Stránka 2 z 9

Napsal: pon zář 04, 2006 16:00
od Slavek
nechces pomoct me takovy veci bavej :D :D

Napsal: stř zář 06, 2006 22:04
od JRD McLAREN
...a kua pruuuser chlapi..
Obrázek
..
aaale nic neriesitelneee...
Obrázek
.no a takto neaako to maaa vyzerat..
Obrázek

..Slavku diik za ponuku..
..ale zatial sa mi dariiii...;)

Napsal: čtv zář 07, 2006 10:55
od stefan
Tak teda na toto by som asi nervy nemal.

Napsal: čtv zář 07, 2006 11:06
od Richard
No vono to není až tak strašný, jak to vypadá. Na těch předních šavlích visí jen motor a přední nárazník. u motoru je celkem jedno jestli je o cm sem nebo tam. vyrovná se to v kloubech a je to OK. Důležitý je horní uložení tlumiče, to aby bylo na správném místě jak podélně tak i osově. Na tom záleží odklon a záklon kola. jinak geometrie předku je až v podlaze a tam se rána zřejmě nedostala, tak bude spodní uchycení levého ramena OK.

Jinak můj kámoš, co se živil kdysi uváděním bouraček do provozu, dodělával celej předek podle haubny motoru a auto jezdí vesele a bez problémů už asi 5 let. :lol:

Napsal: čtv zář 07, 2006 11:21
od JRD McLAREN
..ja ti daam centimeter... :mrgreen:

..sedii to na milimeter presne..
..
no a tento voz ma napravnicu (raaaam), takze pri naraze je to "dost velky kus zeleza"
na to aby sa mu nieco stalo, a ten podnuty nieje..
..
akurat to uz neplati o hornom ulozisti tlmica..
..te potrebyje cca 5az8mm von..

Napsal: čtv zář 07, 2006 14:13
od Slavek
ja sem delal nisana patrola otocenyho na trechu, srani s tim bylo strasne moc, schanel sem novou strechu, a tervalo mi to 4 mesice nez sem to mel komplekt hotovy a nejlebsi moje prace byla odvedena u escortu nikdo ani v bazaru nepoznali ze to bylo tukli, poznali to jen na geometrii, bylo lehce prohli kolaksialni tahlo, zapomel sem ho vymenit :lol: to auto odjezdilo 2 roky v mejch sluzbach a potom sem ho jeste prodal ale za sileny prachy :D :D vsichni mi totiz tvrdili ze ho za ty penize neprodam ale bylo v hodne dobrym stavu a navic melo to novy lak ;) mam taky fotku jak to vypadalo a po nasledni oprave, tak jestli je nekdo zjedavy tak to zitra hodim na nët

Napsal: čtv zář 07, 2006 23:57
od Oněgin
Jenom se neboj a hoď. Fakt je ten, že hodně lidí skočí na pěkný lak, často i výkupčí v AAA spíše hledí na vzhled, než např. na nové součástky.

Napsal: pát zář 08, 2006 08:02
od Blue Lanos
:D tak sa tesim ako to JRD da dokopy vyzera to dobree :P :P

Napsal: pát zář 08, 2006 14:09
od Slavek
tak takle to vypadalo kdyz to privezli s Germany, skoda ze nemam vic fotek jak sem to svlikal, ale v nemecku se zdalo ze to je jen poverchovy, ale pak dome kdyz sem to zacal svlikat tak sem zjistil ze to dostalo gibu na poloos a celi podvozek je hnuty.

Obrázek

a takle po mym zasahu

Obrázek

ale kazdy zrucny autoklempir si vsimne ze to bylo tukli :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř zář 20, 2006 22:45
od JRD McLAREN
...jake pak sraaniiii Babicko , jste stara musite zemrit...
Obrázek
..
no takze ulozenie tlmica bolo sice "uspesne natiahnute na svoje miesto"..
..ale za dva dni to opet vyseralo taqto:
Obrázek
..no tak som to dneska zacal rezat doprec...
Obrázek

Napsal: stř zář 20, 2006 22:56
od Dan
Jak na Tebe Lacetti působí, když ho máš rozdělaný? Myslím tím pevnost konstrukce, kvalitu slícování v motoru, kde to není na první pohled vidět tak jako v interiéru..

Napsal: stř zář 20, 2006 23:17
od JRD McLAREN
..no..
plech je na nosnych miestach pomerne silny..
..ale aj taq tie predne nosniky dost "peruju"..
no a drziaky reflektorov, tie su zase z 0.8mm hrubeho plechu..
( daa sa to trhat aj kombinackami, ked sa naserem..)
..kvalita bodovych zvarov.. hmm..pevnost dobraa..
..avsak ma to maly hacik,.. a to su "prskance kovu"..
ktore su "len prilepene" k "povodnemu materialu"..
..no a tak tam vznika hrdza..
..motor som moc neobzeral..
..
ono vyfukove potrubie aj z "predkatalizatorom" je pomerne dost hrdzavee...na dva roky prvozu..
..
tento "moj model" je teda DAEWOORET jak vysity...
..vyrobene 8/04, ale je to model 1/05...
..prednu masku to uz malo povodne "chevroletacku" zo znakom GM DAEWOO..
..aj v zadu su nalepky DAEWOO NUBIRA....
..no po oprave stou novou chevy maskou to bude hybrid..
..ono kombiky sa robili (teda k nam dovazali) az po 1/05..

..viacej som sa tomu akosi nevenoval..
..podstatne je, ze "cely agregat" je posadeny na napravnici..
..co autu dodalo take "dobre" jazdne vlasnoti..
..nieje teda cela vaha motora jen na karoserii..

..sak ked to dozvaaram ..a prebehnem sa ftom..
tak budem mudrejsiii...

Napsal: pát zář 22, 2006 01:00
od Slavek
ty strepy po bodovani tam zustavaj nasledkem spatneho dolehani elektrod pri bodovani, pak to nekde najde mensi skvirku a pri tejch proudach co tam zenou(50 A) ten material vytece, jako by odstrelil. U nas se to resi tak ze tam stoji zenska s pneumatickou bruskou a celi to po robotu ocisti. korejci setrej i na tomhle :lol:

Napsal: čtv říj 05, 2006 21:05
od JRD McLAREN
..no.. sak to ze keby ta bodovacka najprv vypla prud..
a potom odopla od seba elektrody, tak by tam tie prskance neboli..

..no ale.. maame tu po tyzdny dvoch.. novee fotky..
ze pitvanieee....
Obrázek
..alebo ze jak to bolo posunuteee..
Obrázek
..a takdiez pridany dalsi tuningovy doplnok..
Obrázek

Nubira

Napsal: pát říj 06, 2006 10:44
od Serpico
JRD - blahopřeji budeš mít pěkný auto - cena = bez " práce 156tisíc - 29 Euro - odhad = pro servis + 60tisíc práce - pro srovnání u nás v bazaru je Lacetti sedan 1,8 - r.v. 2004, najeto 24tisíc km, odpovídá dle kotoučů, pneu atd., RZ: pražská - začal na 285tisíc - 265tisíc - 245tisíc - další cena ? ( odhad nového vozu P.C. okolo 500tisíc. ). To znamená teoreticky 2roky 50% původní P.C. . Lidi nechtěj korejce ( zažitá hegemonie škodovky - VW ).

Měj se a opečovávej si ruce máš je šikovný