Stránka 2 z 3
Napsal: čtv zář 07, 2006 17:15
od Vlasta
RoSta píše:to by asi šlo, len nejako potom treba zmerať aj prietok na hadičke, ktorou sa vracia "prebytočné" palivo...
Ten průtokoměr je dost drahá záležitost a zbytečná komplikace. Dal by se snad použít impuls od vstřiku. Palubní počítače to berou taky z tohoto místa.
Napsal: čtv zář 07, 2006 17:16
od RoSta
no, ale zase by som to mohol zaradiť napr aj do LPG...
Napsal: čtv zář 07, 2006 19:20
od Vlasta
RoSta píše:no, ale zase by som to mohol zaradiť napr aj do LPG...
Jen nevím jestli seženeš takovej, kterej to LPG vydrží.
Napsal: pon zář 11, 2006 11:40
od stefan
Nemám v úmysle presne merať množstvo spaleného paliva,
stačí aby niečo ukazovalo úmerne s aktuálnou spotrebou.
Na Š 100 som mal akýsi ekonomer, ktorý snímal podtlak
sacieho potrebia a vyhodnocoval ekonomickosť jazdy.
Mal zelené a červené pole. Čosi podobné by som chcel,
aby si človek vedel porovanať či pri tej istej rýchlosti
je lepšia 3 či 4 -ka.
Na to by mal stačiť iba to zapojenia ako som hovoril.
Tvrdosť napájania vstrekov je otázka.
Napsal: stř led 31, 2007 10:28
od seky
Po dlhšom laborovaní a hľadaní info ohľadom diagnostiky na Nubiru II som zistil,že Nubira II ma tiež protokol ALDL a nie OBDII,ako to uvádzajú, hoci už ma 16-pin.diagnosticku zásuvku.Mal som spravený interface na OBDII podľa schémy z PL stránok a rôzný software,ale s ničím to nechcelo chodiť.
Podľa všetkého čo som ,kde našiel tak táto schéma je zhodná aj so schémou na ALDL interface.Nakoniec som našiel na
http://nubira.info/forum/ diskusiu k tomuto problému.Pri Nubire II treba prepojiť v diag.zásuvke pin5 a pin6 a chybový kód sa vybliká cez CHECK ako pri Nubire I.Takže teraz ešte ostáva skúsiť iný interface a nejaký soft z ktorým to bude chodiť.
Napsal: úte úno 27, 2007 18:46
od kitt2002
Takova otazecka ohledne konektoru u Nubi I. Byl sem v servisu, kde maj i diagnostiku, byl sem u toho, pritahnul takovej pomalu salovej pc
a sel pro jeden asi z 15 redukci konektoru. Bohuzel mu tam ani jeden nepasoval. Jinak ta diagnostika byla za 300,- coz je slusna cena
A ted ma otazka , ten konektor, co ma Nubi 1 97 je nejakeho standardniho rozmeru nebo je to zase nakej povedenej atyp?
Napsal: úte úno 27, 2007 18:54
od Vlasta
Je to tak trochu atyp.
Napsal: úte bře 06, 2007 22:16
od Mikewone
Hele ačím pujde načíst ABS protože motor si načtu KTSkou na boši ale to blbe ABS od delphi nebo co bosch neumí tedy nezná kody závad a to mě s..e
chlapi čau
Diagnostika DTC - Nubira I
Napsal: stř bře 21, 2007 11:28
od Robert7
Po diagnostike pomocou softu Tyranus mi ukazalo kod zlyhania (Malfunction flag 2) 64 s popisom:
DTC = 64 -> EST A shorted to GND.
I ked som sa snazil na Internete najst vysvetlenie zatial bez uspechu.
Vie mi niekto pomoct s vyznamom tejto spravy ?
Napsal: ned bře 25, 2007 18:32
od kitt2002
pokud je tu nekdo z Plzne a vi, kde delaj diagnostiku na Nubi I 97 , tak mi dejte vedet. Byl sem uz v par servisech,ale nemaj spravnou redukci k jejich scanneru.
Napsal: ned bře 25, 2007 22:30
od palikx
cisla chybovych kodu mame v knizce muzu se podivat jak to je jestli to cislo neco znamena
s diag jsem taky na zacatku.
ale mam diag pro opel s programem a muzu nejspis upravit i stav km(zatim nevyzkouseno)takze milosi jestli se vsecko povede na srazu se muzem spojit
Napsal: úte úno 26, 2008 20:50
od kitt2002
Jiz mas funkcni diagnostiku na Nubi I , Palikx-i??
Testoval ste jiz nekdo tohle rozhrani , existuje spousta schemat a nevim, jestli jsou funkcni...
U tohodle si tim taky nejsem jist, ale bylo by to bez prace
http://www.sodan.cz/daewoo-aldl-intefrace-p-56.html
Napsal: úte úno 26, 2008 20:59
od Ivoš
Kitte, poslal jsem ti maila
Napsal: úte úno 26, 2008 23:26
od Vlasta
kitt2002 píše:Jiz mas funkcni diagnostiku na Nubi I , Palikx-i??
Testoval ste jiz nekdo tohle rozhrani , existuje spousta schemat a nevim, jestli jsou funkcni...
U tohodle si tim taky nejsem jist, ale bylo by to bez prace
http://www.sodan.cz/daewoo-aldl-intefrace-p-56.html
Podle mě to není ani tak o rozhraní, jako softu k němu. Já jsem jich stavěl víc, ale nechodilo mi pořádně nic. Jestli tu má někdo něco ověřeného, byl bych rád za tip, či radu.
Napsal: čtv úno 28, 2008 17:11
od kitt2002
Tak sem dnes zkusil pres znamyho pripojeni na diagnostiku. Dela ve velkym servisu emise...Zkusili jsme to, ale zase se nezadarilo. Porad to bud psalo, ze nebyla nalezena, a nebo vyhledavam a pak hned zruseno....grrr.
Pak jeste zkusil pripojit sondu do vejfuku, ale to taky neodhalilo nejake extremni hodnoty, co by nasvedcovalo tomu, ze to ma bohatou smes....
Neni kdy zajet do Prahy, prace do pul 4....volna malo. Ale budu to muset nejak vyresit...