču - býva prerušený - zlomený. Navonok to nevidíš,
poškodený je vnútri izolácie. Aj keď ho prepojíš na druhý snímač,
stále cez poškodený kábel RJ nemá info.

Napsal: čtv lis 16, 2006 20:57
od Pavel Beneš
myslím, že to je dáno i trošku šetřením na nepravém místě, ty kabely jsou po letech opravdu snadno poškoditelné, vodiče ztrácejí vodivost a izolace tvrdne a láme se... ono kabeláž na auto je pěkně mastná záležitost, vím to, protože tam kde pracuju, tam je vyrábíme a vím co to obnáší.... ale také mám skoro celou problémovou kabeláž nahrazenou novou.... holt, někde se musí projevit šetření.... na laku, kabeláži, použitých materiálech.... jinak ale auto měli navržený dobře, to musím uznat...

Napsal: ned lis 19, 2006 21:33
od Mikewone
Hele stefane já se nechcu hádat a nevím jak to máš na esperu ale já to napojil přímo na vstup do hlavního svazku až za ten kabel od čidla je i možnost že je chyba v hlavním svazku ale je fakt že se mi na ŘJ nechce hledat které piny to jsou a vlastně se mi do opravy vlastního auta vůbec nechce(tu mi nikdo nezaplatí) to jsou ty kovářovy kobyly
ale jinak dík za zájem Mirek. :lol:

Napsal: stř lis 22, 2006 21:04
od palikx
ano nejvic odchazi kabel od cidla do jednotky hleda se snadno je silnej cernej a vedou z nej 2 draty.prace na 20 minut.a samo obcas umre i cidlo ale to se da promerit.ma mit odpor asi 1,10 nevim asi kiloohmu.

Napsal: stř lis 22, 2006 22:32
od Mikewone
Dík ale mám to připojené až za tím kabelem a nic ale kolega měl takovou univerzál čtečku tak nevím jestli byla schopná rozpoznat pravé a levé čidlo takže ve finále mě ten multimetr nemine a bude se hledat jinak dík za rady.
:shock:

Napsal: úte čer 05, 2007 22:22
od Mikewone
tak sem tu zas v abs u začalo hrkat a při hrkání začala problikávat kontrolka tak sem to radši odpojil na té velké 40A pojistce. Jinak kabely od př.čidel jsem proměřil až k ŘJ (to byl blb co ji tam umístil )a sou dobré. ps co je to za relé nad pojistkama v kabině je přímo přihycené k pojistkové skřínce, připíchl jsem se tam totiž s alarmem a rozsvěcovačem světel tak nevímjestli sem něco nezapinkal já. jinak díkes za dosavadní rady :lol:

Napsal: úte čer 05, 2007 22:33
od palikx
co je to za rele netusim je jich tam vic.muze byt problem v ukostreni uz sem to tu urcite psal.jestlize jsou kabely ok a cidla taky muze byt klidne problem v jednotce i kdyz se nam to jeste nestalo.tohle je na nic.chce to projit drat po dratu podle schematu a kouknout diagnostikou.jinak to pujde tezko.

Napsal: čtv čer 07, 2007 22:23
od Mikewone
palikx píše:co je to za rele netusim je jich tam vic.muze byt problem v ukostreni uz sem to tu urcite psal.jestlize jsou kabely ok a cidla taky muze byt klidne problem v jednotce i kdyz se nam to jeste nestalo.tohle je na nic.chce to projit drat po dratu podle schematu a kouknout diagnostikou.jinak to pujde tezko.
Zdar Palikxi a dík za odpověď myslel jsem to normální relátko nacvaklé nahoře na pojistkové skřínce, havně mě nestraš z ŘJ to by mě asi trefilo no teď zatím čekám až ke mně na STK dojede kolega s čtečkou a pak budu pokračovat PS:nevíš kdes chrastím schema el inst na to ABS ti poláci ani neví co to ABS asi je proč nemúžou mít schemata jako VW tak zatím dík za odpovědi mike. :lol:

Napsal: čtv čer 07, 2007 23:13
od palikx
schema muzu vyfotit v praci a poslat to sem.nevim jednotka nam jeste neodesla.jestli se ti ale za jizdy po znovu zapnuti klice abs zaplo a fachalo neni to v cidle kola ale nekde jinde.chce to poradnou diagnostiku a ne nejakou ctecku.a podle schemata zjistit vsecky privody.nevim kdy to vyfotim ale snad si vzpomenu brzy.zkusim mobil ted me napadlo ja mam nejake shema doma!!!!
ale dnes uz na to zapomen.zitra budu delat melouch tak v sobotu vecer to snad udelam.

Napsal: čtv čer 07, 2007 23:22
od Mikewone
díky za kdykoliv vúbec to nespěchá čus mikewone .

Napsal: pon čer 11, 2007 10:08
od Mr.Problem
Lidičky konečně jsme našel forum o ABS. mám stejný problém, na servise mi řekli že mám mrtvý čidlo na pravém předním kole. Prý je tam spálená jakási cívka. A navíc je tma prý to čidlo nějak zarezlý a zalisovaný čili jedině výměna, nemáte někdo.... možnost sehnat za rozumný peníz to čidlo? je rozdfíl mezi čídlem v předu a na zadním kole ?