Stránka 2 z 5
Re: při zahřátí motor nejede na plný výkon
Napsal: pon zář 18, 2006 15:11
od slunicko
Svíčky a káble měnili hned na začátku a nic se nezměnilo. Motor cuká a je jedno, jestli jede na benzín nebo na plyn. Něco spomínali, že auto vezmou do specializovaného servisu na diagnostiku. Jestli čistili sací klapky, nevím, zeptám se, také na ty hadičky. Prozatím děkuji.
Napsal: pon zář 18, 2006 22:10
od Richard
Jestli jsem četl a pochopil správně to co jsi napsala, vyměnili ti jen prodřenej kabel (jeden) ke svíčce. Ale i ostatní nemusí být v nejlepší kondici a můžou někde probíjet na kostru.
Když ještě bylo u aut klasický zapalování tak jsem vždy vyřešil problém cukání výměnou kladívek, kondenzátoru, palce rozdělovače, víčka rozdělovače, dal nový kabely ke svíčkám a svíčky. To celý stálo asi 300,- a tak jsem nikdy nenašel v sobě tu trpělivost zkoušet postupnou výměnou výše uvedených věcí a zjistit, která to vlastně způsobovala.
Dnes se to už jen zúžilo na kabely a svíčky. Možná někdy pomůže všechny konektory v motoru rozpojit a znovu spojit (oxidace kontaktů)
Určitě bych nehledal problém cukání ve ventilech (seřizují se samy hydrulicky) a nevyžadují žádnou údržbu.
Pokud motor nechce podat plný výkon a začne při zatížení a pod plným plynem jakoby kuckat je možné, že se mu nedostává benzín, vyměnil bych i benz. filtr, ten stojí asi 300,- a je to zcela jednoduchý ho vyměnit. Pokud ani tohle nepomůže, změřit tlak benzínu ve vstřkovací liště. Nízký tlak znamená problém s benzínovým čepadlem. Tak to jen pár poznámek k problému.
Napsal: pon zář 18, 2006 22:12
od JRD McLAREN
..mne sa ten servis ...pozdaava coraz menej..
..bola si pri tom ..ked menili sviecky a kaable..??
..a jake tam vlastne dali ..??
...raz my "v znackovom servise" namontovali taqe fajnove "skackave sviecky"..
..ale to bola chyba mechanika, ..ktoreemu akosi pri montazi dve sviecky praskli..\
..na diagnostike z najvacsou pradepodobnostou nezistia, preco ten motor cukaaaaa...
..a taktiez ten benzinovy filter, by som pre istotu vymenil..
../ ale ked pisesh ze to cuka aj na plyn / ...
Re: při zahřátí motor nejede na plný výkon
Napsal: stř zář 20, 2006 16:17
od slunicko
Děkuji za rady.Mezitím mi volali ze servisu, že auto je opravené, ale může jezdit prozatím jen na benzín (cukání zmizelo při jízdě na benzín). Z řízení byl vadný kloub řízení. Zavezli ho do plynoservisu a tak zjistili, že je vadné plynové vstřikování. Pro mě to znamená vyměnit celý systém, zůstane pouze plynová nádrž. Systém je zastaralý. Plyn montoval předcházející majitel v Holandsku.Vše však ukáže pouze jízda. Pojedu na Slovensko, tak to otestuji na benzín.
Jo,
nekupujte auto v AAA-autobazaru! Snažím se auto reklamovat, protože mi prodali auto, které bylo technicky nezpůsobilé jízdy a reklamaci neuznávají.Člověk při koupi podepisuje plno papírů, až mu jde hlava kolem a pak zjistí, že podepsal třeba pojistku na 3 měsíce u AAA, která mu je tak na dvě věci a mají to tak právně ošetřené....Škoda řeči.
Za vaše rady děkuji, jsem úplný laik. Jelikož jsem technicky nadaná, tak se učím rychle. Vlastně, auto jsem si koupila poprvé, i když mám odjeto pár tisíc kilometrů, avšak o údržbu jsem se nikdy nemusela starat. Teď musím pozjišťovat, jak zabezpečit auto na zimu.
Když jsem si ho odvážela ze servisu, parádička řízení.
Zase se ozvu, zatím všem děkuji.
Napsal: stř zář 20, 2006 17:10
od PavelZ
Je to jen muj odhad, ale nerekl bych, ze system montovany v Holandsku bude zastaraly. Spis bych to videl na system vstriku v kapalne fazi, ktery se u nas asi ctvrt nebo pul roku zkousel prodavat. Ale pak prisli na to, ze kvuli mizerne kvalite u nas prodavaneho plynu maji neustale reklamace, takze se u nas tenhle nejmodernejsi system vubec neprodava.
Re: při zahřátí motor nejede na plný výkon
Napsal: stř zář 20, 2006 17:38
od slunicko
no jo, stejně to pro mě znamená položku 15 000 - 25 000, podle toho, pro kterou verzi se rozhodnu. Nebo demontovat plyn a jezdit na benzín.
Napsal: stř zář 20, 2006 17:52
od PavelZ
Ja si myslim, ze se vyplati priplatit za vicebodej vstrik. Jede to s tim lip, akceleruje plynuleji, ma to mensi spotrebu a nejsou problemy s tim, ze by to strilelo do sani. U jednobodu se to ale nekdy stane, i kdyz se o nej clovek dobre stara. Jestli si to dobre pamatuju, tak kdyz sem si to pocital, tak na 4-bodu oproti 1-bodu usetri clovek asi 10 haleru na 1 km diky lepsi spotrebe.
Re: při zahřátí motor nejede na plný výkon
Napsal: stř zář 20, 2006 17:57
od slunicko
Tak to jsem nevěděla, že jsou různé druhy plynu. Většinou tankuji na benzínce JET u Nového Jičína, doteď jsem byla spokojená, tak by to měl být dobrý plyn. Ani sestra, která také jezdí na plyn, nikdy neměla problémy s kvalitou. Po Tvé informaci si to budu hlídat.
Napsal: stř zář 20, 2006 18:02
od PavelZ
Mel sem oba systemy a u me jednoznacne vyhrava ten 4-bod. Je ale pravda, ze je zase podstatne vic citlivej na kvalitu plynu nez jednobod, takze si u nas, bohuzel, clovek musi peclive hlidat, u jaky cerpacky tankuje
. Ale vzhledem k tomu, ze stale jezdim stejne trasy, tak mi to nevadi (a mam dojem, ze kdyz se u nas clovek drzi plynu Flaga nebo Kralupol/Shell Gas, tak je to v pohode).
Re: při zahřátí motor nejede na plný výkon
Napsal: stř zář 20, 2006 20:14
od Olda
slunicko píše:Tak to jsem nevěděla, že jsou různé druhy plynu. Většinou tankuji na benzínce JET u Nového Jičína, doteď jsem byla spokojená, tak by to měl být dobrý plyn. Ani sestra, která také jezdí na plyn, nikdy neměla problémy s kvalitou. Po Tvé informaci si to budu hlídat.
JETKU NEBRAT!
jinak kam si jela do servisu s tim holandanem?
Ja jen za v cechach sou asi 2 kvalifikovany servisy...
Re: při zahřátí motor nejede na plný výkon
Napsal: stř zář 20, 2006 20:21
od slunicko
Tady v Novém Jičíně. Autorizovaný servis pro DAEWOO je v Kuníně u Nového Jičína, ale měla jsem ho v jiném servisu, blíže k domovu, konzultovali to s tím autorizovaným servisem. Plynoservis je také v NOvém Jičíně. Proč nebrat JET-ku? Je pravda, že nevím, jaké vstřikování má sestra, neměla nikdy problémy s plynem. Pro jistotu pozjišťuji jiné benzínky, něco tady v okolí je.
Re: při zahřátí motor nejede na plný výkon
Napsal: stř říj 04, 2006 21:48
od slunicko
Tak jsem tu opět. Auto opravené a teď jezdí nádherně.
Napsal: stř říj 04, 2006 22:07
od JRD McLAREN
no gratulujem..
a co vsetko tomu bolo..
a co vsetko to stAAAlo ..??
Napsal: stř říj 04, 2006 22:17
od slunicko
Servo řízení = kloub řízení. Dále sekvenční vstřikování plynu - něco bylo vadně, ale jelikož u nás se daný systém nevyrábí, museli buď vyměnit celé vstřikování plynu nebo plyn demontovat a jezdit pouze na benzin. Stará zůstala pouze nádrž na plyn, ta byla dobrá. Zase s tím nekomunikuje kontrolka ukazovatele plynu na přístrojové desce, takže mi ukazuje pouze to, jestli jedu na benzin a pak na plyn. A pořád ukazuje plnou nádrž, takže musím stopnout kilometry. Předtím mi to kontroka ukazovala, tu však museli dát pryč, protože s jejich namontovaným systémem byla nekontabilní. Tak mi to aspoň vysvětlili. Doufám, že píší srozumitelně.
Nemá někdo na prodej kola na zimní přezutí? Samozřejmě použitelné.
No a AAA se zatím nevyjádřilo. Když jsem tam volala, že něco podniknou. Tak čekám a snad se dočkám.
Za plyn jsem zaplatila 25 000,-, ostatní 7 000,-.
Napsal: stř říj 04, 2006 22:26
od JRD McLAREN
...fuuha..dooost...